×
Trucker.si

Iščite po portalu

Audi  nadaljuje svojo strateško usmeritev in predstavlja drugi model modelske serije e-tron. Audi e-tron Sportback je dinamičen SUV-coupé z močjo do 300 kW. Pohvali se lahko z dosegom 446 kilometrov (po kriterijih WLTP) in športno-elegantnim designom, ki ima po navedbah tovarne količnik zračnega upora le 0,25. Na evropske ceste naj bi zapeljal v spomladanskih dneh letošnjega leta.

Audi e-tron Sportback
Audi e-tron Sportback je drugi model v Audijevi ponudbi popolnoma električnih vozil. Foto: Audi

Drugi električni model v družini

“Prihodnost je električna ” pravijo pri Audiju. Nedavno so tako predstavili svoj drugi model družine e-tron. Tokrat gre za Audi e-tron Sportback, ki se ponaša s športno-elegantnim značajem. Z merami  dolžino 4.901 mm, v širino 1.935 mm in v višino 1.616 mm gre še vedno za zelo ogromen avtomobil, ki napram e-tronu ponuja več oblikovno športnega značaja. Streha se sedaj kupejsevsko spušča in prehaja v C stebrička, kar oznanjuje tudi že oznaka Sportback. Visoki rob na zadku Sportbacka skrbi za čim manjše vrtinčenje zraka med vožnjo. Nenazadnje je zaradi tega manjša tudi poraba. V voznem ciklu WLTP lahko SUV-coupé z napolnjeno baterijo prevozi do 446 km. Rezultat tega je tudi 10 kilometrov daljši doseg, ki ga gre pripisati aerodinamično optimalnejši karoseriji. 

Audi e-tron Sportback
V voznem ciklu WLTP lahko SUV-coupé z napolnjeno baterijo prevozi do 446 km. Rezultat tega je tudi 10 kilometrov daljši doseg, ki ga gre pripisati aerodinamično optimalnejši karoseriji.  Foto: Audi

Veliko opreme, tudi “edition one”

Audi e-tron Sportback  je na voljo v 13 lakih med drugim tudi v ekskluzivni plazemsko modri kovinski  barvi, ki je na voljo zgolj za ta model avtomobila. Za še nekoliko bolj športno podobo skrbi paket S line, ki ima med številnimi drugimi dodatki serijsko tudi 20-palična platišča in kakopak športno podvozje. Za vse, ki pa si želite črnine, pa pri Audiju ponujajo tudi paket črnih montažnih elementov, ki poudarjajo predel okvira mreže hladilnika, stranska stekla in odbijača. Opcijsko sta na voljo tudi ohišji zunanjih ogledal v črni barvi. Prestiž in velik asortima se nadaljuje tudi v notranjosti Sportbacka. Tudi znotraj so na voljo tri nivoji opreme Basis, Selection in najžlahtnejša S line. Kot smo seda že vajeni od preostalih modelov, nas znotraj pričakata dva visoko resolucijska  zaslona na dotik, večji 12,3- palični zaslon s katerim upravljamo radio, navigacijo ter funkcije e-trona, manjši 8,6-palični pa je namenjen upravljanju komfortnih funkcij ter klimatizacije. 

Audi e-tron Sportback
Audi je ponudil ekskluzivni model iz posebne serije “edition one” v plazemsko modri barvi. Zunanjost temelji na izvedbi S line in vključuje tudi virtualni zunanji ogledali. Foto: Audi

Matrični LED-žarometi serijsko

Novinec tako kot njegov sestrski model ne skopari na področju varnosti. Tu pri Sportbacku so na voljo številni serijski asistenčni sistemi, ki skrbijo, da je vožnja varna in udobna. Varnostna sistema Audi pre sense basic in Audi pre sense front sta serijska. Posebej za mestno vožnjo Audi nudi paket asistenčnih sistemov Mesto. Vključuje asistenco za križišča, asistenco za prečni promet zadaj ter opozorilni sistem za menjavo voznega pasu in za izstopanje. Ob kombinaciji sistemov Audi pre sense front, rear in side je vključen Audi pre sense 360°, ki prepozna nevarnosti trčenja in načrtno poskrbi za zaščitne ukrepe – od zaviranja s polno močjo do zategnitve varnostnih pasov. Prav tako je na voljo tudi asistenčni sistemi v paket Tour, ki ponujajo še dodatne sisteme. Ključno vlogo pri usklajenem delovanju asistenčnih sistemov v Audiju e-tron Sportback ima centralni krmilnik asistenčnih sistemov, ki nenehno izračunava natančno podobo okolice. Ustrezne podatke pridobiva od (odvisno od opreme) od petih radarskih senzorjev, šestih kamer in dvanajstih ultrazvočnih senzorjev.

Audi e-tron Sportback
Sportback ponuja širok spekter varnostne opreme in asistenčnih sistemov, ki zagotavljajo varno in udobno vožnjo. Foto: Audi

Dva električna motorja

Sportback 55 quattro ponuja  na vsaki od prem  asinhronski elektromotor, ki ga močna elektro­nika oskrbuje z izmeničnim tokom. Elektromotorja z močjo 265 kW in navorom 561 Nm, kar pomeni, da do stotice potrebuje vsega 6,6 sekunde. Audi bo električno gnani SUV-coupé lansiral s še enim motorjem. Model e-tron Sportback 50 quattro razvije moč 230 kW in navor 540 Nm. Baterija ima samo eno plast, vsak od 27 modulov je sestavljen iz 12 prizmatičnih celic. Sistem, ki tehta pribl. 120 kg manj kot baterija modela Sportback 55 quattro. Z enim polnjenjem baterije do polne zmogljivosti lahko SUV-coupé prevozi do 347 km (po kriterijih WLTP). Audi e-tron Sportback 50 quattro pospeši od 0 do 100 km/h v 6,8 sekunde ter doseže končno hitrost 190 km/h 

 

 

 

 

 

Volvo FMX: Desetletje trdoživega Skandinavca Volvo Trucks je v letošnjem letu predstavil prenovljeno družino svojih tovornjakov, ki bodo za voljo svetovne epidemije, prodajo v Sloveniji…
Torsus Praetorian: Avtobus, ki prisega na brezpotja Med tem ko si glavni akterji avtobusov in coachov belijo glave z izdelavo čim bolj "zelenih" pogonov, v Novem Mestu…
Ford Thunder: Posebna izvedenka Rangerja v omejeni seriji Ford je predstavil posebno izvedenko poltovornjaka, ki bo kmalu na voljo na evropskem tržišču. Ford Thunder se ponaša z najmočnejšim…
MAN TGL v vlogi poveljniškega vozila Rdečega križa MAN TGL velja za okreten dostavni tovornjak, ki je sposoben zapeljati v še tako ozko uličico. A v mestu Starnberg…