Pri športnem oddelku Audija so razkrili tančico skrivnosti. Na tržišče prihaja že četrta generacija Audia RS6. Tudi tokrat niso skoparili z močjo, ponudil bo lahko skoraj 600 konjskih moči, ki jih bo pridelal 8-valjni 4-litrski twin-turbo bencinski agregat, ki je povezan z osem-stopenjskim tiptronic menjalnikom in seveda Quattro štirikolesnim pogonom.

Tako kot prejšnja generacija tudi pri novem RS6 poganja 4,0-litrski twin-turbo TFSI bencinski motor (596KM in 800Nm), ki ga sedaj poganja 48V jermenski alternator / zaganjalnik z blagim hibridom. Motor uporablja tudi sistem, ki lahko izklopi polovico svojih cilindrov in tako zmanjša porabo goriva.
Vodja projekta Michael Binder je dejal, da RS6 Avant predstavlja “DNK Audi Sport”. Model A6 Avant je bil prenovljen že četrto generacijo, da bi predstavil najnovejši oblikovalski jezik Audijeve avtomobilske divizije.
Prenovljen prednji del vozila vključuje nov pokrov motorja ter tanjše žaromete, prevzetimi iz novega Audija A7. Sijajna črna sprednja rešetka je zasnovana samo za RS, zračni dovodi, vgrajeni v prednji odbijač, pa so oblikovani po vzoru Audija R8. Prvič je hišni logotip na voljo v črni barvi kot del črnih in karbonskih paketov.

Novi RS6 ima športno oblikovane stranske pragove, strešni spojler na zadku pa vgrajen difuzor, ki ga zaključujeta dve ovalni izpušni cevi. Kot smo že vajeni od Audijevih modelov, tudi v notranjosti niso varčevali. Znotraj je usnjen športni volanski obroč opremljen z aluminijastimi prestavnimi ročicami, armaturna plošča ponuja tri digitalne zaslone, digitalizirana instrumentalna plošča ter 10,1 -palični zaslon infotaiment sistema ter 8,6 palični zaslon za nadzorovanje klimatske naprave. Zgrešiti pa se ne more niti RS logotipe ter v redeče obarvana značka Quattro.

Lepotca bo mogoče dobiti v 13 barvnih odtenkih, od tega dve unikatnih barvah ter petih mat odtenkih. Na trg bo prišel v prihodnjem letu, zaenkrat neznanka ostaja tudi cena, ki pa gotovo ne bo prav nizka.