×
Trucker.si

Iščite po portalu

Pri Renaultu bodo dopolnili ponudbo alternativnih goriv. Po električnih dostavnikih, sedaj sledijo še Renault Kangoo Z.E. Hydrogen, ki bo v prvih izbranih državah na voljo konec leta 2019 in Renault Master Z.E. Hydrogen v letu 2020. Oba modela bodo poganjale vodikove gorivne celice.

Renault
Renault Kangoo Z.E. Hydrogen, ki bo v prvih izbranih državah na voljo konec leta 2019, in Renault Master Z.E. Hydrogen v letu 2020. Foto Renault

Domet preko 350 kilometrov

Renault uporabo električnih lahkih gospodarskih vozil razširja z uvedbo vodika. Skupina  je vodikovo tehnologijo preskušala od leta 2014 in razvijala v partnerstvu s podjetjem Symbio, ki je podružnica Skupine Michelin. Vozila so opremljena z gorivno celico za povečevanje dosega (range extender), ki zagotavlja 10 kW električne in toplotne moči, s tem pa doseg modelov Renault Master Z.E. Hydrogen in Kangoo Z.E. Hydrogen poveča na več kot 350 km. Dodatna prednost vodika je, da polnjenje traja le pet do deset minut. Vodik omogoča izpolnitev potreb poklicnih uporabnikov, ki jih za sedaj električna vozila še ne morejo, to je intenzivna raba vozil in vožnje na daljše razdalje.

Vodik se v ponudbo Renaulta uvršča kot dopolnilna rešitev v okviru strategije električnega in hibridnega pogona.

Renault
Renault Master Z.E. Hydrogen bo imel potrojen doseg (s 120 km na 350 km* in bo na voljo v različicah furgon (dve izvedenki) in podvozje s kabino (dve izvedenki). Foto: Renault

Ponovno polnjenje v 5- 10 minutah

Vodikova gorivna celica zagotavlja dodatno energijo za do trikrat večji doseg kot povsem električno gnana vozila, ponovno polnjenje pa je opravljeno v zgolj 5 do 10 minutah. Ti električni vozili na vodik obratujeta z dodano gorivno celico, ki proizvaja električno energijo (za pogon elektromotorja) s kombinacijo vodika iz posod in kisika iz zraka. Prva prednost teh vozil je, da ustrezata novim okoljskim zahtevam sodobne urbane mobilnosti. Te prednosti pomenijo, da so električno gnana vozila na vodik posebno primerna za intenzivno in poklicno rabo v velikih urbanih območjih vse do obrobja mest: za prevoze in oskrbo, mestne službe in lokalne skupnosti, hitro ali posebno dostavo.

Renault
Kangoo Z.E. Hydrogen se bo od konca leta 2019 ponašal z največjim dejanskim dosegom med vsemi električnimi dostavniki na trgu, ki bo znašal 370 km Foto: Renault
Torsus Praetorian: Avtobus, ki prisega na brezpotja Med tem ko si glavni akterji avtobusov in coachov belijo glave z izdelavo čim bolj "zelenih" pogonov, v Novem Mestu…
Ford Thunder: Posebna izvedenka Rangerja v omejeni seriji Ford je predstavil posebno izvedenko poltovornjaka, ki bo kmalu na voljo na evropskem tržišču. Ford Thunder se ponaša z najmočnejšim…
MAN TGL v vlogi poveljniškega vozila Rdečega križa MAN TGL velja za okreten dostavni tovornjak, ki je sposoben zapeljati v še tako ozko uličico. A v mestu Starnberg…
Timocom: Koronavirus usmerja evropski prevozniški trg Transportni barometer Timocom: V obdobju krize koronavirusa je v prvem četrtletju leta 2020 na prevozniškem trgu prišlo do znatnih nihanj.…