×
Trucker.si

Iščite po portalu

Segment kompaktnih športnih terencev je bogatejši za novo pridobitev. Volkswagen T-Roc Cabriolet je novost iz Volksburga, ki je kombinacija športnega terenca in kabrileta. Gre za prvi tovrstni primerek v tem segmentu, na kar so v tovarni še posebej ponosni. 

T-Roc Cabriolet
Volkswagen T-Roc Cabriolet je prvi kabriolet v svojem razredu vozil. Foto: Tovarna

Veter v laseh

V osnovi med klasično različico, vsaj po merah, ni veliko razlik. Brez strešna različica ima 4 milimetre daljšo medosno razdaljo, medtem ko je višina manjša za dobrih 5 milimetrov. Volkswagen T-Ror Cabriolet sicer ponuja prostor štirim odraslim potnikom, ki pa se bodo morali za voljo premične strehe zadovoljiti z 280 litri prostornine prtljažnika, kar je 165 litrov manj kot v limuzinski izvedbi.  V skladu s tradicijo Hrošča in Golfa Cabrioleta ima T-Roc Cabriolet klasično platneno streho iz treh slojev. Elektrohidravlični pogon streho odpre in zapre avtomatsko v 9 oz. 11 sekundah, tudi med vožnjo do hitrosti 30 km/h.

T-Roc Cabriolet
Platnena streha potrebuje devet sekund za odprtje, odpira pa se lahko tudi do hitrosti 30 km/h. Foto: Volkswagen

Povezljivost in digitalizacija

Notranjost je že poznana, instrumentalna plošča je v osnovi analogna, opcijsko pa tudi v digitalni izvedbi (Digital Cockpit). Medtem ko sredinsko ploščo zavzema zaslon na dotik s katerim upravljamo radio, navigacijo ter določene nastavite vozila. Tako kot smo že vajeni, je infoteiment povezljiv s pametnim telefonom ter v vozilu omogoča veliko novih funkcij in storitev iz nabora We Connect in We Connect Plus.

T-Roc Cabriolet
Poskrbljeno je tudi za digitalizacijo. Opcijsko je na voljo digitalni instrumentalni instrument ter osrednji zaslon z navigacijo. Foto: Tovarna

Dva nivoja opreme

Kupci lahko izbirajo med dvema nivojema opreme Style in R-Line, pri čemer je slednja na voljo le pri močnejši motorni različici.  R-line ponuja športni značaj, serijsko je opremljen s športnim podvozjem, progresivnim krmiljenjem in izbiro voznih profilov.  Odbijača sta zasnovana v R-slogu, športni komfortni sedeži pa imajo prevleke iz tekstila in umetnega usnja. Obe izvedbi opreme sta serijsko opremljeni s 17 paličnimi platišči, za bolj zahtevne pa je jih je možno obuti tudi v 18 ali 19-palična platišča.

T-Roc Cabriolet

Bencinska motorja

Motorna paleta ponuja dva motorja s turbopolnilnikom in direktnim vbrizgavanjem.  Izbiramo  lahko med 1.0 TSI trivaljnikom, ki razvije moč 85 kW/115 KM in navor 200 Nm ter štirivaljnjim motorjem 1.5 TSI, ki  razvije moč 110 kW/150 KM in navor 250 Nm. Moč se prenaša preko serijskega  6-stopenjskega ročnega menjalnika in pogonom spredaj, pri močnejši različici motorja pa je mogoče kombinirati tudi s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko DSG.

bencinski motor
Motorna paleta ponuja dva motorja s turbopolnilnikom in direktnim vbrizgavanjem. Foto: Tovarna

 

Volvo FMX: Desetletje trdoživega Skandinavca Volvo Trucks je v letošnjem letu predstavil prenovljeno družino svojih tovornjakov, ki bodo za voljo svetovne epidemije, prodajo v Sloveniji…
Torsus Praetorian: Avtobus, ki prisega na brezpotja Med tem ko si glavni akterji avtobusov in coachov belijo glave z izdelavo čim bolj "zelenih" pogonov, v Novem Mestu…
Ford Thunder: Posebna izvedenka Rangerja v omejeni seriji Ford je predstavil posebno izvedenko poltovornjaka, ki bo kmalu na voljo na evropskem tržišču. Ford Thunder se ponaša z najmočnejšim…
MAN TGL v vlogi poveljniškega vozila Rdečega križa MAN TGL velja za okreten dostavni tovornjak, ki je sposoben zapeljati v še tako ozko uličico. A v mestu Starnberg…