×
Trucker.si

Iščite po portalu

Koncern Volkswagen postavlja nova merila za razvoj, testiranje in izdelavo napredne tehnologije baterijskih celic v Nemčiji. Samo v spodnjesaškem Salzgittru naj bi do leta 2023/24 ustvarili več kot 1000 delovnih mest – 300 v Volkswagnovem razvojnem centru s pilotnim obratom, 700 pa v mešanem podjetju za izgradnjo in obratovanje tovarne baterijskih celic. V istem časovnem obdobju naj bi v koncernske dejavnosti, povezane z baterijskimi celicami, investirali več kot milijardo evrov.

baterijskih celic
Samo v spodnjesaškem Salzgittru naj bi do leta 2023/24 ustvarili več kot 1000 delovnih mest Foto: Volkswagen

Proizvodnja baterijskih celic

V Salzgittru so v Centru odličnosti odprli pilotni obrat za maloserijsko proizvodnjo baterijskih celic. Približno 300 strokovnjakov bo tukaj razvijalo, testiralo in v praksi preučevalo inovativne postopke za izdelavo litij-ionskih baterij. Volkswagen bo v prvi fazi v lasten razvoj in izdelavo baterijskih celic investiral več kot 100 milijonov evrov.

Približno 300 strokovnjakov bo tukaj razvijalo, testiralo in v praksi preučevalo inovativne postopke za izdelavo litij-ionskih baterij. Foto: Volkswagen

Začetek proizvodnje je načrtovan za konec leta 2023 oz. začetek leta 2024.

V ta namen je Volkswagen s podjetjem Northvolt nedavno ustanovil partnersko podjetje, v katerem imata oba 50-odstotni delež. V tem samostojnem podjetju naj bi srednjeročno ustvarili 700 delovnih mest.

Dr. Stefan Sommer, član uprave koncerna Volkswagen: “Volkswagen v Nemčiji hitro in sistematično napreduje na področju baterijskih celic.”

Tukaj naj bi skupaj z dobavitelji še naprej optimizirali baterijske celice, ki jih bodo v prihodnje vgrajevali v koncernske e-modele. Njihovo delo zajema področja, kot so povečanje kapacitete za večji doseg, zmanjšanje uporabe redkih surovin, optimizacija trajnostnih proizvodnih postopkov in recikliranje baterijskih sistemov. 

Pilotni obrat za recikliranje baterij prav tako gradijo v Salzgittru in naj bi začel obratovati leta 2020.

Torsus Praetorian: Avtobus, ki prisega na brezpotja Med tem ko si glavni akterji avtobusov in coachov belijo glave z izdelavo čim bolj "zelenih" pogonov, v Novem Mestu…
Ford Thunder: Posebna izvedenka Rangerja v omejeni seriji Ford je predstavil posebno izvedenko poltovornjaka, ki bo kmalu na voljo na evropskem tržišču. Ford Thunder se ponaša z najmočnejšim…
MAN TGL v vlogi poveljniškega vozila Rdečega križa MAN TGL velja za okreten dostavni tovornjak, ki je sposoben zapeljati v še tako ozko uličico. A v mestu Starnberg…
Timocom: Koronavirus usmerja evropski prevozniški trg Transportni barometer Timocom: V obdobju krize koronavirusa je v prvem četrtletju leta 2020 na prevozniškem trgu prišlo do znatnih nihanj.…