×
Trucker.si

Iščite po portalu

Kot strela iz jasnega je odjeknila vest, da se združujeta dva glavna akterja na področju prodaje tovornega segmenta. Moči sta združila Volvo Trucks in Daimler Truck AG. Po besedah odgovornih si družbi želita sodelovanja na področju vodikovih gorivnih celic v tovornem prometu. Švedska družba bo za dobrih 600-milijonov evrov odkupila 50% delež skupnega podjetja in z novim nemškim partnerjem poslali resno sporočilo Tratonu.

Volvo Trucks in Daimler Truck AG
Na razvojnem parketu tovornih vozil se je zgodila pomembna združitev. Volvo Trucks in Daimler Truck AG sta postala resna konkurenta skupini Traton. Foto: Google

Kaj sta povedala vodilna moža?

“Ta skupna pobuda s skupino Volvo je mejnik pri izdelavi tovornjakov in avtobusov na vodikove gorivne celice na naše ceste,” je dejal Martin Daum, član uprave Daimler AG in predsednik uprave Daimler Truck AG.

 

»S tem skupnim podjetjem jasno dokazujemo, da verjamemo v vodikove gorivne celice za gospodarska vozila. Da pa bo ta vizija postala realnost, morajo tudi druga podjetja in ustanove podpirati in prispevati k temu razvoju, nenazadnje tudi za vzpostavitev potrebne infrastrukture za gorivo, « je dodal izvršni direktor in predsednik skupine Volvo Martin Lundstedt.

Volvo Trucks in Daimler Truck AG
Podjetji vsaj zaenkrat združujeta znanje le na področju gorivnih celic, med tem, ko na ostalih področjih ostajata konkurenta. Foto: Daimler

Enak delež

Obe družbi bosta 50% partnerja v skupnem podjetju, ki bo delovalo ločeno. Zato bosta po besedah vodilnih mož obeh podjetij Daimler in Volvo še vedno konkurenta na vseh drugih področjih poslovanja, vendar pa bo združevanje zmanjšalo stroške razvoja in proizvodnje. Ali bosta zgolj partnerja na tem področju, pa verjetno vedo le oni sami. Vsekakor pa tovrstno združevanje lahko v prihodnosti prinese mnogotere spremembe.

Volvo Trucks in Daimler Truck AG
Ali bosta zgolj partnerja na tem področju pa zagotovo vedlo le oni sami. Vsekakor pa tovrstno združevanje lahko v prihodnosti prinese mnogotere spremembe. Foto: Volvo Trucks

Dolgoletno znanje in logistika

Daimler Trucks bo za podporo partnerstvu združil celotne dejavnosti skupine v gorivnih celicah v novi enoti gorivnih celic, izkoristil pa bo tudi strokovno znanje družbe Mercedes-Benz Fuel Cell GmbH, ki ima dve desetletji izkušenj na tem področju.

Končni sporazum naj bi bil podpisan v tretjem četrtletju in se bo zaključil pred koncem leta. Po tem bo skupno podjetje poslovalo v Nemčiji, proizvodnja pa na bil bila v Nemčiji in Kanadi. Prvi skupni tovornjaki in avtobusi na vodikov pogon naj bi v proizvodne serije prišli po letu 2025.

Švedska družba bo za dobrih 600-milijonov evrov odkupila 50% delež skupnega podjetja in z novim nemškim partnerjem poslali resno sporočilo Tratonu.

 

 

 

 

 

Volvo FMX: Desetletje trdoživega Skandinavca Volvo Trucks je v letošnjem letu predstavil prenovljeno družino svojih tovornjakov, ki bodo za voljo svetovne epidemije, prodajo v Sloveniji…
Torsus Praetorian: Avtobus, ki prisega na brezpotja Med tem ko si glavni akterji avtobusov in coachov belijo glave z izdelavo čim bolj "zelenih" pogonov, v Novem Mestu…
Ford Thunder: Posebna izvedenka Rangerja v omejeni seriji Ford je predstavil posebno izvedenko poltovornjaka, ki bo kmalu na voljo na evropskem tržišču. Ford Thunder se ponaša z najmočnejšim…
MAN TGL v vlogi poveljniškega vozila Rdečega križa MAN TGL velja za okreten dostavni tovornjak, ki je sposoben zapeljati v še tako ozko uličico. A v mestu Starnberg…