Legendarni Caddy je v svojem petem nadaljevanju prispel v Slovenijo. Prinaša obilico oblikovnih in tehnoloških novosti, od starega, z izjemo dobrega slovesa, ni ostalo prav veliko. Novinec ne želi biti več zgolj gospodarsko vozilo, cilj so kupci, ki v svojem prostem času potrebujejo več prostora, a se hkrati ne želijo odreči udobju in sodobnim avtomobilskim novotarijam.

Pomemben model v družini
Volkswagen Caddy v novi generaciji prihaja povsem prenovljen, zunanja podoba je dobila veliko novih linij, ki so sedaj bolj dinamične in očem prijaznejše. Če smo preteklo generacijo videli predvsem v obrtniški in gospodarski vlogi, je slednja morda pravi magnet za fizične kupce, na katere stavijo tudi pri uvozniku. Z novim članom si želijo, da bi bil krog fizičnih kupcev okoli 1/3, veliko pa jih bo tudi takih, ki bo imelo Caddyja v izvedbi krpana, torej namenjenega tako za poslovno, kot tudi privatno uporabo.

Nova platforma MQB prinaša veliko ugodnosti in tudi delno avtomatizirano vožnjo in kopico novih asistenčnih sistemov. Novinec je v primerjavi s prejšnjo različico zrastel za 93 mm, v širino pa je pridobil 62 mm, sicer povečanje mer zaradi novega meritvenega postopka ne prinaša večjih mer prtljažnega prostora, a je ta še vedno 3,1 kubika kar pa še zdaleč ni malo.

Zanimivo, različica Maxi pa je pri merah v dolžino izgubila in je za 2,4 centimetra krajša, medtem ko je širina pridobila 6,2 centimetra, tovorni prostor je tako sicer izgubil 0,5 kubika, a ima zato temeljito širša stranska vrata, ki omogočajo naklado euro palete.
Veliko različic- California, Panamericana, Maxi
Novosti je tako zunaj kot znotraj veliko, velja omeniti LED sprednje in zadnje žaromete, aluminijasta platišča vse do 18 palcev, možnost električne zapiralne asistence za zadnja in stranska vrata in še bi lahko naštevali. Kupci bodo lahko po novem izbirali med novimi paketi opreme Kombi- ta v Sloveniji ne bo možna, Caddy, Life in Style, ki bo ponujal vrh ponudbe.

Poleg omenjene opreme pa bodo na voljo tudi specialne izvedenke California, ki k nam prihaja konec letošnjega leta. Za vse, ki prisegajo na SUV dodatke, pa bo opcijsko v ponudbi pravtako Alltrack, ki ima po novem ime Panamericana in tudi ta na slovensko tržišče prihaja konec letošnjega leta.
Digitalizacija notranjosti
Navdušenje ne pojenja niti v notranjosti, kjer lahko najdemo veliko odlagalnih mest, vse skupaj pa zaključi lična armaturna plošča in nov več funkcijski volan. Kupci lahko izbirajo med 12,3 palično digitalno instrumentalno ploščo, medtem ko je sredinski zaslon dobavljiv v razponu od 6,5 palca, pa vse tja do 10 palcev in navigacijo ter brezžično telefonijo. V notranjosti bodo bodoči kupci v primeru avtomatskega menjalnika videli tudi novo prestavno ročico shift by wire, ki smo jo lahko že spoznali v zadnjih Volkswagnovih modelih.

Pester nabor motorjev
Pestri ponudbi karoserijskih različic se pridružuje tudi velika motorna paleta. Kupci lahko izbirajo med tremi dizelskimi motorji z razponom moči od 55 kW do 95 kW in bencinskim TSI motorjem z močjo 84 kW. Pri menjalnikih sta na voljo v različnih kombinacijah 6-stopenjski ročni menjalnik in avtomatski 7-stopenjski DSG menjalnik. Pri močnejši dizelski različici pa bo možen pogon na vsa štiri kolesa 4MOTION v kombinaciji samo z ročnim menjalnikom.
