×
Trucker.si

Iščite po portalu

Legendarni Caddy je v svojem petem nadaljevanju prispel v Slovenijo. Prinaša obilico oblikovnih in tehnoloških novosti, od starega, z izjemo dobrega slovesa, ni ostalo prav veliko. Novinec ne želi biti več zgolj gospodarsko vozilo, cilj so kupci, ki v svojem prostem času potrebujejo več prostora, a se hkrati ne želijo odreči udobju in sodobnim avtomobilskim novotarijam. 

 

Volkswagen Caddy
Peta generacija prinaša veliko novosti, platformo MQB, zgodovina so tudi zadnje listnate vzmeti, nadomestila jih je toga prema in vijačne vzmeti. Foto: Tomaž Ficko

Pomemben model v družini

Volkswagen Caddy v novi generaciji prihaja povsem prenovljen, zunanja podoba je dobila veliko novih linij, ki so sedaj bolj dinamične in očem prijaznejše. Če smo preteklo generacijo videli predvsem v obrtniški in gospodarski vlogi, je slednja morda pravi magnet za fizične kupce, na katere stavijo tudi pri uvozniku. Z novim članom si želijo, da bi bil krog fizičnih kupcev okoli 1/3, veliko pa jih bo tudi takih, ki bo imelo Caddyja v izvedbi krpana, torej namenjenega tako za poslovno, kot tudi privatno uporabo.

Volkswagen Caddy
Novi Caddy ima bolj dinamične in prečiščene linije, postavljen pa je na že znano novo MQB platformo. Foto: Tomaž Ficko

Nova platforma MQB prinaša veliko ugodnosti in tudi delno avtomatizirano vožnjo in kopico novih asistenčnih sistemov. Novinec je v primerjavi s prejšnjo različico zrastel za 93 mm, v širino pa je pridobil 62 mm, sicer povečanje mer zaradi novega meritvenega postopka ne prinaša večjih mer prtljažnega prostora, a je ta še vedno 3,1 kubika kar pa še zdaleč ni malo.

 

Volkswagen Caddy
Prtljažni prostor ponuja 3,1 m³ prostora. Foto: Tomaž Ficko

Zanimivo, različica Maxi pa je pri merah v dolžino izgubila in je za 2,4 centimetra krajša, medtem ko je širina pridobila 6,2 centimetra, tovorni prostor je tako sicer izgubil 0,5 kubika, a ima zato temeljito širša stranska vrata, ki omogočajo naklado euro palete. 

 

 

Veliko različic- California, Panamericana, Maxi

Novosti je tako zunaj kot znotraj veliko, velja omeniti LED sprednje in zadnje žaromete, aluminijasta platišča vse do 18 palcev, možnost električne zapiralne asistence za zadnja in stranska vrata in še bi lahko naštevali. Kupci bodo lahko po novem izbirali med novimi paketi opreme Kombi- ta v Sloveniji ne bo možna, Caddy, Life in Style, ki bo ponujal vrh ponudbe. 

Preberite tudi:  Osveženi Hyundai i30 med slovenske kupce
DSC 9836
Zadnje luči svetijo v LED tehniki, svojimi novimi linijami prinašajo svežino v ta segment. Foto: Tomaž Ficko

Poleg omenjene opreme pa bodo na voljo tudi specialne izvedenke California, ki k nam prihaja konec letošnjega leta. Za vse, ki prisegajo na SUV dodatke, pa bo opcijsko v ponudbi pravtako Alltrack, ki ima po novem ime Panamericana in tudi ta na slovensko tržišče prihaja konec letošnjega leta.

 

Digitalizacija notranjosti

Navdušenje ne pojenja niti v notranjosti, kjer lahko najdemo veliko odlagalnih mest, vse skupaj pa zaključi lična armaturna plošča in nov več funkcijski volan. Kupci lahko izbirajo med 12,3 palično digitalno instrumentalno ploščo, medtem ko je sredinski zaslon dobavljiv v razponu od 6,5 palca, pa vse tja do 10 palcev in navigacijo ter brezžično telefonijo. V notranjosti bodo bodoči kupci v primeru avtomatskega menjalnika videli tudi novo prestavno ročico shift by wire, ki smo jo lahko že spoznali v zadnjih Volkswagnovih modelih. 

Volkswagen Caddy
Povezljivost in digitalizacija so odlike novega Caddyja v notranjosti, pozorno oko bo opazilo tudi novo ročico avtomatskega menjalnika shift by wire. Foto: Tomaž Ficko

Pester nabor motorjev

Pestri ponudbi karoserijskih različic se pridružuje tudi velika motorna paleta. Kupci lahko izbirajo med tremi dizelskimi motorji z razponom moči od 55 kW do 95 kW in bencinskim TSI motorjem z močjo 84 kW. Pri menjalnikih sta na voljo v različnih kombinacijah 6-stopenjski ročni menjalnik in avtomatski 7-stopenjski DSG menjalnik. Pri močnejši dizelski različici pa bo možen pogon na vsa štiri kolesa 4MOTION v kombinaciji samo z ročnim menjalnikom. 

Volkswagen Caddy
V ponudbi so trije dizelski in en bencinski motor, na voljo pa bo tudi pogon na zemeljski plin in hibridna različica. Foto: Tomaž Ficko

 

Dobra novica za lastnike vozil na zemeljski plin 25.02.2021 Vlada je na včerajšnji redni seji določila besedilo predloga novele Zakona o trošerinah. Z novelo za vozila na zemeljski plin…
Nalepka za mrtvi kot, ki jo ni mogoče spregledati 24.02.2021 V Franciji so pred kratkim uvedli obvezno uporabo nalepk, ki prikazujejo mrtve kote vozila. Nalepke morajo imeti nameščena vsa vozila…
Po e-Rifterju, sedaj še ë-Berlingo 24.02.2021 Električni floti Citroënovih vozil se je pridružil ë-Berlingo. Enako kot pri elektrificiranem Rifterju, tudi Berlinga poganja električni motor, ki zmore…
Scania 540 S osvojila dvojno krono 23.02.2021 Na lanskih zahtevnih primerjalnih testih 1000 Punkte in European Truck Challenge, pod okriljem nemških transportnih revij, je Scania 540 S…