Citroën C4 odpira novo poglavje v svoji bogati zgodovini. Prvi je sicer luč sveta ogledal že davnega leta 1928, v svoji najnovejši izdaji prihaja kot kompaktna kombilimuzina, ki pa se z večjim odmikom od tal in ogromnimi kolesi želi še bolj približati segmentu SUV vozil.

Bogata zgodovina – to je že 10. generacija
Spremembe so milo rečeno, drastične, Citroën z zadnjo različico C4 odpira novo poglavje v bogati zgodovini njihovih avtomobilov. Če je že Citroën C4 Cactus napovedoval vstop v populistični segment križancev, sedaj ni več nobenega dvoma, celo več, zdi se, da prišlek želi biti tik pod segmentom športnih terencev. Velik odmik od tal, ki znaša 15,6 centimetra, 18 palična platišča in visok položaj sedenja, je le nekaj dejstev, ki nakazujejo na zgornjo trditev.

Nov svetlobni podpis
Kot pravijo pri znamki, gre za drzen in prepoznaven dizajn in tukaj se zagotovo niso ušteli, če kaj, potem je zagotovo prepoznaven. Spredaj in zadaj so novi žarometi, ki se lahko pohvalijo z najnovejšim svetlobnim podpisom v obliki črke V. Kupci lahko za še večjo prepoznavnost izbirajo med sedmimi barvami karoserije in petimi barvnimi paketi.

Unikatna notranjost
Pestra je tudi notranjost, prežeta s številnimi oblikovnimi elementi, kot jih znajo udejanjiti samo pri tej francoski znamki. Verjetno največje zanimanje poleg osrednjega informacijskega sistema požanje tudi dodaten predal na sovoznikovem mestu in nad njim še stojalo za tablični računalnik, ki je skrito nad predalom. Domiselno, ni kaj! Oblikovnim bombončkom se pridružuje tudi udobje, ki zaradi dobre sedežne garniture, ki ima kar 15 mm debelo penasto podlogo, ni vprašljivo, za še boljši skupni rezultat pa poskrbi vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki.

Pri opremi imajo kupci na voljo pakete Feel, Peel Pack, Shine in najbolje založen paket Shine Pack. Po besedah uvoznika bo v samem začetku verjetno najbolj aktualen paket Shine, kasneje pa vmesna različica Feel Pack, ki že v osnovi ponuja veliko opreme, komfortne sedeže, navigacijski sistem, kamero za vzvratno vožnjo in projekcijski prosojni prikazovalnik v višini oči. Izbire je torej več kot dovolj, poskrbljeno pa je prav tako za varnost, za to skrbi 20 različnih sistemov od nadzora mrtvega kota, prilagodljivega tempomata, vzvrate kamere in nenazadnje head sistema, ki vozniku projicira podatke v višini oči.

PureTehc, BlueHdi in elektrika
Raznolika je tudi motorna paleta, ki temelji na treh bencinskih motorjih PureTech z močjo 100, 130 konjskimi močmi v kombinaciji klasičnega 6-stopenjskega menjalnika ali samodejnega EAT8 menjalnika, ki pa ni dobavljiv za najšibkejšo beninsko različico. Pri dizelskih motorjih sta na voljo motorja BlueHdi z močjo 110 in 130 konjskimi moči, pri najmočnejši izvedbi je v kombinacijo samo z samodejnim menjalnikom.
Beninski 1.2 PureTech 100 od 18.150€

Dizelski Feel 1.5 BlueHDI 110 od 20.050€
Za kupce, ki prisegajo na elektriko, bo na voljo Citroën ë-C4, ki ga poganja 100 kW električni motor, ki zmore 270 Nm navora. Električna izvedenka ima litij-ionsko baterijo s kapaciteto 50 kWh, ki ima po standardih WLTP-ja 350 kilometrov dometa. Cena skupaj z trenutno subvencijo Eko sklada 4500€ in hišnim financiranjem je od 27.782. Baterija ima tudi 8 let garancije ali 160.000 prevoženih kilometrov.