×
Trucker.si

Iščite po portalu

Continental je predstavil novo linijo pnevmatik za tovorna vozila. Na trg so plasirali povsem novo pnevmatiko Conti EcoRegional. Slednja zmanjšuje stroške prevoženih kilometrov in zmanjšuje emisije CO2. Na voljo je v petih najpogostejših dimenzijah za krmilne in pogonske osi, tako za regionalni promet kot tudi za avtoceste.

 

 
Conti EcoRegional
Inovativna tekalna plast in nova zmes gume za izboljšan kotalni upor z največjo učinkovitostjo in kilometražo. Foto: Continental

Zmanjšana poraba goriva

Zmanjšana poraba goriva in izboljšana kilometrina sta posebni prednosti Continentalove nove linije pnevmatik za tovornjake. Družina Conti EcoRegional omogoča upravljavcem voznega parka, da znatno povečajo učinkovitost svojih vozil v regionalnem prometu. Conti EcoRegional HS3 in HD3 sta najboljša rešitev za zmanjšanje emisij CO2 zaradi novega proizvodnega postopka v kombinaciji z inovativno zasnovo tekalne plasti za krmilno os in gumeno zmesjo, ki je optimizirana za kotalni upor pogonske osi.

 

Uspešen kompromis

Ob tem se niso žrtvovale druge pomembne lastnosti pnevmatik, kot so kilometraža, robustnost in oprijem. Continentalov razvojni oddelek je bil še posebej uspešen pri uravnoteženju kompromisa med kilometražo na eni strani in kotalnim uporom ter učinkovitostjo porabe goriva na drugi strani.Conti EcoRegional HD3 Conti EcoRegional HS3, ki je bil izdelan z novim proizvodnim postopkom “Conti Diamond Technique”, ima optimiziran vzorec površine tekalne plasti v območju stika s tlemi s spremenjeno geometrijo utora tekalne plasti, zmanjšano širino lamele in W-tekalno utorno tehnologijo za še posebej enakomerno obrabo. Skupaj z zelo stabilno konfiguracijo vzdolžnih žlebov tekalne plasti to omogoča večjo kilometražo, hkrati pa zmanjšuje porabo goriva. Uporaba lamele v novo zasnovanih rebrih tekalne plasti zagotavlja dodatne robove oprijema, ki so pomembni za vlečne lastnosti. Conti EcoRegional HD3 deluje s preizkušenim konceptom tekalne plasti linije Conti Hybrid Gen 3, vendar uporablja novo, inovativno zmes tekalne plasti v obliki tehnologije Conti InterLock. Omogoča izjemno nizek kotalni upor z enako kilometražo, zlasti v regionalnih in avtocestnih aplikacijah. 

Preberite tudi:  Mercedes-Benz Trucks Roadshow: Čas je za Actros!

 

 

Zmes optimizirana za zmanjšanje kotalnega upora

Zasnova tekalne površine s „pokrivno plastjo“ (odgovorna za oprijem, odpornost proti obrabi in
smerno stabilnost) in „osnovno plastjo“ (kotalni upor in blaženje) omogoča, da se posamezne cone
optimizirajo za posebne naloge. Pri obeh izdelkih, Conti EcoRegional HS3 in HD3, se uporablja
zmes optimizirana za zmanjšanje kotalnega upora. Dodatno se gumene zmesi optimizirane za
zmanjšanje kotalnega upora uporabljajo tudi v karkasi.

 

Prilagojena predpisom

Continental z uvedbo linije Conti EcoRegional predstavlja izdelek, ki je prilagojen novim predpisom
o emisijah za proizvajalce tovornih vozil.
Linija izdelkov Conti EcoRegional se proizvaja v naslednjih dimenzijah, pri čemer so dimenzije
295/80 R 22,5, 315/70 R 22,5 in 385/65 R 22,5 standardno na voljo z indeksom največje dovoljene
obremenitve.

 

 

 

 

DAF je izbral mednarodnega trgovca leta, naziv je odšel na Otok 10.04.2021 Prodaja tovornih vozil v teh zahtevnih časih zagotovo ni mačji kašelj, tega se še kako zavedajo tudi pri nizozemskem DAF-u,…
Renault Trucks predstavil prenovljeno serijo tovornjakov kar v videoigri 07.04.2021 Francoski proizvajalec tovornih vozil Renault Trucks je prenovljeno serijo tovornjakov T, C in K predstavil na precej neobičajen način. Klasično…
V Postojni začetek delovanja avtocestne policije 01.04.2021 V Postojni je svoja vrta odprla Uprava avtocestne policije, slednja bo s sistematičnim vzpostavljanjem reda na avtomobilskih in hitrih cestah…
Ford ima pametno ogledalo 29.03.2021 Ford si je domislil pametno ogledalo, novi sistem je videti povsem običajno notranje ogledalo, a je dejansko zaslon z visoko…