×
Trucker.si

Iščite po portalu

Daf XF in CF bosta deležna novega hidravličnega pogona na sprednja kolesa, ki ga je mogoče aktivirati ob preklopu stikala. Tovrstni pogon je zelo praktičen predvsem za tovornjake, ki sicer večino svojega dela opravljajo na običajnih cestah, a jih bodisi pot ali razmere zanesejo tudi na bolj zahtevne terene. V ta namen so pri Dafu skupaj Paulom Nautzfahrzeugejem razvili hidravlični pogon, ki bo na voljo pri 11 ali 13-litrski MX Paccar motorjih.

 

Daf  XF
Daf XF in CF bosta deležna novega hidravličnega pogona na sprednja kolesa, ki ga je mogoče aktivirati ob preklopu stikala. Foto: Tovarna

Prednost pri vzdrževanju in porabi goriva

Na novo razviti PXP hidravlični pogon za sprednja kolesa prinaša kar nekaj prednosti, predvsem za tovorna vozila, ki večino časa preživijo na urejenih cestiščih. Novi sistem je predvsem lažji za vzdrževanje, pozna pa se tudi pri njegovi teži in porabi goriva, ki je v transportni panogi ključnega pomena. Daf bo v začetku ponudil sistem na šasijah Daf XF in CF 4 x 2, kasneje pa ga lahko pričakujemo tudi na ostalih modelih. 

Daf XF
Daf bo v začetku ponudil sistem na šasijah XF in CF 4 x 2, kasneje pa ga lahko pričakujemo tudi na ostali modelih.  Foto: Tomaž Ficko

Če vozilo registrira zdrs koles na pogon, se PXP – “Paul Xtra Power” – samodejno aktivira. Čim večja je količina zdrsa od zadaj, večjo vleko omogočajo sprednja kolesa.

Na voljo do 4. prestave

Preklopni pogon na sprednja kolesa je na voljo v prvih štirih prestavah naprej ter v prvi in ​​drugi vzvratni prestavi. Pri hitrostih nad 20 kilometrov na uro (in / ali v 5. prestavi in ​​navzgor) PXP preklopi nazaj v stanje pripravljenosti. Sistem se ponovno aktivira pri nižjih hitrostih in kadar koli je potrebna uporaba.

Daf XF
Daf XF- Če vozilo registrira zdrs koles na pogon, se PXP – “Paul Xtra Power” – samodejno aktivira. Čim večja je količina zdrsa od zadaj, večjo vleko omogočajo sprednja kolesa. Foto: Tovarna

Optimizacija in visoka zmogljivost

Da bi omogočili preklopni pogon na sprednja kolesa, je vsako pesto sprednje osi opremljeno s hidravličnim motorjem, ki ustvarja navor najmanj 6,435 Nm pri najvišjem sistemskem tlaku 360 barov. To zagotavlja optimalne zmogljivosti ter optimalno dolgo življenjsko dobo in zanesljivost. Edinstvena značilnost je, da motorje poganja hidravlična črpalka, ki je nameščena neposredno na motor-PTO, kar prihrani tako težo kot prostor. Poleg tega lahko hidro črpalka za največjo učinkovitost poganja tudi komponente kot so žerjavi, kljuke, stabilizatorji in sistemi za preskakovanje nakladalcev. To pomeni, da potrebujete samo en hidravlični rezervoar, kar ima za posledico tudi manjšo težo in več prostora.

Preberite tudi:  Volvo FH16 750: Vitez za volanom

 

Oznake:,
Thermo King: Advancer za prihodnost 19.09.2020 Pri slovenskem distributerju in uvozniku Prigo smo lahko pred kratkim spoznali novo linijo Thermo King agregatov za hlajenje prikolic. Partnerstvo…
Ford Mustang Mach-E skozi obširno testiranje 19.09.2020 Inženirska ekipa si je pri razvoju povsem električnega Ford Mustang Mach-E prizadevala, da uporabnikom po vsem svetu zagotovi pravo Mustangovo…
Fiat 500 Hybrid: malček, ki je osvojil svet odslej tudi s pomočjo elektrike 17.09.2020 Ko je govora o Fiatu 500 vselej govorimo o ikoni, ki je temeljno spremenila ne le svet avtomobilizma temveč je…
Peugeot že 17. leto zapored podprl legendarni Maraton Franja 16.09.2020 Že sedemnajsto leto zapored je Peugeot z 20 spremljevalnimi vozili ponosno pospremil izjemen športni dogodek z najdaljšo tradicijo v svetovnem…