×
Trucker.si

Iščite po portalu

V preteklih mesecih smo bili priča znova nesrečam tovornih vozil, ki so se zgodile zaradi naleta v vozilo pred seboj. Žal so se nekatere med njimi končale z tragičnim izidom. Po podatkih Volvo Trucks, naj bi prav naleti tovornjakov predstavljali 20 odstotkov vseh nesreč, kjer so vključena tovorna vozila.

 

Volvo Trucks sistem opozorjanja za prekratko varnostno razdaljo

Pri Volvo Trucks vselej posodabljajo obstoječe varnostne sisteme. Opozorilo na razdaljo je del najnovejše različice sistema za podporo vožnje Volvo Trucks za opozarjanje pred trki z zasilno zavoro, ki je oblikovan za pomoč voznikom pri preprečevanju nesreč v več fazah. Če opozorilo o razdalji nima želenega učinka, se za opozorilo voznika uporabita utripajoča luč in zvočni alarm. Nazadnje se aktivira napredna zasilna zavora. Vse to se zgodi v nekaj sekundah.

“Takšne nesreče so pogosto vzrok nepazljivosti in premajhne varnostne razdalje. Opozorilo za  prekratko varnostno razdaljo opozarja voznike z rdečo lučjo na vetrobranskem steklu, takoj ko se tovornjak preveč približa vozilu in to v večini primerov, ko je še mogoče preprečiti trčenje”, pravi Carl Johan Almqvist, direktor za promet in varnost pri podjetju Volvo Trucks.

Volvo Trucks sistem opozorjanja za prekratko varnostno razdaljo

Funkcija je namenjena za uporabo na glavnih cestah in zunaj mest ter se vklopi pri hitrostih nad 60 km/h, razen če je v uporabi prilagodljiv sistem tempomata.  Sistem deluje s pomočjo kamere in tehnologije za izračun razdalje in identifikacijo predmetov. 

“Z nenehnim izboljševanjem aktivnih varnostnih sistemov v naših tovornjakih ponujamo voznikom boljše načine za zmanjšanje tveganj, ki so jim izpostavljeni sami ter drugi uporabniki cest. Opozorilo za prekratko varnostno razdaljo je eden od mnogih primerov, kako lahko tehnologija pomaga izboljšati dobre voznike.”

»Za prevozna podjetja je smiselno vlagati v varnost ne le zavoljo zaščite ljudi, ampak tudi zaradi varčevanja stroškov. Nižji stroški zavarovanja in popravil ter manj nenačrtovanih izpadov so le nekateri argumenti. Poleg tega je način varne vožnje tudi bolj varčen. Kombinacija dobro usposobljenih voznikov, ki se zavedajo varnosti, in varnejših tovornjakov koristijo vsem, « je še dodal  Carl Johan Almqvist.

 

Preberite tudi:  DKV-jeva mreža za oskrbo z LNG vključuje že 100 bencinskih servisov
Dobra novica za lastnike vozil na zemeljski plin 25.02.2021 Vlada je na včerajšnji redni seji določila besedilo predloga novele Zakona o trošerinah. Z novelo za vozila na zemeljski plin…
Nalepka za mrtvi kot, ki jo ni mogoče spregledati 24.02.2021 V Franciji so pred kratkim uvedli obvezno uporabo nalepk, ki prikazujejo mrtve kote vozila. Nalepke morajo imeti nameščena vsa vozila…
Po e-Rifterju, sedaj še ë-Berlingo 24.02.2021 Električni floti Citroënovih vozil se je pridružil ë-Berlingo. Enako kot pri elektrificiranem Rifterju, tudi Berlinga poganja električni motor, ki zmore…
Scania 540 S osvojila dvojno krono 23.02.2021 Na lanskih zahtevnih primerjalnih testih 1000 Punkte in European Truck Challenge, pod okriljem nemških transportnih revij, je Scania 540 S…