×
Trucker.si

Iščite po portalu

Continental Black Chili

Audi A1 Sportback je luč ugledal tudi na slovenskih cestah. Novega, najmanjšega člana Audi družine so predstavili v bolj urbanem okolju, kot smo bili tega vajeni do sedaj, ob predstavitvah ostalih njihovih modelov, kar pa je dobra odločitev, saj se bo druga generacija tega dinamičnega majhnega avtomobila, četudi sedaj nekoliko večjih merah, najbolje počutila prav v tem okolju.

 

Audi A1 Sportback
Audi A1 Sportback prihaja na slovenski trg. Foto: Tomaž Fciko

Nova generacija

Novi A1 Sportback je v primerjavi s prvo generacijo doživel korenite spremembe. Je daljši za 5,6 cm, za dobre 4,3 cm pa se je povečala tudi medosna razdalja. S tem je najmanjši član Audi družine dobil nekaj dodatnega prostora v notranjosti in prtljažniku, ki sedaj ponuja 335 litrov prostora. Tudi na armaturni plošči je kar nekaj sprememb. Nov digitalni zaslon z merilniki je zamenjal analognega, dodan pa je še info-zabavni sistem z osem, v primeru boljše opreme pa tudi deset paličnim zaslonom na dotik. Stikala klimatske naprave ostajajo v analogni tehniki.

Audi A1 Sportback zadnje luči
Novi Audi A1 Sportback je v primerjavi s prvo generacijo doživel korenite spremembe. Foto: Tomaž Ficko

Povzet po legendarni ikoni

Nasploh lahko v novem A1 opazimo veliko detajlov, ki so povzeti tudi po legendarni Audijevi ikoni Sport Quattro iz leta 1984. To je opazno preko treh dodatnih rež pod pokrovom motorja in »quattro ramenih«, ki so ali še bodo postali zaščitni znak nove oblikovalske linje A1 Sportback. Pri tej podobi je pod vodstvom glavnega Audijevega oblikovalca Marca Lichteja sodelovala tudi skupina 20-letnikov, ki je oblikovne poteze prilagodila željam mladih. 

Audi A1 Sportback armaturna plošča
Želja uvoznika pa je, da bi letos v Sloveniji uspeli prodati okoli 180 do 200 vozil. Foto: Tomaž Ficko

Koliko 20 -letnikov si bo v Sloveniji resnično lahko privoščilo vozilo, ki bo z opremo advanced na voljo za slabih 20 tisočakih (osnovne Base opreme v Sloveniji ne bo na voljo), vrh cenovne lestvice pa presega trideset in več tisočakov, je seveda težko napovedati. Želje uvoznika pa so, da bi letos v Sloveniji uspeli prodati okoli 180 do 200 vozil.

Preberite tudi:  Ford Range Raptor: "Bad Ass" prihaja v Evropo

Pestra motorna paleta

Z novo generacijo bo Audi A1 Sportback odslej na voljo le še v pet vratni izvedbi, saj za tri vratne različice ni bilo veliko zanimanja. Kar se barvne palete tiče bo možno izbirati med desetimi barvnih odtenki in dveh kontrastnih odtenkih strehe. Novosti so tudi pri motorni paleti, v kateri sedaj ne bo več dizelskega agregata. Na voljo so tako trije TFSI bencinski motorji s 70 kw, 85 kw in 110 kilovati moči, kasneje pa bodo na ceste zapeljala tudi najmočnejša enačica z 200 konjskimi močmi. Za prenos moči skrbijo ročni 5- in 6-stopnjski menjalnik ter avtomatski 7-stopnjski Stronic, le pri najmočnejši izvedbi bo za prenos skrbel 6-stopenjski avtomatski menjalnik, prav zaradi povečane navorne moči in potrebe po oljni sklopki.

Hyundai Xcient Fuel Cell: Tovornjaki na vodik že na poti v Evropo Iz Seoula so na dolgo ladijsko pot proti Evropi že odposlali prvo pošiljko tovornjakov Hyundai Xcient Fuel Cell, ki jih…
Pomlajeni Volkswagen Tiguan, od sedaj tudi kot priključni hibrid Najuspešnejši SUV v Evropi Volkswagen Tiguan dobiva nekaj kozmetičnih popravkov in kar je morda celo bolj pomembno, na voljo bo…
Suzuki Across je novi član velike japonske družine Na ceste prihaja novi Suzuki Across, nič vam ne gre zameriti, če ste ga zamenjali s Toyoto Rav4. Podobnost je…
Gospodarska vozila Ford odslej še prijaznejša do lastnikov Čas je denar, tega se še kako zavedajo upravljavci in lastniki gospodarskih vozil, ki bodo lahko svoja gospodarska vozila Ford…