Ford in Volkswagen sta stopila v zavezništvo na področju lahkih gospodarskih vozil. Volkswagen razvija mestni dostavnik, medtem ko Ford vozilo z nosilnostjo do ene tone. Poleg tega bo Volkswagen od leta 2022 z Amarokom tržil srednje velik pickup na osnovi podvozja Fordovega modela Ford Ranger.

Pomembno partnerstvo
V tem mesecu je prišlo do pomembnega strateškega partnerstva. Na področju lahkih gospodarskih vozil sta se združila Ford in Volkswagen. Pri Volkswagnu so pričeli z izdelavo mestnega dostavnika na osnovi zdajšnjega Caddya, Ford pa se je lotil vozila z nosilnostjo ene tone. Ni skrivnost, da bodo pri Volkswagnu tržili Amaroka, ki bo narejen na osnovi modela Ford Ranger. Pri obeh vpletenih si obetajo tri skupne projekte na področju gospodarskih vozil in prodajo 8-milijonov vozil. To pa ni edina skupna naložba, skupne moči bodo tudi pri elektrifikaciji modelov.

Električno vozilo in avtonomna vožnja
Zadali so si strategijo električne mobilnosti obeh podjetij, tako da bo Ford leta 2023 na evropski trg uvedel svoje električno vozilo na osnovi Volkswagnove modularne platforme za električni pogon (MEB). Od leta 2023 pričakujejo, da bo bodo v nekaj letih prodali preko 600-tisoč vozil. Del podpisane pogodbe so prav tako avtonomna vozila, ki nezadržno prihajajo na naše ceste. Z nedavno zaključeno Volkswagnovo investicijo v podjetje Argo Al sta Ford in Volkswagen postala partnerja na področju avtonomne vožnje. Obe znamki bosta sistem avtonomne vožnje Self-Driving System (SDS) podjetja Argo AI neodvisno druga od druge integrirali v svoje modele. Skupna povezava ne predvideva kapitalskega povezovanja obeh proizvajalcev in naj bi letno zagotovilo visoko stopnjo učinkovitosti.
