Inženirska ekipa si je pri razvoju povsem električnega Ford Mustang Mach-E prizadevala, da uporabnikom po vsem svetu zagotovi pravo Mustangovo vozno izkušnjo, saj ga je testirala tako na zaledenelih jezerih kot v žgočih puščavah in z uporabo najsodobnejših simulatorjev vožnje.

In glede poznavanja, kaj natančno požene evropskim voznikom kri po žilah in jim pospeši srčni utrip ali pa jim pomaga do sprostitve, bi težko našli koga, ki uporabnike v regiji pozna bolje od ekipe na Fordovem testnem poligonu v Lommelu v Belgiji. Tam so pri razvoju Mustanga Mach-E, ki bo ustrezal pričakovanjem evropskih voznikov glede Fordovega prvega namensko izdelanega povsem električnega vozila, poskrbeli za kombinacijo značilnosti edinstvenega vzmetenja, krmiljenja, pogonskega sklopa in celo tehnologij za pomoč vozniku.

“Z današnjo tehnologijo lahko v virtualnem svetu po meri prilagodimo vozilo, da že naši zgodnji prototipi odražajo pravi značaj – a kritičnih zadnjih 10 odstotkov je možno določiti samo na cesti,” je povedal Geert Van Noyen, vodja področja dinamike vozil pri Fordu Evropa. “
Ključno vlogo imajo elektromotorji
Ključno vlogo pri naravnem športnem značaju Mustanga Mach-E imajo odzivni elektromotorji, ki poganjajo kolesa in centralno vgrajena baterija, za nizko težišče nameščena pod dnom vozila. Z uporabo poligona v Lommelu s 100 km testnih prog – te poustvarjajo cestne površine od širokih belgijskih asfaltiranih cest do francoskega tlaka in zagotavljajo kopije površin cest v različnih državah, vključno z Veliko Britanijo, Nemčijo in Španijo – so Fordovi inženirji zagotovili prepoznaven evropski občutek.

Ovinkaste ceste
Za Evropo značilne ožje in bolj ovinkaste ceste z večjimi omejitvami hitrosti kot v drugih regijah zahtevajo edinstveno odzivnost povezanega in samozavestnega krmiljenja Mustanga Mach-E, ki ga dopolnjujejo posebej izbrane nastavitve blažilnikov, vzmeti in prečnih vodil koles za sistem vzmetenja.

Dirkaški oval v Lomelu
Uglajena in stabilna vožnja Mustanga Mach-E je še pomembnejša pri visokih hitrostih, značilnih za evropske avtoceste. Ocena značilnosti hitrega ‘križarjenja’ – vključno s prefinjenim občutkom v notranjosti – je potekala na nemških ‘avtobanih’ in na 4,2 km dolgem dirkaškem ovalu v Lommelu, kjer hitrosti na nagnjenem cestišču dosegajo 220 km/h.
Visok domet
V dejanskih pogojih je model Ford Mustang Mach-E z baterijo s podaljšanim dosegom in štirikolesnim pogonom s predvidenim dosegom vožnje 540 km po WLTP presegel pričakovanja glede učinkovitosti in je brez postankov prevozil 484 km od Osla do Trondheima, na cilju pa je kapaciteta baterije še vedno kazala 14 odstotkov. Zadnja testiranja so pokazala, da se je čas polnjenja od prvih ocen izboljšal za skoraj 30 odstotkov, tako da samo 10 minut hitrega polnjenja s polnilnico IONITY modelu z baterijo s podaljšanim dosegom in zadnjim pogonom v povprečju zagotovi 119 km dodatnega dosega.
