×
Trucker.si

Iščite po portalu

Pri Fordu so pred dnevi objavili novico, da bodo povečali ponudbo gospodarskih vozil. Slednja bo bogatejša za model Ford Transit, ki bo kot šasija s kabino in skupno maso 5 ton. Kupci bodo lahko izbirali med tremi medosnimi razdaljami, štirimi dolžinami okvirja in enojno ali dvojno kabino s sedeži za do sedem oseb. V prodajo prihaja konec letošnjega leta.

 

Ford Transit
Dodatnih 300 kg dovoljene skupne mase, s katerimi novinec presega prejšnjo najzmogljivejšo različico Transita, bo še posebej privlačen za stranke, ki želijo osnovo za težje nadgradnje. Foto: Ford

Dodatnih 300 kg dovoljene skupne mase

5-tonski Ford Transit krepi Fordovo ponudbo v sektorju trga evropskih dostavnih vozil z večjo maso in bo utrdil Fordovo vodilno vlogo pri prodaji gospodarskih vozil. Dodatnih 300 kg dovoljene skupne mase, s katerimi novinec presega prejšnjo najzmogljivejšo različico Transita, bo še posebej privlačnih za stranke, ki želijo osnovo za težje nadgradnje, kot so prekucniki in reševalna vozila.

Ford Transit
Največja nosilnost šasije s kabino za nadgradnjo in tovor je 2886 kg, kar ustreza neto nosilnosti do 2558 kg pri tovarniško vgrajeni platformi. Foto: Ford

Ford zagotavlja široko paleto različic 5-tonskega Transita v izvedbi šasije s kabino, saj lahko kupci glede na specifične zahteve za delo izbirajo med tremi medosnimi razdaljami, štirimi dolžinami okvirja in enojno ali dvojno kabino s sedeži za do sedem oseb. Največja nosilnost šasije s kabino za nadgradnjo in tovor je 2886 kg, kar ustreza neto nosilnosti do 2558 kg pri tovarniško vgrajeni platformi.

Ford Transit
Fordov 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue s 170 KM razvije do 390 Nm navora.  Foto: Ford

Najmočnejšega Transita bo na zadnji par koles poganjal 2,0 litrski EcoBlue, ki zmore 170 konjskih moči in 390 Nm. Moč pa se bo prenašala preko šeststopenjskega ročnega menjalnika, za kupce pa bo na voljo tudi 10-stopenjski samodejni menjalnik. Šasija je opremljena z zmogljivejšimi sklopi pesti, koles in širših zadnjih pnevmatik, ki merijo 205 mm, pa tudi novimi zavorami na zadnji osi za lažje delo s težjimi tovori.

Ford Transit
Foto: Ford  

Poleg tega 5-tonski Transit v Evropi uvaja zadnjo os z dovoljeno osno obremenitvijo 3500 kg, ki je svojo robustnost in trpežnost že dokazala v modelih Transita za Severno Ameriko. Pri naročilu 10-stopenjskega samodejnega menjalnika je nameščena tudi nova sprednja os z dovoljeno osno obremenitvijo 2100 kg, ki omogoča še 225 kg večjo zmogljivost za prevoz tovora od standardne različice.

 

Preberite tudi:  Po e-Rifterju, sedaj še ë-Berlingo
Dobra novica za lastnike vozil na zemeljski plin 25.02.2021 Vlada je na včerajšnji redni seji določila besedilo predloga novele Zakona o trošerinah. Z novelo za vozila na zemeljski plin…
Nalepka za mrtvi kot, ki jo ni mogoče spregledati 24.02.2021 V Franciji so pred kratkim uvedli obvezno uporabo nalepk, ki prikazujejo mrtve kote vozila. Nalepke morajo imeti nameščena vsa vozila…
Po e-Rifterju, sedaj še ë-Berlingo 24.02.2021 Električni floti Citroënovih vozil se je pridružil ë-Berlingo. Enako kot pri elektrificiranem Rifterju, tudi Berlinga poganja električni motor, ki zmore…
Scania 540 S osvojila dvojno krono 23.02.2021 Na lanskih zahtevnih primerjalnih testih 1000 Punkte in European Truck Challenge, pod okriljem nemških transportnih revij, je Scania 540 S…