×
Trucker.si

Iščite po portalu

Na ceste prihaja najhitrejši panter, Ford je predstavil svoj novi model Ford Puma ST. Slednja pod motornim pokrovom skriva 200 konjski moči in od 0-100km/h potrebuje vsega 6,7 sekunde. Za atraktivni videz skrbi ekskluzivna barva Mean Green ter 19 palična aluminijasta platišča. 

 

Ford Puma ST
Ford Puma ST ima pod motornim pokrovom 200 konjskih moči in do stotice potrebuje vsega 6,7 sekunde. Foto: Proizvajalec

Pri oddelku Ford Performance so predstavili novo Pumo ST. Priznati moramo, da jim je znova uspel veliki met. V  tej zlobno zeleni barvi, kot so jo poimenovali sami, izgleda nadvse impresivno, da pa zna tudi zelo hitro poskočiti pa zato poskrbi 200 konjska konjenica pod motornim pokrovom.  Dokaz, da je temu tako, je tudi podatek, da do stotice potrebuje 6,7 sekunde. Poskrbeli so tudi za sisteme, med katerimi lahko najdemo tudi mehansko zaporo diferenciala. Pri vožnji pa lahko voznik izbira med večimi profili vožnje, vse od varčnega Eco, pa do dirkaškega profila Track. 

 

Ford Puma ST
Športna Ford Puma ST je odeta v ekskluzivno barvo Mean Green in obuta v 19 palična platišča. Foto: Proizvajalec

Ford Pumo poganja 1.5 litrski bencinski motor Eco Boost, posebej zanjo pa je prilagojeno tudi podvozje, opremljeno s konfiguracijami z vzvojnim drogom, prečnim vodilom in blažilnikom. Motor je narejen iz aluminija in zagotavlja naravno visok navor v nizkem območju vrtljajev, zmogljivost pa še povečata radialni-aksialni turbo polnilnik in vgrajeni izpušni kolektor, ki skrajša pot izpušnih plinov med valji in turbino.  V primerjavi s standardno Pumo je odziv krmiljenja hitrejši za 25 odstotkov, zavorni koluti pa imajo za 17 odstotkov večji premer, za njo pa so razvili tudi športne pnevmatike Michelin Pilot Sport 4S. Puma ST je tudi edini manjši SUV v Evropi, ki bo na voljo z diferencialom LSD, ta pa z optimalnim prenosom sile sprednjih koles na podlago izboljša vožnjo skozi ovinke in podkrmiljenje zmanjša na minimum, še posebej pri izhodu iz ovinka. Največja moč  motorja je na voljo pri 6000 vrtljajih v minuti, največji navor pa je povečan na 320 Nm v območju med 2500 in 3500 vrtljaji v minuti, kar prispeva k linearnemu pospeševanju in izboljšanju odzivnosti.

Preberite tudi:  Gospodarska vozila Ford odslej še prijaznejša do lastnikov

 

Ford Puma ST
Izboljšano stabilnost, okretnost in odzivnost Pume ST zagotavljajo tudi Fordove patentirane vzmeti z vektorsko usmerjenimi silami. Foto: Proizvajalec

 Povsem mehanski sistem dodeli navor motorja kolesu z najboljšim oprijemom, kar zmanjša vrtenje kolesa ‘v prazno’ in vozniku omogoča, da v celoti izkoristi zmogljivost motorja. Tudi v notranjosti lahko vidimo športni značaj, zato poskrbita Recaro sedeža, športni volan ter oznaka ST na glavi prestavne ročice. Da gre za najmočnejšo Pumo, je razvidno tudi na pragovih pri vstopu, kje se bohoti napis Ford Performance. Tehnologija in infotainment ni vprašanje, tu je na voljo 8 palični zaslon na dotik, ki ponuja povezljivost z Andorid in Apple sistemom. Za zvočno kuliso pa je na voljo zvočni sistem podjetja B&O. Serijsko vgrajeni modem FordPass Connect lastnikom Pume ST prek mobilne aplikacije FordPass omogoča vrsto priročnih funkcij, vključno z odklepanjem vrat in iskalnikom vozila. 

Dobra novica za lastnike vozil na zemeljski plin 25.02.2021 Vlada je na včerajšnji redni seji določila besedilo predloga novele Zakona o trošerinah. Z novelo za vozila na zemeljski plin…
Nalepka za mrtvi kot, ki jo ni mogoče spregledati 24.02.2021 V Franciji so pred kratkim uvedli obvezno uporabo nalepk, ki prikazujejo mrtve kote vozila. Nalepke morajo imeti nameščena vsa vozila…
Po e-Rifterju, sedaj še ë-Berlingo 24.02.2021 Električni floti Citroënovih vozil se je pridružil ë-Berlingo. Enako kot pri elektrificiranem Rifterju, tudi Berlinga poganja električni motor, ki zmore…
Scania 540 S osvojila dvojno krono 23.02.2021 Na lanskih zahtevnih primerjalnih testih 1000 Punkte in European Truck Challenge, pod okriljem nemških transportnih revij, je Scania 540 S…