Ford je odobril uporabo z vodikom obdelanega rastlinskega olja (Hydrotreated Vegetable Oil– HVO) v svojih dostavnikih Transit. Osnova tega dizelskega goriva iz obnovljivih virov so odpadna olja, med katerimi so tudi rabljena olja za peko in cvrtje iz restavracij in obratov s hitro prehrano.

Za 90 odstotkov manj toplogrednih plinov
Uporaba dizelskega goriva iz obnovljivih virov namesto standardnih fosilnih goriv lahko prispeva k izboljšanju kakovosti zraka.V primerjavi z običajnim dizelskim gorivom bi lahko toplogredne pline zmanjšali za do 90 odstotkov. Vozila, ki uporabljajo HVO pa izpustijo manj NOx in delcev, saj to gorivo v nasprotju z dizelskim ne vsebuje žvepla ali kisika.
Maščobe so lahko koristne
Gospodarske družbe po vsej Evropi zbirajo rabljeno kuhinjsko olje iz restavracij, obratov javne prehrane in šol. RecOil, pobuda EU, ki jo podpira Evropska komisija, si prizadeva za povečanje zbiranja olja za proizvodnjo biodizelskega goriva, vključno s povečanjem zbiranja v gospodinjstvih.
Poleg tega HVO vsebuje tudi odpadne živalske maščobe in ribje olje, kar pripomore k lažjemu zagonu dizelskih motorjev pri nizkih temperaturah. Uporaba vodika kot katalizatorja v postopku proizvodnje zagotavlja, da gorivo HVO zgoreva čisteje od običajnih biodizelskih goriv in ima večjo obstojnost pri skladiščenju.
Ford je temeljito preveril uporabo goriva HVO z 2,0-litrskim motorjem EcoBlue. Da bi se prepričal, ali res ni treba izvesti nobene prilagoditve in ali to ne bo vplivalo na servisiranje. Za uporabo v Fordovih najsodobnejših dostavnih vozilih goriva ni bilo treba dodatno razvijati.