×
Trucker.si

Iščite po portalu

V minulem vikendu smo na Vranskem imeli možnost spoznati nove smernice na področju gasilskih vozil. Slednjo, tako kot vsa avtomobilska industrija, nezadržno peljejo proti električni mobilnosti. Podjetje Rosenbauer je predstavilo študijsko vozilo Rosenbauer CFT, ki bo na ceste zapeljalo že čez nekaj let.

 

Rosenbauer CFT
Concept Fire Truck (Rosenbauer CFT ) Foto: Tomaž FIcko

Elektrika ni zavzela le osebnih in gospodarskih vozil. E- mobilnost postaja praksa tudi v gasilskih vrstah. Rosenbauer, podjetje, ki že dobrih 153 let deluje na področju gasilskih vozil in opreme, je Rosenbauer CFT-ja predstavilo že leta 2016, tedaj ob jubilejni 150-letnici delovanja podjetja.  

V vozilu je zbrano dolgoletno znanje ekipe, ki je prepleteno z dragocenimi izkušnjami in sodobno tehnologijo. Že na prvi pogled je jasno, da ne gre za običajno gasilsko vozilo. Rosenbauer CFTCFT deluje na elektriko. Poganjata ga dva elektro motorja, ki skupaj zmoreta 350kW oz. 375 “konjskih” moči, ki pa imata podporo tudi dizelskega agregata, ki polnita baterije in delujeta, ko je vozilo pod polno obremenitvijo. 

Rosenbauer CFT
Rosenbauer CFT je opremljen z vso potrebno opremo. Foto: Tomaž Ficko

Električna moč: 350kW/ 475KM

Tovornjak ponuja veliko oblikovnih in tudi tehnoloških novosti. Kompaktna zasnova postavlja nove smernice v tem segmentu vozil. CFT-jeva oblika omogoča izjemno prostorno notranjost, kjer je prostora za 8-člansko posadko. Vse je podrejeno hitri in dobri komunikaciji. Vozilo v primeru nesreče, že na poti na intervencijo pridobi  “živo ” sliko s pomočjo cestnih kamer ali drona. To pa omogoča, da se ekipa že med vožnjo pripravi na intervencijo. Preko prenosnega tabličnega računalnika lahko poveljnik vozilo opravlja tako rekoč z zunanje strani vozila. Na njem dobiva prikaz vseh potrebnih podatkov, stanje dihalnih jeklenk pri posamičnem gasilcu, kontrola osvetlitve ter stanje črpalk. 

Rosenbauer CFT
Rosenbauer CFT je trenutno študijsko vozilo, a serijska izdelava ni tako daleč Foto: Tomaž Ficko

Nastavljiv odmik od tal: 250-350 mm

V skladu z sodobnimi smernicami je na vozilu vgrajena visokozmogljiva in brezsenčna LED osvetlitev prikolice, led za osvetlitev prostorov za opremo in osvetlitev notranjosti za posadko. Koncept ima tudi dvoje električnih drsnih vrat, skozi katere lahko vstopa posadka.

Rezervoar za vodo: 1,200 l

Veliko novosti je tudi v optimizaciji prostora za opremo in delovanje. Denimo, študijska različica je imela na zadku garažo s hidravlično rampo. V primeru serijske proizvodnje bodo možne številne nadgradnje in dodatna oprema.

Sistem za gašenje: črpalka Rosenbauer NH35

Koncept vozila:

  • Dolžina 7,600 mm
  • Širina 2,350 mm
  • Višina: 3,065 mm
  • Teža praznega vozila: 10,500 kg
  • Aluminijasta nadgradnja
Preberite tudi:  Druga cev predora Karavanke: na Hrušici stekla prva dela pri izkopu cevi

 

Prostor za posadko:

  • CFT integriran prostor za posadko
  • Poveljniški in komunikacijski center
  • Posadka 1+7
  • 4 pritrdišča za IDA – COMFORT
  • 2 drsna steklena vrata
  • Dostopna višina :150 mm
40 let: Vse najboljše Fiat Panda! 29.09.2020 Častitljivo obletnico praznuje Fiat Panda. Letos šteje 40 let svojega obstoja, avtomobila, ki se je korenito vtisnil v srca Italijanov…
360 vrancev za Peugeot 508 28.09.2020 Peugeot je predstavil do sedaj njihovo najmočnejše serijsko vozilo Peugeot 508 Sport Engineered. Pogonski sklop motorja na notranje izgorevanje in…
Scania predstavlja paleto V8 motorjev, kralj med njimi ima 770 konjskih moči 28.09.2020 Scania je predstavila novo paleto motorjev V8, med katerimi kraljuje izvedenka z nič manj kot 770  konjskimi močmi. Z novo…
Continental je lansiral mikro stran z razlago najnovejših predpisov o emisijah CO2 in VECTO orodja 27.09.2020 Continental, tehnološko podjetje in proizvajalec vrhunskih pnevmatik, je predstavil mikro stran, ki vsebuje koristne informacije o najnovejših predpisih o emisijah…