×
Trucker.si

Iščite po portalu

V minulem vikendu smo na Vranskem imeli možnost spoznati nove smernice na področju gasilskih vozil. Slednjo, tako kot vsa avtomobilska industrija, nezadržno peljejo proti električni mobilnosti. Podjetje Rosenbauer je predstavilo študijsko vozilo, ki bo na ceste zapeljalo že čez nekaj let.

 

Rosenbauer CFT
Concept Fire Truck (Rosenbauer CFT )

Elektrika ni zavzela le osebnih in gospodarskih vozil. E- mobilnost postaja praksa tudi v gasilskih vrstah. Rosenbauer, podjetje, ki že dobrih 153 let deluje na področju gasilskih vozil in opreme, je CFT-ja predstavilo že leta 2016, tedaj ob jubilejni 150-letnici delovanja podjetja.  

V vozilu je zbrano dolgoletno znanje ekipe, ki je prepleteno z dragocenimi izkušnjami in sodobno tehnologijo. Že na prvi pogled je jasno, da ne gre za običajno gasilsko vozilo. CFT deluje na elektriko. Poganjata ga dva elektro motorja, ki skupaj zmoreta 350kW oz. 375 “konjskih” moči, ki pa imata podporo tudi dizelskega agregata, ki polnita baterije in delujeta, ko je vozilo pod polno obremenitvijo. 

Rosenbauer CFT
CFT je opremljen z vso potrebno opremo

Električna moč: 350kW/ 475KM

Tovornjak ponuja veliko oblikovnih in tudi tehnoloških novosti. Kompaktna zasnova postavlja nove smernice v tem segmentu vozil. CFT-jeva oblika omogoča izjemno prostorno notranjost, kjer je prostora za 8-člansko posadko. Vse je podrejeno hitri in dobri komunikaciji. Vozilo v primeru nesreče, že na poti na intervencijo pridobi  “živo ” sliko s pomočjo cestnih kamer ali drona. To pa omogoča, da se ekipa že med vožnjo pripravi na intervencijo. Preko prenosnega tabličnega računalnika lahko poveljnik vozilo opravlja tako rekoč z zunanje strani vozila. Na njem dobiva prikaz vseh potrebnih podatkov, stanje dihalnih jeklenk pri posamičnem gasilcu, kontrola osvetlitve ter stanje črpalk. 

Rosenbauer CFT
CFT je trenutno študijsko vozilo, a serijska izdelava ni tako daleč

Nastavljiv odmik od tal: 250-350 mm

V skladu z sodobnimi smernicami je na vozilu vgrajena visokozmogljiva in brezsenčna LED osvetlitev prikolice, led za osvetlitev prostorov za opremo in osvetlitev notranjosti za posadko. Koncept ima tudi dvoje električnih drsnih vrat, skozi katere lahko vstopa posadka.

Rezervoar za vodo: 1,200 l

Veliko novosti je tudi v optimizaciji prostora za opremo in delovanje. Denimo, študijska različica je imela na zadku garažo s hidravlično rampo. V primeru serijske proizvodnje bodo možne številne nadgradnje in dodatna oprema.

Sistem za gašenje: črpalka Rosenbauer NH35

Koncept vozila:

  • Dolžina 7,600 mm
  • Širina 2,350 mm
  • Višina: 3,065 mm
  • Teža praznega vozila: 10,500 kg
  • Aluminijasta nadgradnja
Preberite tudi:  Razred G in Unimog: ikoni na vrhu

 

Prostor za posadko:

  • CFT integriran prostor za posadko
  • Poveljniški in komunikacijski center
  • Posadka 1+7
  • 4 pritrdišča za IDA – COMFORT
  • 2 drsna steklena vrata
  • Dostopna višina :150 mm
Ford Puma ST: Pozor! Prihaja najhitrejši panter 25.09.2020 Na ceste prihaja najhitrejši panter, Ford je predstavil svoj novi model Ford Puma ST. Slednja pod motornim pokrovom skriva 200…
DKV BOX EUROPE odslej tudi za Bolgarijo 25.09.2020 Od zdaj bodo stranke DKV lahko plačevale cestnino v Bolgariji tudi preko naprave DKV BOX EUROPE. Relacijsko karto lahko še…
Osveženi Hyundai i30 med slovenske kupce 24.09.2020 Družina modelov Hyundai i30 je v jesen zapeljala osvežena in dopolnjena kot še nikoli poprej. Zunanja podoba je prejela nekaj…
Ste pripravljeni na novo generacijo BMW M3 in M4? Tukaj sta! 23.09.2020 Bavarci so znova poskrbeli za vročico na avtomobilskih straneh. Pred kratkim so nas razveselili s svetovno premiero BMW M3 limuzine…