Hyundai Motor Company je danes na sejmu Severnoameriških gospodarskih vozil razkril dva nova koncepta. Hyundai je predstavil tovornjak HDC-6 NEPTUNE Concept Class 8. Medtem, ko je Hyundai Translead, napovedal predstavitev svojega novega, čisto energijskega hladilnega konceptnega prikolice, HT Nitro ThermoTech.

Navdih iz železniških vlakov
Najpomembnejši navdih za zadnji koncept so bili železniški vlaki, ki so vozili od leta 1936 do 1959, vrhunski primer industrijskega oblikovanja Art Deco. Pionirski industrijski oblikovalec dvajsetega stoletja, Henry Dreyfuss, je v tridesetih letih prejšnjega stoletja za novo osrednjo železnico New Yorka uporabil primeren dizajn Art Deco, ki simbolizira največje tehnološko čudo tiste dobe.

Pionirji na področju gorivnih celic
Hyundai je vodilni na področju tehnologije gorivnih celic. Leta 2013 je predstavil prvo serijsko in komercialno na voljo električno vozilo z gorivnimi celicami. Za komercialna vozila so gorivne celice kot nalašč za težke tovornjake in dolge razdalje vožnje zaradi večjega dosega vožnje, večjega tovora, manj časa za polnjenje goriva in na koncu nižjih stroškov.
“Danes bomo na tej razstavi s prikazom HDC-6 Neptune, prvega koncepta, ki je namenjen samo vodiku za gospodarska vozila podjetja Hyundai Motor Company, začeli raziskovati priložnosti na trgu gospodarskih vozil v Združenih državah Amerike,” je povedal Edward Lee, vodja Hyundai Business Commercial Vehicles Business Divizije.
HDC-6 Neptune, koncept električnega tovornjaka z gorivnimi celicami nove generacije. Pooseblja vizijo Hyundai Motorja za globalno vodikovo družbo, inovativno razvito z uporabo kreativnosti Hyundaievih oblikovalcev in napredne tehnologije podjetja,” je dejal SangYup Lee, vodja Hyundai Design Center.
Vozila brez emisij
Hyundai razvija tovornjak razreda 8 in v prihodnost gleda na področju oblikovanja, tehnologije v kabini in pogonskega sistema. Koncept nadaljuje vodilno vlogo na področju brez ogljične družbe in napredovanja vozil brez emisij. Ta prihodnji tovornjak bo pripomogel k uspehu podjetja pri gospodarskih vozilih, ki se že prodajajo v 130 državah po vsem svetu.