Leto 2011 je zaznamovalo pestro Ferrarijevo jesen, tedaj je tega leta je v novembru Sebastian Vettel osvojil svoj drugi naslov v dirkaški karavani, ta ista jesen pa je ponudila še eno popolno sinergijo in zmagovalno kombinacijo. Partnersko sta se povezala Ferrari in Švicarski urar Hublot ter takrat še nevede korenito prestavile mejnike popolnosti in estetike v urarski industriji.

Sedaj že nekdanji vodilni mož Ferrarija Luka Cordero di Montezemolo in predsednik uprave Hublota Jean Claude Biver sta tedaj v Mugelu podpisala uradno partnerstvo med podjetjema. Da gre za veliko več kot samo sponzorstvo, je bilo hitro jasno. Švicarji so postali njihov uradni izdelovalec ur, uradni časomerilec na vseh dogodkih in dirkah avtomobilskega giganta. Plod uspešnega sodelovanja so postale ure s švicarsko perfekcijo in italijanskim šarmom. Tokrat predstavljamo prav posebno.
Techframe Ferrari Tourbillon Chronograph odpira novo poglavje v njunem partnerstvu.
Časomerilec, s katerim želijo Italijani obeležiti sedemdeseto obletnico svojega obstoja, je nastajal pod ostrim očesom vodje Ferrarijevega designa Flavis Manazonija. Po besedah Manazonjia je bil proces od izrisa na papirju do končne izdelave praktično povsem enak temu iz avtomobilskega. Ura v sebi skriva vse kar imajo italijanski lepotci- moč, okretnost in zmogljivost, ki so že od nekdaj globoko zapisani v Ferrarijevem DNK-ju .

Ura je izjemen spoj avtomobilskega in urarskega sveta.
Na volji je v treh različicah- Titanium, King Gold in PEEK Carbon. Ohišje je izdelano iz titana z neverjetnimi detajli, novi kaliber z ročnim navijanjem sestavljen kar iz 256 komponent po večini iz titana ponuja kar 5 dnevno zmogljivost brez navijanja. Tako zgornji kot spodnji del časomerilca krasi safirjevo steklo, ki ponuja izjemen pogled v »motor« in precizno mehaniko tega časomerilca. Na kroni se elegantno bohoti Ferrarijev simbol, poleg le -te pa športno zasnovan enojni gum, kakopak v ferarri rdeči barvi. Z njim vklapljamo, izklapljamo ter resetiramo kronometer. Pašček je snovan iz posebne gladke gume, ki uri daje še športnejši pridih.
Časomerilcu, za katerega pravijo da je zasnovan v Maranelu, končan pa v Nyonu bomo stežka našli slabosti. No, mi smo jih. Dve. Prva je, da je ura omejena na zgolj 70 primerkov v vsaki zmed treh različic in druga, da je temu primerna tudi cena, ki na medmrežju presega vrednost Ljubljanske garsonjere.
Francoski pregovor pravi, da tistemu, ki zna počakati, čas prinese vse. Morebiti pa nam v prihodnosti prinese prav ta izjemni dragulj.