×
Trucker.si

Iščite po portalu

Iz Seoula so na dolgo ladijsko pot proti Evropi že odposlali prvo pošiljko tovornjakov Hyundai Xcient Fuel Cell, ki jih poganjajo gorivne celice. Prvi del omenjene pošiljke je namenjeno stranki v Švici za komercialno uporabo. Do konca letošnjega leta bodo skupaj v Švico poslali 50 tovrstnih tovornjakov.

Hyundai Xcient Fuell Cell
Iz Seoula je proti Evropi na pot odšlo prvih 10 Hyudaijevih tovornjakov s pogonom na gorivne celice. Foto: Hyundai

Prvi tovornjaki s pogonom na gorivne celice so že na poti v Evropo. Podjetje Hyundai Motor Company je preko ladijskega prevoza iz Seoula že poslala prvih deset tovornjakov Hyundai Xcient Fuel Cell za komercialno uporabo v Švici. Do konca letošnjega leta bodo v to deželo pripeljali skupno 50 tovrstnih tovornjakov. Hyundai ima velike apetite tudi za naprej, saj si želi do leta 2025 izdati okoli 1600 tovornjakov s pogonom na gorivne celice in tako odločno prispevati k razvoju brezogljičnega transporta

Hyundai Xcient Fuel Cell
Foto: Tovarna

V prihodnosti do 1000 kilometrov dosega

Omenjene tovornjake poganja 190 kW sistem vodikih gorivnih celic. Hyundai Xcient Fuel Cell ima sedem rezervoarjev v katere je mogoče kombinirano skladiščiti okoli 32 kilogramov vodika. Tovrstni sistem naj bi bil idealen za Švicarsko omrežje, polnjenje enega tovornjaka pa traja med 8 in 20 minutami. Z enim polnjenjem je po besedah proizvajalca možno pričakovati okoli 400 kilometrov dometa.V prihodnosti pa je iz tovarne pričakovati tudi tovornjake, ki bodo dosegali do 1000 kilometrov z enim samim polnjenjem.

Hyundai Xcient Fuel Cell
Foto: Tovarna

Plačilo po porabi

Leta 2019 je podjetje Hyundai Motor Company ustanovilo Hyundai Hydrogen Mobility (HHM), skupno podjetje s švicarskim podjetjem H2 Energy, ki bo tovornjake dajalo v najem in tako za prevoznika ni začetnega vložka vozila. Hyundai se je ta tovrstno poslovno potezo odločil iz različnih razlogov. Eden iz med njih je švicarski cestni davek LSVA na gospodarska vozila, ki ne velja za tovornjake z nižjimi emisijami. To skoraj izenači stroške vleke na kilometer tovornjaka gorivnih celic v primerjavi z običajnim dizelskim tovornjakom.

Preberite tudi:  Prevozniške zgodbe: MX in Scania
Hyundai Xcient Fuell Cell
Leta 2019 je podjetje Hyundai Motor Company ustanovilo Hyundai Hydrogen Mobility (HHM), skupno podjetje s švicarskim podjetjem H2 Energy, ki bo tovornjake dajalo v najem Foto: Tovarna
Scania R770 XT: je to ta trenutek najbolj zmogljiv tovornjak? 30.09.2020 Pri Scaniji so le nekaj dni po uradni objavi o novi seriji V8 motorjev in novem menjalniku že postregli s…
Hödlmayr logistika po prestrukturiranju optimistično v jesen 30.09.2020 Avtomobilska industrija po dramatičnih mesecih zaradi pandemije koronavirusa postopoma okreva. Tudi hčerinsko podjetje skupine Hödlmayr, Hoedlmayr logistika d.o.o. s sedežem…
Znamka Peugeot šteje 210 let 30.09.2020 Znamka Peugeot, ki je v 19. stoletju prešla iz modne revolucije do revolucije mobilnosti s kolesi in avtomobili, je od…
DAF s treningi varčne vožnje po vsej Evropi 30.09.2020   Pri Daf-u so se lotili obširnega usposabljanja njihovih voznikov po Evropi. Program EcoDrive zajema spoznavanje hišnih sistemov za bolj…