×
Trucker.si

Iščite po portalu

Iz Seoula so na dolgo ladijsko pot proti Evropi že odposlali prvo pošiljko tovornjakov Hyundai Xcient Fuel Cell, ki jih poganjajo gorivne celice. Prvi del omenjene pošiljke je namenjeno stranki v Švici za komercialno uporabo. Do konca letošnjega leta bodo skupaj v Švico poslali 50 tovrstnih tovornjakov.

Hyundai Xcient Fuell Cell
Iz Seoula je proti Evropi na pot odšlo prvih 10 Hyudaijevih tovornjakov s pogonom na gorivne celice. Foto: Hyundai

Prvi tovornjaki s pogonom na gorivne celice so že na poti v Evropo. Podjetje Hyundai Motor Company je preko ladijskega prevoza iz Seoula že poslala prvih deset tovornjakov Hyundai Xcient Fuel Cell za komercialno uporabo v Švici. Do konca letošnjega leta bodo v to deželo pripeljali skupno 50 tovrstnih tovornjakov. Hyundai ima velike apetite tudi za naprej, saj si želi do leta 2025 izdati okoli 1600 tovornjakov s pogonom na gorivne celice in tako odločno prispevati k razvoju brezogljičnega transporta

Hyundai Xcient Fuel Cell
Foto: Tovarna

V prihodnosti do 1000 kilometrov dosega

Omenjene tovornjake poganja 190 kW sistem vodikih gorivnih celic. Hyundai Xcient Fuel Cell ima sedem rezervoarjev v katere je mogoče kombinirano skladiščiti okoli 32 kilogramov vodika. Tovrstni sistem naj bi bil idealen za Švicarsko omrežje, polnjenje enega tovornjaka pa traja med 8 in 20 minutami. Z enim polnjenjem je po besedah proizvajalca možno pričakovati okoli 400 kilometrov dometa.V prihodnosti pa je iz tovarne pričakovati tudi tovornjake, ki bodo dosegali do 1000 kilometrov z enim samim polnjenjem.

Hyundai Xcient Fuel Cell
Foto: Tovarna

Plačilo po porabi

Leta 2019 je podjetje Hyundai Motor Company ustanovilo Hyundai Hydrogen Mobility (HHM), skupno podjetje s švicarskim podjetjem H2 Energy, ki bo tovornjake dajalo v najem in tako za prevoznika ni začetnega vložka vozila. Hyundai se je ta tovrstno poslovno potezo odločil iz različnih razlogov. Eden iz med njih je švicarski cestni davek LSVA na gospodarska vozila, ki ne velja za tovornjake z nižjimi emisijami. To skoraj izenači stroške vleke na kilometer tovornjaka gorivnih celic v primerjavi z običajnim dizelskim tovornjakom.

Preberite tudi:  Europa Truck-Trial: spektakel v Pivki, kjer so tovornjaki kljubovali fiziki in mejam mogočega #foto
Hyundai Xcient Fuell Cell
Leta 2019 je podjetje Hyundai Motor Company ustanovilo Hyundai Hydrogen Mobility (HHM), skupno podjetje s švicarskim podjetjem H2 Energy, ki bo tovornjake dajalo v najem Foto: Tovarna
Veliko naročilo: 879 tovornjakov Daf CF za belgijsko vojsko 09.03.2021 Daf je prejel veliko naročilo belgijskih oboroženih sil. Naročilo vključuje dostavo in servis 879 tovornjakov Daf CF Military s pogonom…
Prodaja letnih pnevmatik v Sloveniji upadla za 21,2 %, prodaja zimskih pa za 21 %. 08.03.2021 V Sloveniji je leta 2020 trg pnevmatik za osebna vozila in kombinirana vozila v primerjavi z letom 2019 zabeležil 20,2-odstotni…
Dobra novica za lastnike vozil na zemeljski plin 25.02.2021 Vlada je na včerajšnji redni seji določila besedilo predloga novele Zakona o trošerinah. Z novelo za vozila na zemeljski plin…
Nalepka za mrtvi kot, ki jo ni mogoče spregledati 24.02.2021 V Franciji so pred kratkim uvedli obvezno uporabo nalepk, ki prikazujejo mrtve kote vozila. Nalepke morajo imeti nameščena vsa vozila…