Iveco bo svojim kupcem ponudil inovativno glasovno storitev v njihovih tovornjakih. Projekt zasnovan na Amazonovi tehnologiji predstavlja nove standarde storitev za voznike. Z glasovnim “pomočnikom” bodo lahko načrtovali pot, spremljali stanje vozila ter celo dobivali nasvete, deloval pa bo preko storitve Amazon Alexa.

Večja varnost
S pomočjo glasovne storitve bodo vozniki lahko nadzirali funkcije v kabini, kar pomeni tudi večjo varnost v prometu. Nova glasovna storitev, ki jo je oblikovala ekipa Iveco Digital s podporo strokovnih storitev AWS, je bila zgrajena po metodologiji Amazon Working Backward Innovation.
“Navdušeni smo nad novo glasovno storitvijo, ki bo postavila nov standard v avtomobilski industriji,” je povedal Fabrizio Conicella, vodja digitalne industrije. »Z izkoriščanjem obsega portfelja AWS je Iveco lahko v rekordnem času uvedel novo storitev, ki bistveno spremeni način, kako se lahko vozniki povezujejo z našimi vozili in skupnostjo voznikov. Nova glasovna storitev podpira prihodnjo digitalno strategijo podjetja, saj skuša voznikom ponuditi povsem nov način za interaktivno izvajanje nalog, hkrati pa dvigniti raven varnosti in udobja. “