×
Trucker.si

Iščite po portalu

Smo v času, ki za slehernega trgovca prodaja pomeni svojevrsten izziv. Zdaj je nastopil čas, ko prodajni sektor išče nove prodajne aspekte, nove tržne prijeme in nenazadnje tudi edinstvenost. Tako kot je edinstven njihov najnovejši MAN TGX, tako je ta čas zagotovo najbolj poseben tudi MAN Truck & Bus prodajni salon v ljubljanskih Črnučah.

 

Prodajni salom MAN Truck & BUS
MAN Truck & Bus Slovenija je v avgustu 2020 odprl Levji izkustveni razstavni salon v okviru katerega lahko obiskovalci spoznajo novo generacijo tovornjakov MAN. Foto: Tomaž Ficko

Prodati tovornjak pred letom dni je eno, prodati danes, pa je verjetno precej težje, vsaj tako kažejo polletne prodajne številke naših trgovcev.  Slednji se prodaje danes lotevajo vsak na svoj način, v upanju na najboljši izplen. Mi smo obiskali MAN Truck & Bus Slovenija, ki je že nekaj let vodilni v prodaji tovornih vozil. S prihodom nove generacije njihovih tovornjakov so zasnovali prodajno kampanjo, ki obsega več prodajnih segmentov in bodočim kupcem celostno predstavi novi tovornjak.

Prodajni salon v Ljubljani
Vodja marketinga in odnosov z javnostjo MAN Slovenija Tanja Činč je zasnovala izkustveni prodajni salon. Foto: Tomaž Ficko

Kampanjo za lansiranje nove generacije tovornjakov na slovenski trg so pri podjetju zasnovali natančno in celovito. Zgodba o uspehu najnovejšega člana družine se je pričela že v zadnjih mesecih preteklega leta, ko je nekaj slovenskih prevoznikov imelo priložnost na skrivnostnem dogodku, ki se je odvijal v Munchnu konec leta 2019, spoznati in naročiti novega MAN-a posebne serije MAN First Edition, še preden je bil predstavljen javnosti. Podpis pogodbe pa je potekal v kraljevem stilu kar v gradu, ki ga ima družba v  svoji posesti. Nekoliko kasneje po svetovni premieri v Bilbau, ki so se je udeležile tudi številne slovenske stranke, je zadnja generacija njihovih tovornjakov končno prišla tudi v Slovenijo. Z njim so njihovi prodajni svetovalci potovali po Sloveniji in obiskovali njihove ključne stranke in partnerje, ki jim uvoznik vedno nameni posebno pozornost in eksluzivno obravnavo. V tem delu so stranke in njihovi vozniki lahko dobili “teaser” novega leva in ga na kratko tudi preizkusili. Sledil je še drugi del, postavitev prodajnega zunanjega salona, kjer lahko vsi, ki si to želijo dobijo informacije iz prve roke in do potankosti spoznajo vozilo.“Izkustveni razstavni salon novega Leva je odgovor na številne prošnje tako naših strank kakor tudi voznikov, partnerjev in ljubiteljev znamke MAN, med katerimi si vsi želijo novega Leva osebno spoznati “ je povedala vodja marketinga in odnosov z javnostjo MAN Truck & Bus Slovenija Tanja Činč. 

Preberite tudi:  Renault K 520: Tovornjak za najtežje pogoje

Otvoritev Levjega izkustvenega razstavnega salona je potekala z roko v roki z lokalno premiero nove generacije tovornjakov MAN, na kateri so bile bile glavne zvezde izbrane hišne stranke in njihovi novi personalizirani levi posebne serije First Edition. Tudi v tem primeru gre za edinstven pristop, ki ga v Sloveniji še nismo imeli.

 

Prodajni salon MAN
Prodajni salon lahko vidite na Brnčičevi ulici v Ljubljani. Foto: Tomaž Ficko 

Zunanji prodajni salon, ki ga lahko vidite pred njihovo poslovno stavbo, je sestavljen iz stilsko dodelanega kontejnerja in glamurozno postavljene kompozicije nove generacije levov. Stranke v izkustvenem centru, kot so ga poimenovali, v 20 minutah preko virtualnega svetovalca dobijo tehnične informacije, v kolikor pa si želijo še globje predstavitve pa so na voljo še trije interaktivni zasloni, ki ponujajo informacije o tehnologiji in poprodajni hišni podpori. Prodajni salon ima tudi sprostitveni del, kjer stranke lahko v miru strnejo misli o bodočem nakupu, kar je najpomembneje, vozilo lahko tudi preizkusijo in tako dobijo celostno sliko.

 

Novi prodajni salon
Virtualni prodajni svetovalec v salonu vam v 20 minutah predstavi novo generacijo tovornjakov MAN.  Foto: Tomaž Ficko

Izvedbo lokalne premiere za večje število udeležencev proti koronski ukrepi niso dovoljevali, zato je nastal izkustveni razstavni salon, ki vsem, ki si to želijo, omogoča osebno srečanje z novim Levom v varnem okolju. Hkrati pa mnogo bolj oseben in individualen pristop odlično ponazarja bistvo novega leva – Ko kupite kamion dobite pa partnerja.«  je sklenila Činčeva.   

Tovrstne kampanje so dokaz, da je v tovornem segmentu še veliko manevrskega prostora tudi za tovrstne marketinške prijeme, ki pripravljajo teren prodajnem delu, posledično pa tudi izboljšujejo prodajo. Znani slovenski pregovor pravi “tam, kjer je volja, je tudi pot”.

Vsekakor je pohvalno tudi dejstvo, da se v podjetju trudijo in zraven svojih strank, ki jih vedno postavljajo na prvo mesto nikoli ne pozabijo na voznike in ljubitelje te znamke.

MAN tako znova dokazuje, da zmore izzive spreminjati v priložnosti in tam kjer se zdi, da je cesta neprevozna odpira nove poti skupaj s strankami.

 

Ali slušalke ogrožajo vas in druge v prometu? Fordov eksperiment odkriva tveganja 13.05.2021   Ford je poskrbel za nov zvočni eksperiment, ta pa je pokazal, da ljudje med poslušanjem glasbe prek slušalk za…
DKV zagnal nov portal za stranke 13.05.2021 Ponudnik storitev na področju prevoza DKV Mobility je zagnal nov portal za stranke. Stranke lahko na portalu naročajo in digitalno…
Zagon storitve: naprava DKV BOX EUROPE odobrena za italijanske avtoceste 22.04.2021 Ponudnik mobilnostnih storitev DKV od sedaj nudi tudi nadnacionalno napravo za cestninjenje za Italijo. DKV je tako postal prvi certificirani…
Prigo & Valvoline – Novo partnerstvo za še več kilometrov 16.04.2021 Od letošnjega januarja je vzpostavljeno novo pomembno partnerstvo med blagovno znamko Valvoline in družbo Prigo, ki je tako postala pooblaščeni…