×
Trucker.si

Iščite po portalu

Iz Darsa sporočajo, da se v soboto 13.6.2020 v popoldanskih urah zapira vzhodna cev predora Golovec. Obnovitvena dela v predoru bodo potekala predvidoma do sredine avgusta, ko se načrtuje sprostitev prometa skozi obnovljeno cev.  Med zaporo zahodne cevi bo promet po sosednji cevi dovoljen samo za vozila do 3,5 tone največje dovoljene mase (torej le za t. i. vinjetna vozila), preostala bodo morala uporabiti druge dele obroča. 

 

predora golovec
Prenova predora Golovec poteka predvidoma od 12.6-17.6.2020 Foto: DARS

Popolna zapora zahodne cevi

Popolna zapora zahodne cevi predora zaradi izvedbe gradbenih del, ki bodo v navedeni predorski cevi potekala 24 ur na dan, vse dni v tednu, bo predvidoma od sredine junija do sredine avgusta letos. V poletnih mesecih je namreč na ljubljanskem obroču manjša obremenitev s prometom, saj je zaradi počitnic in dopustov manj dnevnih migracij kot v ostalih mesecih. S pripravljalnimi deli, ki ne zahtevajo popolne zapore tripasovnega predora, pa so pričeli  že v drugi polovici maja letos.

predor Golovec
Med obnovitveni deli bo promet urejen dvosmerno po vzhodni cevi. Foto: Dars

Časovnica del

predor Golovec
Foto: Dars

Predvidena dela v letu 2020 (zahodna predorska cev):

  • 18. maj–11. junij: dela na križnih prehodih med smernima voziščema avtoceste (dela bodo potekala pod prometom, ki bo še vedno urejen po obeh polovicah tripasovne avtoceste, vendar le po dveh prometnih pasovih v vsako smer vožnje);
  • 12. junij–16. avgust: dela v zahodni cevi predora, ki bo v času del zaprta za ves promet (vključeni sta tudi postavitev in odstranitev zapore);
  • 17. avgust: sprostitev prometa skozi obnovljeno predorsko cev
  • september in oktober: dela v pokritem vkopu Strmec v nočnem času in pod prometom, ob zapori praviloma enega pasu

 

Zgodovina predora Golovec

Promet skozi predor je stekel v letu 1999. Predor je bil vseskozi redno vzdrževan, medtem ko obsežnejših obnovitvenih posegov ni bil deležen. Število težkih tovornjakov, ki vozijo skozi predor Golovec, je vseskozi raslo: če ga je še leta 2000 v obe smeri dnevno prevozilo v povprečju 600 težkih tovornjakov, ga je leta 2013 že več kot 3300, v letu 2019 pa že skoraj 4900 na dan. Če bo v prihodnosti sprejeta odločitev o prepovedi tranzitnega tovornega prometa po severni ljubljanski obvoznici, bo to še bolj obremenilo voziščno konstrukcijo predora, ki mora zato ustrezati novim prometnim obremenitvam.

Preberite tudi:  Elektronske vinjete: pogoje izpolnjeval zgolj slovaški Skytoll
Predor Golovec
Sanacija in nadgradnja druge, vzhodne cevi se bosta izvedli naslednje leto. Foto: Dars
Ali slušalke ogrožajo vas in druge v prometu? Fordov eksperiment odkriva tveganja 13.05.2021   Ford je poskrbel za nov zvočni eksperiment, ta pa je pokazal, da ljudje med poslušanjem glasbe prek slušalk za…
DKV zagnal nov portal za stranke 13.05.2021 Ponudnik storitev na področju prevoza DKV Mobility je zagnal nov portal za stranke. Stranke lahko na portalu naročajo in digitalno…
Zagon storitve: naprava DKV BOX EUROPE odobrena za italijanske avtoceste 22.04.2021 Ponudnik mobilnostnih storitev DKV od sedaj nudi tudi nadnacionalno napravo za cestninjenje za Italijo. DKV je tako postal prvi certificirani…
Prigo & Valvoline – Novo partnerstvo za še več kilometrov 16.04.2021 Od letošnjega januarja je vzpostavljeno novo pomembno partnerstvo med blagovno znamko Valvoline in družbo Prigo, ki je tako postala pooblaščeni…