Iz Darsa sporočajo, da se v soboto 13.6.2020 v popoldanskih urah zapira vzhodna cev predora Golovec. Obnovitvena dela v predoru bodo potekala predvidoma do sredine avgusta, ko se načrtuje sprostitev prometa skozi obnovljeno cev. Med zaporo zahodne cevi bo promet po sosednji cevi dovoljen samo za vozila do 3,5 tone največje dovoljene mase (torej le za t. i. vinjetna vozila), preostala bodo morala uporabiti druge dele obroča.

Popolna zapora zahodne cevi
Popolna zapora zahodne cevi predora zaradi izvedbe gradbenih del, ki bodo v navedeni predorski cevi potekala 24 ur na dan, vse dni v tednu, bo predvidoma od sredine junija do sredine avgusta letos. V poletnih mesecih je namreč na ljubljanskem obroču manjša obremenitev s prometom, saj je zaradi počitnic in dopustov manj dnevnih migracij kot v ostalih mesecih. S pripravljalnimi deli, ki ne zahtevajo popolne zapore tripasovnega predora, pa so pričeli že v drugi polovici maja letos.

Časovnica del

Predvidena dela v letu 2020 (zahodna predorska cev):
- 18. maj–11. junij: dela na križnih prehodih med smernima voziščema avtoceste (dela bodo potekala pod prometom, ki bo še vedno urejen po obeh polovicah tripasovne avtoceste, vendar le po dveh prometnih pasovih v vsako smer vožnje);
- 12. junij–16. avgust: dela v zahodni cevi predora, ki bo v času del zaprta za ves promet (vključeni sta tudi postavitev in odstranitev zapore);
- 17. avgust: sprostitev prometa skozi obnovljeno predorsko cev
- september in oktober: dela v pokritem vkopu Strmec v nočnem času in pod prometom, ob zapori praviloma enega pasu
Zgodovina predora Golovec
Promet skozi predor je stekel v letu 1999. Predor je bil vseskozi redno vzdrževan, medtem ko obsežnejših obnovitvenih posegov ni bil deležen. Število težkih tovornjakov, ki vozijo skozi predor Golovec, je vseskozi raslo: če ga je še leta 2000 v obe smeri dnevno prevozilo v povprečju 600 težkih tovornjakov, ga je leta 2013 že več kot 3300, v letu 2019 pa že skoraj 4900 na dan. Če bo v prihodnosti sprejeta odločitev o prepovedi tranzitnega tovornega prometa po severni ljubljanski obvoznici, bo to še bolj obremenilo voziščno konstrukcijo predora, ki mora zato ustrezati novim prometnim obremenitvam.
