×
Trucker.si

Iščite po portalu

Iz Darsa sporočajo, da se v soboto 13.6.2020 v popoldanskih urah zapira vzhodna cev predora Golovec. Obnovitvena dela v predoru bodo potekala predvidoma do sredine avgusta, ko se načrtuje sprostitev prometa skozi obnovljeno cev.  Med zaporo zahodne cevi bo promet po sosednji cevi dovoljen samo za vozila do 3,5 tone največje dovoljene mase (torej le za t. i. vinjetna vozila), preostala bodo morala uporabiti druge dele obroča. 

 

predora golovec
Prenova predora Golovec poteka predvidoma od 12.6-17.6.2020 Foto: DARS

Popolna zapora zahodne cevi

Popolna zapora zahodne cevi predora zaradi izvedbe gradbenih del, ki bodo v navedeni predorski cevi potekala 24 ur na dan, vse dni v tednu, bo predvidoma od sredine junija do sredine avgusta letos. V poletnih mesecih je namreč na ljubljanskem obroču manjša obremenitev s prometom, saj je zaradi počitnic in dopustov manj dnevnih migracij kot v ostalih mesecih. S pripravljalnimi deli, ki ne zahtevajo popolne zapore tripasovnega predora, pa so pričeli  že v drugi polovici maja letos.

predor Golovec
Med obnovitveni deli bo promet urejen dvosmerno po vzhodni cevi. Foto: Dars

Časovnica del

predor Golovec
Foto: Dars

Predvidena dela v letu 2020 (zahodna predorska cev):

  • 18. maj–11. junij: dela na križnih prehodih med smernima voziščema avtoceste (dela bodo potekala pod prometom, ki bo še vedno urejen po obeh polovicah tripasovne avtoceste, vendar le po dveh prometnih pasovih v vsako smer vožnje);
  • 12. junij–16. avgust: dela v zahodni cevi predora, ki bo v času del zaprta za ves promet (vključeni sta tudi postavitev in odstranitev zapore);
  • 17. avgust: sprostitev prometa skozi obnovljeno predorsko cev
  • september in oktober: dela v pokritem vkopu Strmec v nočnem času in pod prometom, ob zapori praviloma enega pasu

 

Zgodovina predora Golovec

Promet skozi predor je stekel v letu 1999. Predor je bil vseskozi redno vzdrževan, medtem ko obsežnejših obnovitvenih posegov ni bil deležen. Število težkih tovornjakov, ki vozijo skozi predor Golovec, je vseskozi raslo: če ga je še leta 2000 v obe smeri dnevno prevozilo v povprečju 600 težkih tovornjakov, ga je leta 2013 že več kot 3300, v letu 2019 pa že skoraj 4900 na dan. Če bo v prihodnosti sprejeta odločitev o prepovedi tranzitnega tovornega prometa po severni ljubljanski obvoznici, bo to še bolj obremenilo voziščno konstrukcijo predora, ki mora zato ustrezati novim prometnim obremenitvam.

Preberite tudi:  Nizozemski prodajalec z Daf Red Bull
Predor Golovec
Sanacija in nadgradnja druge, vzhodne cevi se bosta izvedli naslednje leto. Foto: Dars
Zgodovina se vrača, nazaj prihaja Renault 5! 15.01.2021 Revolucionarni strateški načrt, ki so ga Francozi poimenovali Renaulution na avtomobilski trg vrača Renault 5. Petka, ki smo jo vzljubili…
Fiat Panda Cross nagrajena 12.01.2021 Fiat Panda Cross uspešno nadaljuje svoje poslanstvo na Otoku. Ne prav dolgo nazaj je prejela že četrto nagrado zapored po…
Scania Hrvaška: Kaj pravite na to hrvaško lepotico? 12.01.2021 Pri naših južnih sosedih so pri uvozniku tovornjakov Scania Hrvaška predali nadvse unikaten tovornjak. A ta ni poseben zgolj zaradi…
Prigo postavil nov mejnik na področju slovenskega cestnega transporta 11.01.2021 Če smo na področju osebnih vozil elektriko že sprejeli v svoj vsakdan, je ta pri transportu blaga še vedno zapostavljena.…