×
Trucker.si

Iščite po portalu

Nepopisna gneča na mestnih vpadnicah, kaos na cestah in pomanjkanje parkirnih prostorov znotraj mestnih središč niso le težave velikih evropskih prestolnic, to je trn v peti, s katerim se sooča tudi Slovenija. Švicarsko podjetje Quadro je predstavilo prihodnost urbane mobilnosti. Poimenovali so ga Qooder.

Quadro Qooder ni ne skuter in ne motor, še manj avtomobil, je pa odlična zmes vsega prej zapisanega. Tricikel, popravek, štiricikel je nov proizvod Quadra, podjetja, ki že vse od leta 2010 orje ledino na področju tri- in štirikolesnih vozil, ki združujejo stabilnost vozil in vodljivost motornih koles, hkrati pa nam zaradi manjših gabaritov omogočajo lažjo vožnjo po mestnih ulicah. Skrivnost teh vozil se skriva v inovativnem hidropnevmatskem vzmetenju, ki omogoča podobne nagibe kot pri motociklih.

Upravljamo ga lahko z izpitom za avtomobil

Pravzaprav omogoča kar 45 stopinj nagibnega kota, ki pa ga velika večina bodočih kupcev verjetno niti ne bo izkusila.

Quadro Qooder

Zavoljo nagibalnega sistema deluje Quadro zelo vodljiv ter uspešno prikrije svojih 250 kilogramov. S pomočjo dodatne »zavore« ne predstavlja nikakršnih težav s stabilnostjo v mirovanju, ob pritisku na zavoro postane praktično povsem stabilen, kar omogoča, da nam z nogami ni treba sestopati ob čakanju na semaforju.

Hidropnevmatsko vzmetenje

Toda prave prednosti so le drugje, verjetno ne bi pretiraval, če zapišem, da je to zagotovo lahko ena izmed rešitev urbane prihodnosti, ki se jo še kako zavedajo v Italiji in Franciji, kjer prodajo največ Quadrovih vozil.

Quadro Qooder

Upravljamo ga lahko z izpitom za avtomobil (če le ne zaidemo na Hrvaško, tam je potrebna A kategorija), hkrati pa nam ponuja zelo podobne občutke tistim na motorju, s to razliko, da je stabilnost v primeru Qooderja neprimerno večja od te na motorju, celo tako velika, da ga je resnično težko prevrniti, seveda vse do razumnih obremenitev in temu primerne podlage. Vožnja z njim postane kaj hitro lahkotna in nezahtevna, tudi za vse, ki nimajo motoristične preteklosti.

Velika stabilnost

Resnici na ljubo ne gre pričakovati, da bo postal hit med motoristi, saj s svojim 400-kubičnim motorjem in povsem drugim namenom to niti ne more in niti ne želi postati.

V Italiji priljubljen skozi celo sezono

V tovarni so se povezali s francoskim proizvajalcem pnevmatik Michelin, ki že razvija gumo, ki bi se najbolje obnesla v zimskih razmerah. Cilj in želje proizvajalca so predvsem, da bi Qooder postal tudi nadomestek vozila in bi bil uporaben skozi celo leto.

Novost je zagotovo zanimiva alternativa avtomobilu, še posebej za tiste, ki večji del prevozov opravijo v središčih mest. Cena dobrih 10 tisočakov na prvi pogled ni najbolj ugodna, toda ta se zdi povsem sprejemljiva, v kolikor vas odreši vsakodnevnega iskanja parkirnega prostora, hkrati pa vam ponudi tudi nekaj motorističnih užitkov, ki so prav zavoljo štirih koles tudi bistveno bolj varni kot sicer. Za vse, ki prisegate na elektriko, bo v prihodnjem letu na voljo tudi izvedenka z električnim motorjem in avtonomijo do 250 kilometrov.

Scania S ima nove oznake, krivci za to pri Mercedesu Scania S je dobila novo, bolje rečeno obrnjeno označevanje. Srš problema se skriva v črki S, ki je bila do…
Thor: Peterbiltov tovornjak prodan za 12 milijonov evrov Na dražbi v Saudski Arabiji so prodali enega najdražjih predelanih tovornjakov na svetu. Mogočnega Peterbilta s pomenljivim imenom Thor so…
Papamobil: Dacia Duster je novo vozilo v Vatikanu Skupina Renault je 27. novembra papežu Frančišku podarila vozilo Dacia Duster - papamobil, posebej prilagojeno mobilnostnim potrebam papeža. Christophe Dridi,…
MAN TGS: Ko prevoz postane poslanstvo MAN-ovi tovornjaki so spisali že prenekatere uspešne in zanimive zgodbe. Tokrat smo spoznali podjetje Dvig d.o.o., podjetje, ki MAN TGS…