×
Trucker.si

Iščite po portalu

Leto 2011 je zaznamovalo pestro Ferrarijevo  jesen,  tedaj je tega  leta je v novembru Sebastian Vettel osvojil svoj drugi naslov v dirkaški karavani, ta ista jesen pa je ponudila še  eno popolno sinergijo in zmagovalno kombinacijo. Partnersko sta se povezala Ferrari in Švicarski urar Hublot ter takrat še nevede korenito prestavile mejnike popolnosti in estetike v urarski industriji.

Techframe Ferrari Tourbillon Chronograph

Sedaj že nekdanji vodilni mož Ferrarija Luka Cordero di Montezemolo in predsednik uprave Hublota  Jean Claude Biver sta tedaj v Mugelu podpisala uradno partnerstvo med podjetjema. Da gre za veliko več kot samo sponzorstvo, je bilo hitro jasno. Švicarji so postali njihov uradni izdelovalec ur, uradni časomerilec na vseh  dogodkih in dirkah avtomobilskega giganta. Plod uspešnega sodelovanja so postale ure s švicarsko perfekcijo in italijanskim šarmom. Tokrat predstavljamo prav posebno.

Techframe Ferrari Tourbillon Chronograph odpira novo poglavje v njunem partnerstvu.

Časomerilec, s katerim želijo Italijani obeležiti sedemdeseto obletnico svojega obstoja,  je nastajal pod ostrim očesom vodje Ferrarijevega designa Flavis Manazonija. Po besedah Manazonjia je bil proces od izrisa na papirju do končne izdelave praktično povsem enak temu iz avtomobilskega. Ura v sebi skriva vse kar imajo italijanski lepotci- moč,  okretnost in zmogljivost, ki so že od nekdaj  globoko zapisani v Ferrarijevem DNK-ju .

Techframe Ferrari Tourbillon Chronograph

 

Ura je izjemen spoj avtomobilskega in urarskega sveta.

 Na volji je v treh različicah- Titanium, King Gold in PEEK Carbon. Ohišje je izdelano iz titana z neverjetnimi detajli, novi kaliber z ročnim navijanjem sestavljen kar iz 256 komponent po večini iz titana ponuja kar 5 dnevno zmogljivost brez navijanja. Tako zgornji kot spodnji del časomerilca krasi safirjevo steklo, ki ponuja izjemen pogled v »motor« in precizno mehaniko tega časomerilca.  Na kroni se elegantno bohoti Ferrarijev simbol, poleg le -te pa športno zasnovan enojni gum, kakopak v ferarri rdeči barvi. Z njim vklapljamo, izklapljamo  ter resetiramo kronometer. Pašček je snovan iz posebne gladke gume, ki uri daje še športnejši pridih.

 Časomerilcu, za katerega pravijo da je zasnovan v Maranelu, končan pa v Nyonu bomo stežka našli slabosti. No, mi smo jih. Dve. Prva je, da je ura omejena na zgolj 70 primerkov v vsaki  zmed treh različic in druga, da je temu primerna tudi cena, ki na medmrežju presega vrednost Ljubljanske garsonjere.

Francoski pregovor pravi,  da tistemu, ki zna počakati, čas prinese vse. Morebiti pa nam v prihodnosti prinese prav ta izjemni dragulj.

Scania S ima nove oznake, krivci za to pri Mercedesu Scania S je dobila novo, bolje rečeno obrnjeno označevanje. Srš problema se skriva v črki S, ki je bila do…
Thor: Peterbiltov tovornjak prodan za 12 milijonov evrov Na dražbi v Saudski Arabiji so prodali enega najdražjih predelanih tovornjakov na svetu. Mogočnega Peterbilta s pomenljivim imenom Thor so…
Papamobil: Dacia Duster je novo vozilo v Vatikanu Skupina Renault je 27. novembra papežu Frančišku podarila vozilo Dacia Duster - papamobil, posebej prilagojeno mobilnostnim potrebam papeža. Christophe Dridi,…
MAN TGS: Ko prevoz postane poslanstvo MAN-ovi tovornjaki so spisali že prenekatere uspešne in zanimive zgodbe. Tokrat smo spoznali podjetje Dvig d.o.o., podjetje, ki MAN TGS…