×
Trucker.si

Iščite po portalu

Ko na trg prihaja novi Mercedes-Benz S se vselej vprašamo, kaj nam ta lahko še ponudi. Zdi se, da je njihov najnovejši produkt na policah venomer dopolnjen do zadnje potankosti, a vendar nas vsakič znova presenetijo. Tudi tokrat ni nič drugače, napovedujoča se nova admiralska ladja že kaže nove presežke v svetu avtomobilizma. Poglejmo, kaj so nam zakuhali tokrat.

 

Mercedes-Benz S
Novi Mercedes-Benz S bo prinesel veliko novih varnostnih sistemov, pozabili pa niso niti na udobje. Foto: Daimler

Čelne zračne blazine za potnike zadaj

Mercedes ne bi bil Mercedes, če ne bi predstavil nove inovacije. Prestižna limuzina razreda S bo tako ponudila novost na področju varnosti. Nove so čelne zračne blazine za potnike na zadnjih sedežih. Integrirane so v sprednjih vzglavnikih in v primeru trka potnikom zadaj nudijo dodatno zaščito glave pred udarcem. To pa še zdaleč ni edina novost, omeniti je potrebno da ima nova generacija E-Active Body Control, funkcijo Pre- Safe, ki v primeru stranskega trka preventivno dvigne avtomobil za 8 centimetrov in sile usmeri v bolj prožne dele avtomobila. Aktivno vzmetenje deluje s pomočjo petih multi-core procesorjev in več kot 20 senzorji, ki zaznavajo sleherni gib avtomobila. 

Mercedes-Benz S
Aktivno vzmetenje pred trkom za 8 centimetrov dvigne karoserijo in sile usmeri v bolj prožne dele avtomobila. Foto: Daimler

Vzmetenje pa poleg varnostnih elementov vsebuje tudi komfortne funkcije. Limuzina S s pomočjo kamere že vnaprej pregleda stanje ceste in temu prilagodi aktivno vzmetenje, rezultat pa je še toliko bolj udobna vožnja. S pomočjo programa Curve pa se pri vožnji šasija nagiba v zavojih in tako omogoča boljšo lego na cesti.

Mercedes-Benz S
Mercedes-Benz S ponuja veliko novosti na področju varnosti in udobja. Foto: Daimler

Opozorilu pri izstopu iz vozila

Korak k večji varnosti pa je poskrbljeno pri zvrhani meri novih asistenčnih in varnostnih sistemov tudi znotraj te prestižne limuzine. Med njimi lahko najdemo sistem, ki zazna gib roke proti notranji kljuki vrat, v primeru ovire zunaj se sproži zvočno in svetlobno opozorilo in tako opozori pred nesrečo pri izstopanju iz vozila. Ker vemo, da Mercedes-Benz S ne skopari z merami so hišni inženirji postregli še z eno dodatno funkcijo, ki smo jo sicer že lahko videli tudi v konkurenčnih modelih. Gre za pomično zadnjo os, ki pomaga zmanjšati obračalni krog limuzine. 

Preberite tudi:  Gospodarska vozila: priznanji Rangerju in Costumu
Mercedes-Benz S
Kupci bodo pri Mercedes-Benz S lahko izbirali me dvema opcijama obračalnega kota zadnje osi in sicer do 4,5 stopinje ali do 10 stopinj obračalnega kota zadnjih koles. Foto: Daimler

Omeniti velja tudi 360 stopinjsko zaznavanje vozila in okolice. Pri tem se vozniku na ekranu prikaže 3D slika in tako lahko lažje oceni dogajanje okoli vozila. Pri tem mu pomagajo štiri kamre spredaj, zadaj in na stranskih ogledalih. 

Scania R770 XT: je to ta trenutek najbolj zmogljiv tovornjak? 30.09.2020 Pri Scaniji so le nekaj dni po uradni objavi o novi seriji V8 motorjev in novem menjalniku že postregli s…
Hödlmayr logistika po prestrukturiranju optimistično v jesen 30.09.2020 Avtomobilska industrija po dramatičnih mesecih zaradi pandemije koronavirusa postopoma okreva. Tudi hčerinsko podjetje skupine Hödlmayr, Hoedlmayr logistika d.o.o. s sedežem…
Znamka Peugeot šteje 210 let 30.09.2020 Znamka Peugeot, ki je v 19. stoletju prešla iz modne revolucije do revolucije mobilnosti s kolesi in avtomobili, je od…
DAF s treningi varčne vožnje po vsej Evropi 30.09.2020   Pri Daf-u so se lotili obširnega usposabljanja njihovih voznikov po Evropi. Program EcoDrive zajema spoznavanje hišnih sistemov za bolj…