Ko na trg prihaja novi Mercedes-Benz S se vselej vprašamo, kaj nam ta lahko še ponudi. Zdi se, da je njihov najnovejši produkt na policah venomer dopolnjen do zadnje potankosti, a vendar nas vsakič znova presenetijo. Tudi tokrat ni nič drugače, napovedujoča se nova admiralska ladja že kaže nove presežke v svetu avtomobilizma. Poglejmo, kaj so nam zakuhali tokrat.

Čelne zračne blazine za potnike zadaj
Mercedes ne bi bil Mercedes, če ne bi predstavil nove inovacije. Prestižna limuzina razreda S bo tako ponudila novost na področju varnosti. Nove so čelne zračne blazine za potnike na zadnjih sedežih. Integrirane so v sprednjih vzglavnikih in v primeru trka potnikom zadaj nudijo dodatno zaščito glave pred udarcem. To pa še zdaleč ni edina novost, omeniti je potrebno da ima nova generacija E-Active Body Control, funkcijo Pre- Safe, ki v primeru stranskega trka preventivno dvigne avtomobil za 8 centimetrov in sile usmeri v bolj prožne dele avtomobila. Aktivno vzmetenje deluje s pomočjo petih multi-core procesorjev in več kot 20 senzorji, ki zaznavajo sleherni gib avtomobila.

Vzmetenje pa poleg varnostnih elementov vsebuje tudi komfortne funkcije. Limuzina S s pomočjo kamere že vnaprej pregleda stanje ceste in temu prilagodi aktivno vzmetenje, rezultat pa je še toliko bolj udobna vožnja. S pomočjo programa Curve pa se pri vožnji šasija nagiba v zavojih in tako omogoča boljšo lego na cesti.

Opozorilu pri izstopu iz vozila
Korak k večji varnosti pa je poskrbljeno pri zvrhani meri novih asistenčnih in varnostnih sistemov tudi znotraj te prestižne limuzine. Med njimi lahko najdemo sistem, ki zazna gib roke proti notranji kljuki vrat, v primeru ovire zunaj se sproži zvočno in svetlobno opozorilo in tako opozori pred nesrečo pri izstopanju iz vozila. Ker vemo, da Mercedes-Benz S ne skopari z merami so hišni inženirji postregli še z eno dodatno funkcijo, ki smo jo sicer že lahko videli tudi v konkurenčnih modelih. Gre za pomično zadnjo os, ki pomaga zmanjšati obračalni krog limuzine.

Omeniti velja tudi 360 stopinjsko zaznavanje vozila in okolice. Pri tem se vozniku na ekranu prikaže 3D slika in tako lahko lažje oceni dogajanje okoli vozila. Pri tem mu pomagajo štiri kamre spredaj, zadaj in na stranskih ogledalih.