Ford je predstavil Mustang Mach-E 1400, električno izvedenko dirkalnika, ki jemlje sapo. V sodelovanju s podjetjem RTR razviti in s karoserijo Mustanga Mach-E GT izdelani prototip razvije 1419 KM. Podvozje in pogonski sklop se dopolnjujeta v različnih nastavitvah, da je na voljo resnično vrhunska zmogljivost.

Vloženo veliko truda
Mustang Mach-E 1400 je rezultat 10.000 ur skupnega dela mojstrov oddelka Ford Performance in podjetja RTR, ki so skušali zapolniti vrzel med pričakovanji uporabnikov in tem, kar električna vozila dejansko zmorejo. Fordova oblikovalska ekipa in RTR-ovi mojstri so uporabljali veliko orodij, s katerimi si pri Fordu pomagajo pri izdelavi dirkalnikov in v proizvodnih programih. Zagotovljena je optimalna aerodinamična oblika, posebne pozornosti pa so bili deležni hladilni kanali ter sprednji in zadnji spojler za potisk ob podlago.

Ultra zmogljivost
Vgrajena baterija s kapaciteto 56,8 kWh je izdelana iz nikelj-manganovo-kobaltnih celic za ultra zmogljivost in hitro oskrbo z energijo. Baterijski sistem je zasnovan tako, da med polnjenjem omogoča hlajenje z dielektrično hladilno tekočino, kar skrajša čas med postopkom.
