Nissan je na področju električnih vozil poznan kot pionir. Tokrat pa so sicer s prototipom Nissan RE-LEAF storili še korak naprej. Slednji predstavlja koncept 100% električnega vozila, ki je namenjeno mobilnemu električnemu napajanju v primeru naravnih in drugih nesreč.

Na osnovi modela LEAF
Električna izvedenka Nissanovega reševalnega vozila temelji na osebnem avtomobilu Nissan Leaf, ki je bil tudi prvi popolnoma električni avtomobil, le da je izdatno modificiran za vožnjo po težjih cestah in opremljen z vremensko odpornimi vtičnicami za mobilno napajanje, ki so nameščene neposredno na zunanji strani vozila in omogočajo napajanje od 110V pa do 230V. RE-LEAF lahko zapeljete v središče območja katastrofe in zagotovite popolnoma mobilno oskrbo z električno energijo, ki pomaga v postopku okrevanja.

Pripravljen za teren
Za lažjo dostopnost med morebitnimi poškodovanimi cestami so ga od običajne različice povišali iz 70 mm na 224 mm. Obut je v 17 palična platišča s terenskimi pnevmatikami, dno avtomobila pa je dodatno zaščiteno proti poškodbami. Nissan Re-Leaf ima tako tri vtičnice, dve sta vodoodporni in s nahajata na zunanji strani avtomobila, tretja pa je gospodinjska v prtljažnem prostoru. Zadnji sedeži so odstranjeni, prostor je namenjen opremi, v prtljažniku pa se nahaja 32 palični zaslon za vodenje komunikacij in upravljanje postopka obnovitve. Za vidnost na cesti pa poskrbijo dodatne LED utripajoče rumene luči na strehi vozila.

Na Japonskem že v uporabi
Integrirani sistem za upravljanje z energijo lahko uporablja medicinsko, komunikacijsko, opremo za razsvetljavo in ogrevanje ter drugo opremo, ki podpira življenje. Četudi govorimo v tem primeru o konceptnem avtomobilu, je ta praksa že dlje časa aktualna na Japonskem, kjer od leta 2011 uporabljajo Leafa prav za tovrstne primere. Podjetje pa je ustanovilo partnerstva z več kot 60 lokalnimi vladami za podporo prizadevanjem za pomoč ob nesrečah.

Mobilni akumulator
Nissan Re-Leaf lahko deluje tudi kot mobilni akumulator za oskrbo domov in družbe z električno energijo v izrednih razmerah prek Nissan Energy Share. Avtomobil uporablja dvosmerno sposobnost polnjenja LEAF, ki je standardna značilnost modela od njegove uvedbe leta 2010. To pomeni, da LEAF ne more samo “vleči” moči za polnjenje visoko zmogljive baterije, temveč jo lahko tudi “potisne” nazaj na omrežje prek tehnologije V2G (Vehicle-to-Grid) ali neposredno do električnih naprav prek V2X (Vehicle-to-everything).