×
Trucker.si

Iščite po portalu

Nissan je na področju električnih vozil poznan kot pionir. Tokrat pa so sicer s prototipom Nissan RE-LEAF storili še korak naprej. Slednji predstavlja koncept 100% električnega vozila, ki je namenjeno mobilnemu električnemu napajanju v primeru naravnih  in drugih nesreč.  

 

Nissan RE-LEAF
Električni reševalec, ki bo skrbel za mobilno napajanje pri morebitnih naravnih nesrečah. Foto: Nissan

Na osnovi modela LEAF 

Električna izvedenka Nissanovega reševalnega vozila temelji na osebnem avtomobilu Nissan Leaf, ki je bil tudi prvi popolnoma električni avtomobil, le da je izdatno modificiran za vožnjo po težjih cestah in opremljen z vremensko odpornimi vtičnicami za mobilno napajanje, ki so nameščene neposredno na zunanji strani vozila in omogočajo napajanje od 110V pa do 230V. RE-LEAF lahko zapeljete v središče območja katastrofe in zagotovite popolnoma mobilno oskrbo z električno energijo, ki pomaga v postopku okrevanja.

Nissan Re-Leaf
Nissan Re-Leaf kot vozilo za reševanje ob nesrečah lahko napaja več naprav hkrati. Foto: Nissan

Pripravljen za teren

Za lažjo dostopnost med morebitnimi poškodovanimi cestami so ga od običajne različice povišali iz 70 mm  na 224 mm. Obut je v 17 palična platišča s terenskimi pnevmatikami, dno avtomobila pa je dodatno zaščiteno proti poškodbami. Nissan Re-Leaf ima tako tri vtičnice, dve sta vodoodporni in s nahajata na zunanji strani avtomobila, tretja pa je gospodinjska v prtljažnem prostoru.  Zadnji sedeži so odstranjeni, prostor je namenjen opremi, v prtljažniku pa se nahaja 32 palični zaslon za vodenje komunikacij in upravljanje postopka obnovitve. Za vidnost na cesti pa poskrbijo dodatne LED utripajoče rumene luči na strehi vozila.

Nissan RE-LEAF
Nissan Re-Leaf ima dvosmerno sposobnost polnjenja in tako omogoča prejemanje ali oddajanje električne energije. Foto: Nissan

Na Japonskem že v uporabi

Integrirani sistem za upravljanje z energijo lahko uporablja medicinsko, komunikacijsko, opremo za razsvetljavo in ogrevanje ter drugo opremo, ki podpira življenje.  Četudi govorimo v tem primeru o konceptnem avtomobilu, je ta praksa že dlje časa aktualna na Japonskem, kjer od leta 2011 uporabljajo Leafa prav za tovrstne primere. Podjetje pa je ustanovilo partnerstva z več kot 60 lokalnimi vladami za podporo prizadevanjem za pomoč ob nesrečah.

Nissan RE-LEAF
Vremensko odporne vtičnice omogočajo enostavni  priklop. Foto: Nissan RE-LEAF

Mobilni akumulator

Nissan Re-Leaf lahko deluje tudi kot mobilni akumulator za oskrbo domov in družbe z električno energijo v izrednih razmerah prek Nissan Energy Share. Avtomobil uporablja dvosmerno sposobnost polnjenja LEAF, ki je standardna značilnost modela od njegove uvedbe leta 2010. To pomeni, da LEAF ne more samo “vleči” moči za polnjenje visoko zmogljive baterije, temveč jo lahko tudi “potisne” nazaj na omrežje prek tehnologije V2G (Vehicle-to-Grid) ali neposredno do električnih naprav prek V2X (Vehicle-to-everything).

 

Preberite tudi:  Volkswagen Golf: Pisalo se je leto 1974
Policija razkriva: 821 kršitev voznikov tovornih vozil v enem tednu 28.10.2020 V tednu med 12.10 in 18.10 so bili pod drobnogledom vozniki tovornih vozil in avtobusov. Preventivna akcija Agencije za varnost…
MAN TGE v vlogi mobilnega laboratorija 28.10.2020 Pri proizvajalcu tovornih vozil MAN Truck & Bus so predstavili edinstven mobilni laboratorij. V tej vlogi se je znašel MAN…
Jernej Tornar: Štopar, ki živi za šoferski poklic 27.10.2020 Šoferski poklic piše takšne in drugačne zgodbe. Tokrat smo po novo zgodbo odšli naproti šoferju, ki s tem poklicem živi…
Skupina Renault je v tretjem četrtletju dosegla prihodke v višini 10,3 milijarde evrov 26.10.2020 Skupina Renault je v tretjem tromesečju prodala 806.320 vozil, kar je za 6,1 odstotka manj kot v tretjem tromesečju leta…