Obsežna elektrifikacija se pričenja tudi znotraj znamke Jeep. Znamka, ki je nekoč slovela po visoko kubičnih motorjih, prehaja v novo ero. Priključno hibridni pogonski sklop sta tako dobila modela Jeep Renegade 4xe in Compass 4xe. Na voljo sta dva hibridna motorja, šibkejši s sistemsko močjo 190 in močnejši z 240 konjskimi močmi.

Na voljo dva hibridna motorja
Hibridizacija prodajne flote ni novost, to so nenazadnje tudi napovedali pri skupini FCA. Na slovensko tržišče sta zapeljala Jeep Renegade 4xe in Compass 4xe, ki znamko peljeta v novo ero. Da gre za priključno hibridni različici na zunaj skoraj ni prepoznati, razkriva ju novi logotip in dodatna loputa na levi strani avtomobila. Pravi čar se skriva pod motornim pokrovom. Tukaj boste v obeh primerih lahko izbirali med dvema hibridnima sklopoma.

Šibkejšo različico sestavlja 1,3 bencinski turbo motor z močjo 96 kilovatov in 45 kW elektro motor na zadnji premi. V primeru močnejše izvedenke (opremi Trail Havk in S) je pod motornim pokrovom prav tako 1,3 litrski bencinski motor, le da ima ta 132 kW, medtem ko je moč 45 kW električnega motorja enaka pri obeh pogonskih sklopih. S hibridno tehnologijo se nekako poslavlja tudi klasični 4×4 pogon, sedaj ta deluje s pomočjo elektro motorja na zadnji premi in bencinskega motorja na sprednji. 11,4 kWh baterija omogoča povsem električno vožnjo z okoli 50 kilometrov dometa. Kar se zunanjosti tiče, nova hibridna modela ne prinašata večjih sprememb.

Več le-teh je zaznati znotraj, novi osrednji zaslon, ki prikazuje moč električnega in bencinskega motorja, večji je sedaj tudi 8,4 palični zaslon na armaturni plošči, znotraj pa lahko najdemo še stikalo za preklop hibridnega ali zgolj električni pogon ter funkcija e-Save, ki izklopi električni način in prihrani energijo za kasnejšo uporabo. Iz tega načina je mogoče priklopiti v način e-Charge, da se motor z notranjim izgorevanjem uporablja kot generator. V primeru uporabe zgolj električnega motorja je hitrost omejena na 130 km/h.

e-Coasting
Omembe vredna je tudi funkcija e-Coasting, ki jo vključimo s stikalom na sredinski konzoli ob električni ročni zavori. Z omenjeno funkcijo motor ustvari zaviranje z negativnim navorom, ki ga na kolesa implementira električni motor na zadnji osi in se zato hitreje polni, ponuja dve stopnji zaviranja. Poleg tega boste v notranjosti našli še stikalo za izbor načina vožnje, Auto, Sport, Snow, Sand/Mud in Rock. V primeru izbire avtomatske funkcije avtomobil sam prilagaja način vožnje glede na trenutne razmere, seveda pa lahko voznik tudi sam izbira različne možnosti in si tako po želji prilagodi način vožnje.

Veliko več je tudi sprememb v sami prodajni ponudbi, nove trajnostne rešitve so odnesle tri dizelske motorje, ostaja le še 1.6 Multijet s 120 konjskimi močmi, pri bencinski različici pa se poslavlja najmočnejša izvedenka z 180 konjskimi močmi, v ponudbi pa še naprej ostajata 1.0 GSE T3 120 in 1.3 GSE T4 150.
Pri modelu Compass prav tako ostaja samo en dizelski motor 1.6 Multijet in dva bencinska 1.0 GSE T4 in 1.3 GSE T4 150.
Cene
Renegade
Comapass