Novi MAN TGX je postal “International Truck of the Year 2021”. Tekmovanje predstavlja eno najbolj prestižnih priznanj na tržišču gospodarskih vozil. Na virtualni podelitvi je Andreas Tostmann, izvršilni direktor MAN Truck & Bus, prejel zaželeno nagrado iz rok Gianenrica Griffina, predsednika ITOY.

Žirija iz 24 evropskih revij
Žirija, ki jo je sestavljalo 24 novinarjev, ki prihajajo iz 24 najpomembnejših evropskih revij za gospodarska vozila, je spoznala, da je novi MAN TGX posebej napreden na področju udobne vožnje, delovnih in bivalnih pogojev, varnosti, učinkovite izrabe goriva, povezljivosti, inovativnih storitev ter zasnove elementov za upravljanje in prikaz.

“Nagrada ‘International Truck of the Year’ je izjemno priznanje za izjemno delo MAN-ove ekipe. Več kot 5 let je ekipa delala le z enim ciljem: razviti najboljši tovornjak za voznike in naše stranke ter poskrbeti, da bo kar najhitreje na cesti. To želeno priznanje je ogledalo našega dela: uspelo nam je!,” je z zadovoljstvom ugotovil Andreas Tostmann, izvršilni direktor MAN Truck & Bus, na virtualni podelitveni slovesnosti.
Udobje in urejeno voznikovo mesto
Člani žirije, ki je podelila priznanje “International Truck of the Year Award”, so imeli februarja 2020 priložnost temeljito spoznati novi MAN TGX. Poleg udobja, ki ga nudi med vožnjo, so žirijo navdušili še smotrno urejeno voznikovo delovno mesto, opremljeno s popolnoma digitalnimi instrumenti, funkcije, povezane z vožnjo in multimedijskim sistemom, ki se upravljajo intuitivno s pomočjo novega večopravilnega volana s številnimi možnostmi nastavitve ter inovativni vrtljivi/pritisni gumb MAN-ovega sistema SmartSelect, ki ne odvrača voznikove pozornosti od vožnje.

Velik prihranek goriva
Člani žirije ITOY so enako pozitivno ocenili tudi notranjost kabine. Med testnimi vožnjami jih je prevzela učinkovitost pogonskega sklopa Euro 6d novega MAN TGX, ki omogoča kar 8,2-odstotni prihranek goriva v primerjavi s prejšnjo različico, če ga združimo z aerodinamično izboljšano zasnovo kabine in GPS tempomatom MAN EfficientCruise, ki zna sedaj še bolj natančno predvideti vozne okoliščine. Žirija je izpostavila tudi visoko raven varnosti, ki jo zagotavljajo funkcije, kot so radarski sistem za pomoč pri zavijanju, pomočnik pri menjavi voznega pasa, sistem za pomoč pri vračanju na vozni pas ter pomočnik za vožnjo v zastojih.

Kako je potekal razvoj
Februarja 2020 je MAN Truck & Bus prvič predstavil javnosti novo generacijo tovornjakov. Ti povsem novi tovornjaki z levom na maski hladilnika so že od zgodnjega poletja na poti k svojim novim lastnikom po vsej Evropi. Takoj, ko se je začel konceptni razvoj, so se v tovarni lotili anketiranja 300 prevoznikov in 700 voznikov in pri tem pridobil povratne informacije o njihovih zahtevah glede novega tovornjaka, nato pa te povratne informacije uporabil pri zasnovi nove generacije tovornjakov. Nova vozila so zato še bolj dosledno prilagojena potrebam teh podjetij na področju obratovanja in nizkih stroškov, vozniku pa ponujajo edinstveno ergonomično delovno mesto, celovito varnost in izjemno sproščujoče okolje v času počitka.

Partner pri podpori
Nova generacija MAN-ovih tovornjakov izpolni te zahteve z izjemno kakovostjo izdelkov na področju prilagojenosti vozniku, učinkovitosti, varnosti in trajnostne tehnologije. Poleg tega je podjetje postavilo visoka merila kot zanesljiv partner pri podpori in to od trenutka, ko vzpostavi stik s stranko – tudi zaradi nove logike izdelka, ki temelji na dolgoletnih izkušnjah z različnimi panogami in je s celo paleto nadgradenj dosledno prilagojen predvideni uporabi. Če združimo obsežno mrežo servisov z inovativnimi digitalnimi storitvami, dobimo optimalno razpoložljivost vozil nove generacije tovornjakov v obliki prvovrstnega celovitega paketa, ki je prilagojen posamezni panogi, in olajša vsakodnevno delo upraviteljev voznih parkov in voznikov natančno v skladu z MAN-ovim sloganom: “poenostavitev poslovanja”.