Novi Peugeot 208 je nedavno doživel slovensko premiero. Težko pričakovani novinec je pomembna pridobitev znamke. Nova generacija je nekoliko pridobila na zunanjih merah, oblikovno pa se je pridružila zadnjim hišnim smernicam, ki izhajajo iz 3008 in najnovejše 508. Navdih za nove oblikovne linije so povzemali tudi po konceptnem vozilu Peugeota Fractala.

Dvestoosmica predstavlja pomembni prodajni tržni delež pri Peugeotovi znamki. Zelo je bila priljubljena tudi pri slovenskih kupcih, v svetu je bilo skupno narejenih 2.339.173 primerkov prve generacije. Kar pa še bistveno manj od njihovega najbolje prodajanega modela 206, ki je izšel v 8.358.217 poizvedenih primerkov in je tedaj pomenil pravo malo revolucijo. Tako se zdi, da ima druga generacija pred seboj zahtevno nalogo, ponoviti rezultate svojih predhodnikov.To sicer zagotovo ne bo najlažja naloga, če vemo, da smo v fazi, ko vse več kupcev posega po križancih. A tudi na to imajo v tovarni že odgovor in ta bo prišel kmalu. Vrnimo se k dvestoosmici, priznati moramo, da so z novo obliko naredili ogromen korak naprej, ki morda prinese tudi nove rekorde. Novi član družine je nastal na modularni platformi CMP (Common Modular Platform), ki je v primerjavi s prejšnjo lažja za dobrih 30 kilogramov.
Daljši za 82 mm, širši za 26 mm
Značilna je njena prilagodljivost številnim dimenzijam in tudi tipom motorja. Po besedah proizvajalca pa naj bi ponujala tudi veliko stopnjo udobja in varnosti. Kar se samih mer tiče, je sedaj avtomobil za 82 mm daljši in 26 mm širši, nekaj malega pa je izgubil na višini.

Agresivnejša podoba in mlajši kupci
Z novo podobo si pri Peugeotu obetajo tudi mlajše kupce, če je bila prejšnja generacija domena kupcev med 45 in 60 leti, sedaj računajo tudi na mlajše kupce v tridesetih. Sprednji konec vozila je sedaj bistveno bolj agresiven in ne skriva podobnosti večjega brata. Tako kot pri njemu, so tudi pri dvestoosmici sedaj spredaj prepoznavne vertikalne LED dnevne luči. Tudi na zadnjem delu, ki je morda za odtenek manj izrazit so prepoznavne zadnje hišne linije, ta ima temen pas, ki se razprostira med obema zadnjima žarometoma.
I-Cockpit in 3D instrumentalna plošča
Tudi v notranjosti je veliko elementov, ki so poznani iz modela 3008 in 508. V notranjosti so sedaj bolj kakovostni materiali, del le-teh pa je tudi prepoznavi Peugeotov element I-Cockpit. Sredinska konzola zavzema klavirske tipke, ki delujejo na “soft” dotik, nad njimi pa samostoječi zaslon na dotik, ki bo v treh velikostih, 5, 7 in 10 palični izvedbi.

Velika večina bo v bencinski različici
Motorizacija bo ponujala tri bencinske motorje 1.2 Pure Tech v razponu od 75 do 130 konjskih moči, dizelski motor bo samo eden v 1.5 BlueHdi, ki bo imel 100 konjskih moči. Na voljo pa bo prav tako električna izvedenka s sistemsko močjo 136 konjskih moči.