×
Trucker.si

Iščite po portalu

Družina modelov Hyundai i30 je v jesen zapeljala osvežena in dopolnjena kot še nikoli poprej. Zunanja podoba je prejela nekaj na oko prijetnih modifikacij, poskrbljeno je tudi za pestrejši nabor funkcij povezljivosti in razširjeno paleto agregatov med katerimi se najdeta tudi motorja z danes moderno blago hibridno tehnologijo.

 

Hyundai i30
Pomladitev družine i30 obsega vizualne spremembe, povezljivosti in širok spekter agregatov. Foto: Hyundai

Očetje imajo razlog za veselje: N izvedba tudi za karoserijsko različico Wagon

Izjemno popularna družina Hyundai i30 je prejela mladostniški videz, pri čemer najbolj izstopajo novi prednji odbijač in sprednje luči, ki imajo od sedaj dnevne LED luči v obliki črke V, kar naredi avtomobil še nekoliko bolj prepoznaven. Spremenjena je tudi grafika na zadnjih lučeh, medtem ko so od sedaj obstoječim šestim barvam dodali še tri nove Dark Night, Silky Bronze in Sunset Red. Del lepotne operacije so tudi nova platišča v 16 in 17 palcih. Za vse, ki jim je običajna izvedenka le premalo opazna, je tudi športna inačica N, tokrat prvič na voljo za vse tri člane, pri čemer bodo tega verjetno najbolj veseli očetje, ki temeljijo na karavanski različici i 30 Wagon.  Linija N se ponaša z drznejšimi linijami in kakopak ponuja večjo mero športnega užitka. Razširjena maska, difuzor, stranske reže ter 18 ali celo 19 palična kolesa je le nekaj dobrot, ki jih ponuja izvedba N. 

Hyundai i30
Športna različica N bo na voljo v vseh karoserijskih različicah, tudi v karavanski izvedbi. Foto: Hyundai

V notranjosti nove barvne kombinacije

Pomladitev je zašla tudi znotraj vozila kot  so prenovljene obrobe reže za zrak, kupci pa bodo lahko izbirali med tremi  novimi barvnimi kombinacijami Pewter Gray, Ebony Brown in Charcoal Gray. Slednje dopolnjujejo serijsko črno notranjost. Sedeži so lahko odeti v tkanino, usnje ali kombinacijo obeh materialov, pri čemer je na voljo kar nekaj možnosti. Bistveni del prenove v notranjosti pa se skriva v povezljivosti. Pri tem igrata največjo vlogo osrednji 10,25 palični zaslon na dotik ter 7 palični zaslon na instrumentalni plošči. Infotainment podpira Andorid Auto in Apple Car Play. Sistem omogoča tudi brezžično povezavo s pametnim telefonom, tako da uporabniki ne bodo več potrebovali kabla. Omeniti velja tehnologijo Bluelink, ki skrbi za povezovanje z vozilom, preko katerega lahko vozniki dostopajo do informacij v prometu, prostih parkirnih mestih in najdejo najbližjo bencinsko črpalko. 

Preberite tudi:  Audi e-tron Sportback nadaljuje električno invazijo Audija
Hyundai i30
Tehnologija Bluelink je Hyundaijeva nova tehnologija za povezovanje z vozilom. Foto: Proizvajalec   

Opozorilnik na speljevanje vozila spredaj

Bodoči kupci bodo novo linijio cenili tudi iz vidika varnosti, saj so tudi na tem področju inženirji napravili nekaj novosti.  Odlikuje jo  nadgrajeni varnostni sklop sistemov SmartSense, ki poskrbijo še za varnejšo vožnjo. Pohvalijo se lahko s sistemom za samodejno ohranjanje voznega pasu,  sistemom za preprečevanje naleta zadaj, novost v modelni družini i30 pa je tudi sistem  LVDA (opozorilnik na speljevanje vozila spredaj), ki opozori voznika, da se je vozilo pred njim po zaustavitvi zopet pričelo premikati – denimo v križišču. Poleg le teh v vozilu najdemo še sistem opozarjanja mrtvega kota, sistem naleta odslej prepoznava tudi kolesarje, v pomoč pa imamo še sisteme za prepoznavanje cestnih znakov, samodejno zasenčenje dolgih luči ter sistem za ohranjanje pasu. 

Hyundai 30
Notranjost je pridobila nove barvne kombinacije, pohvali pa se lahkot udi z večjo povezljivostjo. Foto: Proizvajalec

Pestra motorna paleta, v ponudbi tudi mehko hibridna tehnologija

Motorna paleta se prične z bencinsko različico 1.5  litrskim motorjem, ki zmore 110 konjskih moči in je na voljo s 6 stopenjskim ročnim menjalnikom. Med bencinskimi različicami najdemo še 1.0 litrski bencinski t-GDi motor, ki zmore 120 konjev in je v kombinaciji z 7 stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko, kot tudi 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Za vse ljubitelje hibridnih sistemov bo na voljo 1.0 litrski bencinski agregat z mehko hibridno tehnologijo, ki ima 48V baterijo, ki zniža porabo. Pri dizelski agregatih bosta na voljo 1.6 litrski motor, ki ima 116 ali 136 konjskih moči. Močnejši pa je opremljen tudi z hibridnim sistemom 48V baterije. Vrh ponudbe zaseda 1,5-litrski T-GDi s 160 konji, ki je standardno opremljen z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom. Na voljo je tako s 6-stopenjskim inteligentnim ročnim menjalnikom kot tudi s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko. 

Cena s prihrankom  3000€  se pri osnovnem modelu prične pri 14.990€

 

Pri Hyundaiju pa se lahko pohvalijo s 5-letno tovarniško garancijo brez omejitve prevoženih kilometrov, poleg omenjenega zajema tudi 5 let asistence na cesti (evropska/svetovna) in 5 let brezplačnih preventivnih pregledov vozila.

 

 

 

 

 

Jernej Tornar: Štopar, ki živi za šoferski poklic 27.10.2020 Šoferski poklic piše takšne in drugačne zgodbe. Tokrat smo po novo zgodbo odšli naproti šoferju, ki s tem poklicem živi…
Skupina Renault je v tretjem četrtletju dosegla prihodke v višini 10,3 milijarde evrov 26.10.2020 Skupina Renault je v tretjem tromesečju prodala 806.320 vozil, kar je za 6,1 odstotka manj kot v tretjem tromesečju leta…
DKV-jeva mreža za oskrbo z LNG vključuje že 100 bencinskih servisov 26.10.2020 Ponudnik storitev za mobilnost DKV je pred kratkim razširil svojo mrežo za oskrbo z LNG na sto servisov in s…
Volkswagen ID.3 postavlja tretji mejnik v razvoju znamke 18.10.2020 Pri slovenskem uvozniku Volkswagnovih vozil so predstavili njihov novi električni model Volkswagen ID.3. Ta predstavlja pomemben mejnik za tovarno iz…