×
Trucker.si

Iščite po portalu

Novi ukrep, ki ga je pred dnevi napovedal minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec, da bo v prihodnjem letu prepovedal prehitevanje na avtocestnem odseku A1, torej od Šentilja do Kopra, je dvignilo veliko prahu med prevozniki in šoferji. Peter Pišek, predsednik Sekcije za promet pri OZS, pravi, da je ukrep dober in da se z njim strinjajo v sekciji za promet pri OZS.

 

Peter Pišek
V sekciji za promet pri OZS pozdravljajo napovedano prepoved prehitevanja tovornjakov med Šentiljem in Koprom. Foto: Tomaž Ficko (Arhiv uredništva)

 

Predsednik Sekcije za promet pri OZS Peter Pišek je za medije pojasnil, da se tovornjaki prehitevajo po več kilometrov. Hitrost imajo omejeno na 90 kilometrov na uro, tisti, ki ima nekaj manj tovora, pa doseže 1,5 kilometra na uro višjo hitrost. “In ta, ki prehiteva, ne popusti, drug se mu ne umakne.”   

 

Prehitevanje bo dovoljeno ponoči in tam, kjer so trije pasovi

Z Vrtovcem so se o ideji po Piškovih besedah pogovorili pred tremi meseci in ocenili, da je tako s prometnega, okoljskega kot varnostnega vidika ta odločitev zelo modra. Dodal je, da bo prehitevanje dovoljeno ponoči in tam, kjer so trije pasovi. Ob tem pa je Peter Pišek spomnil, da se sekcija za promet že več let zavzema za gradnjo tretjega pasu. “Slovenija je tranzitna država in promet se vsa leta zelo povečuje, letos zaradi pandemije covida-19 nekoliko manj. Ta cesta bi nujno potrebovala tretji pas,” je bil jasen.

 

Avtocestna policija sočasno z ukrepom

Vrtovec je izpostavil še, da bo za to, da bo prepoved prehitevanja dosegla namen, pomemben nadzor. “Že zdaj so na nekaterih odsekih te prepovedi veljale, pa se dogaja, da se prehitevajo. Tukaj mora biti nadzor boljši in verjamem, da bo potem boljša, bolj učinkovita in varnejša tudi vožnja za vse državljane,” je dejal minister.  

Preberite tudi:  Scania 770 S: Zgolj šala ali resnična napoved za prestol?

Vir navedkov: 24ur

Dobra novica za lastnike vozil na zemeljski plin 25.02.2021 Vlada je na včerajšnji redni seji določila besedilo predloga novele Zakona o trošerinah. Z novelo za vozila na zemeljski plin…
Nalepka za mrtvi kot, ki jo ni mogoče spregledati 24.02.2021 V Franciji so pred kratkim uvedli obvezno uporabo nalepk, ki prikazujejo mrtve kote vozila. Nalepke morajo imeti nameščena vsa vozila…
Po e-Rifterju, sedaj še ë-Berlingo 24.02.2021 Električni floti Citroënovih vozil se je pridružil ë-Berlingo. Enako kot pri elektrificiranem Rifterju, tudi Berlinga poganja električni motor, ki zmore…
Scania 540 S osvojila dvojno krono 23.02.2021 Na lanskih zahtevnih primerjalnih testih 1000 Punkte in European Truck Challenge, pod okriljem nemških transportnih revij, je Scania 540 S…