×
Trucker.si

Iščite po portalu

Peugeot 3008 in 5008 sta v prenovljeni podobi zapeljala na slovenske ceste. Največja člana francoske SUV družine na trg vstopata z nekaj vizualnimi popravki, večji del novosti je očem skrit in se pritiče tehnologije.

 

Peugeot 3008
Prenovljenega Peugeot 3008 boste najprej spoznali po novih sprednjih lučeh in parom dnevnih LED žarometov v obliki levjih čekanov.  Foto: Tomaž Ficko

 

Peugeot 3008 je avtomobil, ki je izstrelitev med zvezde doživel v svoji drugi generaciji. Ta je bila predstavljena leta 2016 in je tedaj napovedala nov oblikovalski jezik francoske znamke. Uspeh so potrdili številni prodani modeli, teh je bilo do danes preko 800- tisoč, za “nameček” pa je leta 2017 osvojil še laskavi naziv Evropski  avto leta

Peugeot 3008
Za najbolj zahtevne stranke, ki prisegajo na stil in eleganco, je pri najbogatejših nivojih opreme GT in GT Pack na voljo nova opcija “Black Pack” Foto: Tomaž Ficko

 

Male, vendar pomembne spremembe

Zadnje  vizualne spremembe, ki sta jih doživela bratska modela vsaj na zven ne prinašajo revolucije, a bomo te hitro opazili, še posebej na sprednjem delu avtomobila. Novost so sprednji žarometi, ki že v osnovi svetijo v polni LED tehnologiji, hitro pa bodo ljubitelji znamke prepoznali drugačno sprednjo masko, ki se sedaj z unikatnim detajlom zažira v sprednji del odbijača. Novost na Peugeot 3008 in 5008 sta tudi par dnevnih žarometov, ki ponazarjata levje čekane, tako kot smo to že vanje pri zadnjih hišnih modelih.

Peugeot 3008
Sprednji led žarometi svetijo v polni LED tehnologiji že pri začetnem nivoju opreme. Foto: Tomaž Ficko

Stranski del ne prinaša sprememb, nekaj slednjih boste našli še na zadku vozila, kjer so sedaj novi žarometi, ki zmorejo 3D svetlobni podpis v oblili levjih krempljev med seboj pa so povezani z prozornim zatemnjenim steklom. V notranjosti tudi ni prav veliko drastičnih razlik, večji je osrednji zaslon, ki sedaj meri 10 palcev, bolj pomembne so tehnološke posodobitve. Francoski športni terenec se sedaj lahko pohvali z nočnim vidom po vzoru iz modela 508, zaznavanje peščev podnevi in ponoči, omeniti velja še prilagodljiv tempomat s funkcijo Stop and Go. 

Preberite tudi:  Osveženi Hyundai i30 med slovenske kupce

 

Peugeot 3008
V notrajnosti lahko vidimo 12,3 palično instrumentalno ploščo in novi 10 palični zaslon na dotik. Foto: Tomaž Ficko

Dva bencinska in eden dizelski motor

Motorna paleta paleta zajema dva bencinska agregata 1.2 PureTech, ki ima 130 KM ter močnejša izvedenka, ki ima 1.6 THP motor z močjo 180 konjskih moči, v primeru šibkejše različice sta na voljo ročni 6-stopenjski menjalnik ali pa samodejni  8-stopenjski menjalnik EAT8.  Sežete lahko tudi po dizelskem agregatu 1.5 BlueHdi, ki zmore 130 konjskih moči, kupci pa imajo pri tem možnost obeh menjalnikov. 

3008: Bencinski od 24.220€, dizelski od 26.080€

V nadaljevanju sledi še izvedenka Hybrid 1.6 THP  z sistemsko močjo, torej bencinskega in električnega motorja, 225 in celo 300  konjskih moči, v tem primeru pa se moč prenaša samo preko samodejnega že poznanega EAT8 menjalnika. 

5008: Bencinski od 27.600€, dizelski od 29.500€

Pri uvozniku predvidevajo, da se bo za 3008 v tem letu odločilo okoli 550 kupcev, za večji model 5008 pa okoli  220. 

 

Dobra novica za lastnike vozil na zemeljski plin 25.02.2021 Vlada je na včerajšnji redni seji določila besedilo predloga novele Zakona o trošerinah. Z novelo za vozila na zemeljski plin…
Nalepka za mrtvi kot, ki jo ni mogoče spregledati 24.02.2021 V Franciji so pred kratkim uvedli obvezno uporabo nalepk, ki prikazujejo mrtve kote vozila. Nalepke morajo imeti nameščena vsa vozila…
Po e-Rifterju, sedaj še ë-Berlingo 24.02.2021 Električni floti Citroënovih vozil se je pridružil ë-Berlingo. Enako kot pri elektrificiranem Rifterju, tudi Berlinga poganja električni motor, ki zmore…
Scania 540 S osvojila dvojno krono 23.02.2021 Na lanskih zahtevnih primerjalnih testih 1000 Punkte in European Truck Challenge, pod okriljem nemških transportnih revij, je Scania 540 S…