Peugeot 3008 in 5008 sta v prenovljeni podobi zapeljala na slovenske ceste. Največja člana francoske SUV družine na trg vstopata z nekaj vizualnimi popravki, večji del novosti je očem skrit in se pritiče tehnologije.

Peugeot 3008 je avtomobil, ki je izstrelitev med zvezde doživel v svoji drugi generaciji. Ta je bila predstavljena leta 2016 in je tedaj napovedala nov oblikovalski jezik francoske znamke. Uspeh so potrdili številni prodani modeli, teh je bilo do danes preko 800- tisoč, za “nameček” pa je leta 2017 osvojil še laskavi naziv Evropski avto leta.

Male, vendar pomembne spremembe
Zadnje vizualne spremembe, ki sta jih doživela bratska modela vsaj na zven ne prinašajo revolucije, a bomo te hitro opazili, še posebej na sprednjem delu avtomobila. Novost so sprednji žarometi, ki že v osnovi svetijo v polni LED tehnologiji, hitro pa bodo ljubitelji znamke prepoznali drugačno sprednjo masko, ki se sedaj z unikatnim detajlom zažira v sprednji del odbijača. Novost na Peugeot 3008 in 5008 sta tudi par dnevnih žarometov, ki ponazarjata levje čekane, tako kot smo to že vanje pri zadnjih hišnih modelih.

Stranski del ne prinaša sprememb, nekaj slednjih boste našli še na zadku vozila, kjer so sedaj novi žarometi, ki zmorejo 3D svetlobni podpis v oblili levjih krempljev med seboj pa so povezani z prozornim zatemnjenim steklom. V notranjosti tudi ni prav veliko drastičnih razlik, večji je osrednji zaslon, ki sedaj meri 10 palcev, bolj pomembne so tehnološke posodobitve. Francoski športni terenec se sedaj lahko pohvali z nočnim vidom po vzoru iz modela 508, zaznavanje peščev podnevi in ponoči, omeniti velja še prilagodljiv tempomat s funkcijo Stop and Go.

Dva bencinska in eden dizelski motor
Motorna paleta paleta zajema dva bencinska agregata 1.2 PureTech, ki ima 130 KM ter močnejša izvedenka, ki ima 1.6 THP motor z močjo 180 konjskih moči, v primeru šibkejše različice sta na voljo ročni 6-stopenjski menjalnik ali pa samodejni 8-stopenjski menjalnik EAT8. Sežete lahko tudi po dizelskem agregatu 1.5 BlueHdi, ki zmore 130 konjskih moči, kupci pa imajo pri tem možnost obeh menjalnikov.
3008: Bencinski od 24.220€, dizelski od 26.080€
V nadaljevanju sledi še izvedenka Hybrid 1.6 THP z sistemsko močjo, torej bencinskega in električnega motorja, 225 in celo 300 konjskih moči, v tem primeru pa se moč prenaša samo preko samodejnega že poznanega EAT8 menjalnika.
5008: Bencinski od 27.600€, dizelski od 29.500€
Pri uvozniku predvidevajo, da se bo za 3008 v tem letu odločilo okoli 550 kupcev, za večji model 5008 pa okoli 220.