Najuspešnejši SUV v Evropi Volkswagen Tiguan dobiva nekaj kozmetičnih popravkov in kar je morda celo bolj pomembno, na voljo bo tudi kot priključni hibrid in v super hitri izvedenki R. V svoji zgodovini mu je uspelo osvojiti veliko evropskih src, 6-milijonov prodanih modelov, od tega samo v letu 2019 okoli 911-tisoč primerkov.

Pomladitev
Iz Wolfsburga so izstrelili novo orožje, morda ne toliko novo, kot pomlajeno, terenec, ki je osvojil evropska srca in si v preteklem letu nadel laskavi naziv najbolje prodajanega hišnega modela. Zdaj še nekoliko bolj pomlajenega, sprednji del vozila ima novo masko in nove sprednje žaromete, ki so lahko tudi matrični, podoba pa je sedaj veliko bližje prestižnejšemu Touaregu. Nova sta tudi oba odbijača in napis pod logotipom na zadnjih vratih. Serija novosti se nadaljuje prav tako znotraj kabine, zadnja generacija volanskega obroča, drsniki s katerimi upravljamo infotiment in še bi se našlo.

Novi štirikolesni pogon
Največ sprememb je pravzaprav pri modelski paleti in pod motornim pokrovom. Volkswagen Tiguan je najmočnejša športna serija R, za vse nekoliko bolj ekološko naravnane je v prodajni paleti priključni hibrid, ki lahko do hitrosti 130km/h vozi izključno na elektriko. Volkswagnovi turbodizelski motorji TDI za Tiguan se z novo tehnologijo ‘twindosing‘ uvrščajo med najčistejše motorje z notranjim izgorevanjem na svetu. Terenec se lahko pohvali z novim štirikolesnim pogonom, ki ima razdelilnik navora, ki s prilagodljivo porazdelitvijo moči med zadnjima kolesoma omogoča povsem novo vozno dinamiko.
