Pri slovenskem uvozniku za Fordova vozila so včeraj predstavili prenovljen poltovornjak. Ford Ranger je dobil nove vizualne osvežitve ter novo motorno paleto. Odslej ga bodo poganjali dvolitrski dizelski motorji v razponu od 96kW do 157kW moči, ki so tišji in okolju bolj prijazni.

Primat najbolje prodajanega poltovornjaka je zagotovo jasen. Tu je Fordu z Rangerjem uspel veliki met. Po nedavni predstavitvi Ranger Raptorja je sedaj sledila še predstavitev bolj “običajne ” izvedenke. Že številka, da je bilo v letu 2018 preko 50-tisoč prodanih vozil, pove veliko, zato se tudi od naslednika veliko pričakuje. Četudi na zunaj ni dobil astronomskih sprememb, pa je kljub vsemu videti nekaj novega.
Največ vizualnih sprememb na sprednjem delu Rangerja
Sprednji del je z novim odbijačem in masko dobil bolj agresiven pogled, v primeru višjega nivoja opreme pa ga obdajajo novi ksenonski žarometi in LED dnevne luči. Zunanjost tako bolj ali manj ostaja enaka, kar je seveda glede na izjemno dobre prodajne številke povsem razumljivo. Konja, ki zmaguje, se pač ne menja.
Tudi v notranjosti ni revolucije, spremenjena je prestavna ročica menjalnika, dodali so vžig motorja na gum, materiali pa so na otip postali kakovostnejši. Največ sprememb je pravzaprav pod pokrovom motorja.

Novi motorji in asistnčnimi sistemi
Motorna paleta je sedaj nova, ponuja tri 2.0 EcoBlue dizelske motorje z močmi 96kw (130KM), 125kw (170KM) in 157kw (213KM). Vsi trije so s trubopolnilnikom, najmočnejša različica celo z dvema turbinama.Vodilni v paleti motorjev za novega Rangerja je 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue v zmogljivi različici Bi-turbo, ki za še večjo vlečno zmogljivost razvije 213 KM in 500 Nm navora – to je do 13 KM in 30 Nm več kot 3,2-litrski dizelski motor predhodnika.
