V Slovenijo je prišla tudi že prva Scania 500S z novimi oznakami. Kot verjetno že veste, so slednje bile srž problema med Scanio in Mercedes-Benz-om. Zatikalo se je pri Mercedesovi prestižni limuzini, ki prav tako nosi oznako S. Da ju kljub vsemu ne morete zamenjati, so tako pri Scaniji ponudili salomonsko rešitev, oznako so postavili za označbo motorja in tako rešili nastalo težavo.

500 konjski moči
Z oznako ali brez, priznati moramo, da ta Scania 500S izgleda zelo dobro. Spalna kabina S kot vemo ponuja največjo mero udobja in prestiža za voznika. Slednja je bila tu v kombinaciji s 13-litrskim šestvaljnim motorjem s tehnologijo SCR 370 in močjo 500 KM in 2550 Nm navora. Za prenos skrbi 12 stopenjski Opticruise samodejni menjalnik. Celotna kabina tovornjaka je tudi lično odeta v grafično podobo podjetja in s svojo pojavo zagotovo ne ostaja neopazna.

Ta menjalnik je narejen za najtežavnejše terene, zato je popolna izbira pri zahtevnih prevozih na dolge razdalje. Menjalnik s 12 stopnjami v majhnih razmikih vozniku olajšuje vožnjo in deluje izredno gospodarno.
