×
Trucker.si

Iščite po portalu

Continental Black Chili

Nepopisna gneča na mestnih vpadnicah, kaos na cestah in pomanjkanje parkirnih prostorov znotraj mestnih središč niso le težave velikih evropskih prestolnic, to je trn v peti, s katerim se sooča tudi Slovenija. Švicarsko podjetje Quadro je predstavilo prihodnost urbane mobilnosti. Poimenovali so ga Qooder.

IMG 9683

Quadro Qooder ni ne skuter in ne motor, še manj avtomobil, je pa odlična zmes vsega prej zapisanega. Tricikel, popravek, štiricikel je nov proizvod Quadra, podjetja, ki že vse od leta 2010 orje ledino na področju tri- in štirikolesnih vozil, ki združujejo stabilnost vozil in vodljivost motornih koles, hkrati pa nam zaradi manjših gabaritov omogočajo lažjo vožnjo po mestnih ulicah. Skrivnost teh vozil se skriva v inovativnem hidropnevmatskem vzmetenju, ki omogoča podobne nagibe kot pri motociklih.

Upravljamo ga lahko z izpitom za avtomobil

Pravzaprav omogoča kar 45 stopinj nagibnega kota, ki pa ga velika večina bodočih kupcev verjetno niti ne bo izkusila.

Quadro Qooder

Zavoljo nagibalnega sistema deluje Quadro zelo vodljiv ter uspešno prikrije svojih 250 kilogramov. S pomočjo dodatne »zavore« ne predstavlja nikakršnih težav s stabilnostjo v mirovanju, ob pritisku na zavoro postane praktično povsem stabilen, kar omogoča, da nam z nogami ni treba sestopati ob čakanju na semaforju.

Hidropnevmatsko vzmetenje

Toda prave prednosti so le drugje, verjetno ne bi pretiraval, če zapišem, da je to zagotovo lahko ena izmed rešitev urbane prihodnosti, ki se jo še kako zavedajo v Italiji in Franciji, kjer prodajo največ Quadrovih vozil.

Quadro Qooder

Upravljamo ga lahko z izpitom za avtomobil (če le ne zaidemo na Hrvaško, tam je potrebna A kategorija), hkrati pa nam ponuja zelo podobne občutke tistim na motorju, s to razliko, da je stabilnost v primeru Qooderja neprimerno večja od te na motorju, celo tako velika, da ga je resnično težko prevrniti, seveda vse do razumnih obremenitev in temu primerne podlage. Vožnja z njim postane kaj hitro lahkotna in nezahtevna, tudi za vse, ki nimajo motoristične preteklosti.

Velika stabilnost

Resnici na ljubo ne gre pričakovati, da bo postal hit med motoristi, saj s svojim 400-kubičnim motorjem in povsem drugim namenom to niti ne more in niti ne želi postati.

V Italiji priljubljen skozi celo sezono

V tovarni so se povezali s francoskim proizvajalcem pnevmatik Michelin, ki že razvija gumo, ki bi se najbolje obnesla v zimskih razmerah. Cilj in želje proizvajalca so predvsem, da bi Qooder postal tudi nadomestek vozila in bi bil uporaben skozi celo leto.

Preberite tudi:  Huawei P30 Pro: "Periskop" na dlani

IMG 9669

Novost je zagotovo zanimiva alternativa avtomobilu, še posebej za tiste, ki večji del prevozov opravijo v središčih mest. Cena dobrih 10 tisočakov na prvi pogled ni najbolj ugodna, toda ta se zdi povsem sprejemljiva, v kolikor vas odreši vsakodnevnega iskanja parkirnega prostora, hkrati pa vam ponudi tudi nekaj motorističnih užitkov, ki so prav zavoljo štirih koles tudi bistveno bolj varni kot sicer. Za vse, ki prisegate na elektriko, bo v prihodnjem letu na voljo tudi izvedenka z električnim motorjem in avtonomijo do 250 kilometrov.

Hyundai Xcient Fuel Cell: Tovornjaki na vodik že na poti v Evropo Iz Seoula so na dolgo ladijsko pot proti Evropi že odposlali prvo pošiljko tovornjakov Hyundai Xcient Fuel Cell, ki jih…
Pomlajeni Volkswagen Tiguan, od sedaj tudi kot priključni hibrid Najuspešnejši SUV v Evropi Volkswagen Tiguan dobiva nekaj kozmetičnih popravkov in kar je morda celo bolj pomembno, na voljo bo…
Suzuki Across je novi član velike japonske družine Na ceste prihaja novi Suzuki Across, nič vam ne gre zameriti, če ste ga zamenjali s Toyoto Rav4. Podobnost je…
Gospodarska vozila Ford odslej še prijaznejša do lastnikov Čas je denar, tega se še kako zavedajo upravljavci in lastniki gospodarskih vozil, ki bodo lahko svoja gospodarska vozila Ford…