Na otoku praznujejo častitljivo obletnico njihovega vselej elegantnega prestižnega terenca. Range Rover Fifty je plod petdeset letnice Range Roverja, ki je se je prvič na cesti pojavil leta 1970. V to čast bo serija simbolično omejena na 1.970 primerkov.

Range Rover je bil prvi, ki je imel…
Bil je prvi SUV, ki je ob zagonu imel stalni štirikolesni pogon, leta 1989 pa terenec na svetu, ki je bil opremljen z ABS zavorami proti blokiranju koles. Kasneje leta 1992 je postal prvi na svetu, opremljen z elektronskim krmiljenjem vleke in avtomatskim elektronskim zračnim vzmetenjem, kar zagotavlja, da je uglajen vozniški občutek. Leta 2012 je najnovejša generacija Range Rover postala prvi SUV na svetu, ki je vsebovalo lahko konstrukcijo iz aluminija, s čimer je lažji in močnejši.

Prestiža ne bo manjkalo
Range Rover Fifty, ki temelji na najbolj obsežnem paketu Autobiography, obsega številne zunanje dodatke ter unikatna 22-palična platišča. Tako zunaj, kot znotraj lahko najdemo embleme, ki ponazarja to omejeno serijo. Na voljo bo v standardni in dolgi medosni razdalji, pri čemer bodo kupci lahko izbirali med štirimi skrbno izbranimi barvami zunanjosti. Vse od Karpatsko siva, Rosello rdeče, Aruba modre in črne Santorini. V posebni še nekoliko bolj omejeni seriji pa bo moč izbirati tudi še med bolj ekskluzivnimi barvami kot so Bahamsko zlato, posebno belo in Toskansko modro barvo. Izbire, kot kaže, ne bo manjkalo.

Prestiž
Tako kot je bilo za pričakovati, tudi četrta generacija ne izgublja na prestižu. Notranjost je tudi v tej seriji bolj ali manj enaka klasični izvedbi, le da vas tu pričakajo značke, ki označujejo ti častitljivo obletnico. V štirih generacijah je bilo prodanih preko milijon primerkov. Kar se tiče motorne palete, je na voljo tako v bencinskih, kot tudi dizelskih različicah, za vse trendovske pa lahko izbirate tudi v hibridni izvedenki P400e.
