Mercedes-Benz G in Unimog, tako enaka, a vendar tako različna. Ikoni, ki že desetletja kljubujeta času, še več! Pri njiju se zdi, da se čas ustavi, delovna stroja, čigar prednosti poznajo v mnogih institucijah, organizacijah in vojskah. Poslednja mohikanca, ki jima nič ne pride do živega in to tedaj, ko je udobno zapiranje vrat in aerodinamične linije tako rekoč obvezni del avtomobilskih smernic.

Gospoda v letih se milo rečeno požvižgata na smernice, to dokazujeta z mnogimi elementi, ki ju prav zato kujejo med “nesmrtne”. Razred G, letos praznuje častitljivih 40 let, Unimog še dobra tri desetletja več. Vozili, ki vozita po poteh, ko so vsi drugi že omagali.
Razred G, letos praznuje častitljivih 40 let, Unimog še dobra tri desetletja več.
Unimog je svojo pot začel leta 1945 kot večnamensko kmetijsko vozilo. Danes je nepogrešljivi člen v gasilskih, vojaških in drugih institucijah. S svojimi izjemnimi voznimi lastnostmi lahko premaga naklone do 45 stopinj, tudi pod 76 nagibom in zapelje v 1,2 metro globoko vodo. Dovolj impresivno?
Nič manj impresiven ni tudi razred G, ki je s svojo karizmo nastopil v mnogih filmih, je del voznega parka številnih vojsk in je v svoji najprestižnejši verziji sen slehernega srednješolca.
80 odstotkov vseh vozil razreda G, ki so jih kadarkoli proizvedli, je še vedno v uporabi

Zgodba o slavnem terencu sega v sedemdeseta prejšnjega stoletja, ko je iranski šah predlagal štirikolesnega terenca, ki bi zadovoljil tako civilno, kot tudi vojaško publiko. S skupnimi močmi nemškega koncerna in avstrijskega Stayer Daimler Pucha je v avstijskem Gradcu nastal prvi G-Wagen. Slednji je leta 1989 prav zavoljo v civilne prodaje dobil sedanje ime in z njim debitiral tudi na Frankfurtskem avtomobilskem salonu.
Leta 1999 ob 20. obletnici prišla tudi izvedenka G55 AMG
Skozi leta je pridobival na motorni paleti in tudi tehnologiji, medtem, ko je oblika ostala bolj ali manj enaka. Slednja je postala zaščitni znak tega kultnega terenca.
