Recikliranje vozil bo v prihodnjih letih eden od glavnih ciljev avtomobilske industrije. Skupina PSA in znamka Peugeot se zavzemata za optimalno uporabo virov z vključevanjem zelenih ali recikliranih materialov v vozila iz svoje proizvodnje, da bi s tem zagotovili dolgotrajen obstoj sektorjev za recikliranje in zmanjšali okoljski odtis svojih vozil.

Problematika, ki je ne gre zanemariti
Glede na to, da avtomobil vpliva na okolje z uporabo naravnih virov in tudi v fazi recikliranja na koncu njegove življenjske dobe, so se začeli tej problematiki posvečati številni proizvajalci. Za zagotovitev družbeno odgovornega ravnanja, zaradi zmanjšanja tveganja odvisnosti in nadzora nad proizvodnimi stroški, morajo avtomobilski proizvajalci najti ustrezne rešitve na teh področjih.

Skupni programi modela 208 in 2008 so privedli do skupne uporabe recikliranih in naravnih materialov v teh vozilih. Novi Peugeot 208 in 2008 v povprečju vsebujeta 30 % in 31 % recikliranih in naravnih materialov. Približno 40 delov vključuje reciklirane in naravne materiale.
Naravni materiali
V vozilu Peugeot 508 je v povprečju 31 % recikliranih in naravnih materialov. Približno 80 polimernih delov vključuje reciklirane materiale in materiale naravnega izvora. Čedalje bolj priljubljena je uporaba konopljenih vlaken v ceveh za ogrevanje vetrobranskega stekla in uporaba polipropena za spojlerje. Vpliv avtomobilske industrije na okolje ostaja prednostna naloga znamke z njim pa tudi recikliranje vozil. Tu pa so besedah njih samih med vodilnimi proizvajalci.
