Renault v tem mesecu začenja s postopnim uvajanjem novega zaščitnega znaka. Novi logotip smo prvič lahko videli januarja z razkritjem nove strategije Skupine Renault »Renaulution«, ko je že krasil masko konceptnega vozila Renault 5 Prototype.

Novi logotip uteleša Renaultov »Nouvelle Vague« in težnjo pa vnašanju inovativnosti, živahnosti in modernosti. Od zadnje prenove leta 2015 je bil zaščitni znak vizualno bolj zapleten, njegovi obrisi pa v majhnih formatih včasih nejasni. Ploskovna zasnova je v duhu časa, čeprav ima Renaultov zaščitni znak že dolgo tradicijo jasnih robov, začenši z znakom iz leta 1946, pa vse do novega trirazsežnostnega znaka, ki so ga leta 1992 zasnovali pri Style Marque. Vendar Renault ne goji nostalgičnih čustev do sedemdesetih let prejšnjega stoletja. »Novi val« je izraz sodobnosti znamke in njene obrnjenosti k tehnološkemu napredku.

Novi zaščitni znak je že uporabljen v televizijskih oglasih za Renault Zoe v Franciji, uporabljajo ga tudi na družbenih omrežjih, od junija letos pa se bo pojavil tudi na raznih spletnih platformah. Najpomembnejše pa je, da bo v prihodnosti začel krasiti tudi Renaultove modele in prodajne salone. Prvi avtomobili, ki bodo nosili novi logotip, bodo prišli na tržišče v letu 2022.

Prvi zaščitni znak rombaste oblike je bil uporabljen na modelu 40CV leta 1925. Potem se je njegova oblika malenkostno spreminjala, da se je prilagodila prednjim delom različnih avtomobilov, ki so ga nosili. Leta 1946, ko je bila po nacionalizaciji ustanovljena Regie Nationale des Usines Renault, so zasnovali novo zaščitni znak čistih in jasnih linij. Od leta 1959 je napis »Régie Nationale« umaknjen z zaščitnega znaka Renaulta, ki so ga posodobili z novo vrsto črk. Leta 1972 je bil uveden zelo prepoznaven zaščitni znak, ki sta ga skupaj oblikovala modernistični slikar in kipar Yvaral ter njegov oče Victor Vasarely. Ta znak se je na maskah Renaultovih vozil obdržal celih 20 let, leta 1978 pa so ga dopolnile črke, ki jih je oblikoval Wolff Olins. V letu 1992 je Style Marque znatno okrepil trirazsežnostni videz legendarnega romba z uporabo kromiranega okvira, ki je ostal v popolnem skladju s črkami Wolffa Olinsa, in je veljal vse do leta 2004. Zatem se je romb znašel v rumenem kvadratu, spremljala pa ga je tudi prenova črk v imenu. Tri leta kasneje (2007) so ime znamke prestavili v rumeni kvadrat pod sam romb in tudi spremenili črke.