Mineva 25 let, ko je na ceste zapeljal prvi Megane, od tedaj smo ga lahko videli v štirih generacijah, ki je po svetu prepričal več kot 7 milijonov kupcev. Renault Megane 2021 prihaja prenovljen in je deležen tehnološke in vizualne posodobitve, ki so trendovske ta čas v avtomobilski industriji. Tako je tudi slednji dobil sprednje žaromete v diodni tehniki ter kakopak priključno hibridno izvedenko.

Minimalistična, a pomembna
Samih zunanjih posodobitev sicer ni veliko, a vendarle so opazne. Sprednji odbijač je nekoliko spremenjen, nova sta deflektorja zraka pred prednjima blatnika, bolj opazna je novost na sprednjih lučeh, te sedaj svetijo s pomočjo led tehnike in so del serijske opreme. Del zadnje prenove Renault Megane 2021 pa obsegajo tudi nova platišča ter zadnje luči, ki po novem svetijo v nekoliko drugačni grafiki in so prav tako v led tehnologiji.

Digitalna instrumentalna plošča
Svežina se s prihodom nanaša tudi na notranjost vozila. Tam se po novem bohoti v bolj opremljenih različicah 10,2″ zaslon instrumentalne plošče, sredinsko konzolo pa zavzema 24 centimetrski zaslon na dotik, ki ponuja niz navigacijskih in info-zabavnih funkcij, od tretjega paketa opreme naprej pa boste deležni tudi novega vzvratnega ogleda, ki se samodejno zatemni.

Pogonski sklop E-TECH
Novost v ponudbi je priključni hibrid, ki bo na začetku v ponudbi zgolj pri karavanski različici, kasneje pa tudi v limuzinski izvedenki. Priključnega hibrida poganja kombinacija bencinskega 1.6 litrskega motorja ter dveh elektromotorjev, ki skupaj tvorijo sistemsko moč 160 konjskih moči, v načinu povsem električne vožnje pa je dometa za okoli 50 kilometrov. Kupci bodo morali za tovrstno izvedenko odšteti najmanj 30.790 v opremi Intense v primeru R.S line pa bo cena narasla na 33.390€.

Motorna paleta
Seveda bodo na voljo tudi običajni motorji z notranjim izgorevanjem z motorjem 1.3 TCe z močjo 85 kW, 103 kW ter najmočnejša izvedenka 140 kW. Prvi dve izvedenki je mogoče dobiti z ročnim 6 stopenjskim menjalnikom, pri 160 konjski različici pa bo vselej moč prenašal sedem stopenjski samodejni menjalnik z dvema sklopkama. Od dizeskih motorjev ima Novi Megane vgrajeno 85 kW močno izvedenko motorja 1,5 Blue dCi, ki je prilagojen novim okolijskim normam med drugim tudi z dodanim selektivnim redukcijskim katalizatorjem (SCR). Na voljo je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali 7 stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama.
