×
Trucker.si

Iščite po portalu

Pri Renaultu bodo dopolnili ponudbo alternativnih goriv. Po električnih dostavnikih, sedaj sledijo še Renault Kangoo Z.E. Hydrogen, ki bo v prvih izbranih državah na voljo konec leta 2019 in Renault Master Z.E. Hydrogen v letu 2020. Oba modela bodo poganjale vodikove gorivne celice.

 

Renault
Električni Kangoo bo v prvih izbranih državah na voljo konec leta 2019, in Renault Master Z.E. Hydrogen v letu 2020. Foto Tovarna

Domet preko 350 kilometrov

Renault uporabo električnih lahkih gospodarskih vozil razširja z uvedbo vodika. Skupina  je vodikovo tehnologijo preskušala od leta 2014 in razvijala v partnerstvu s podjetjem Symbio, ki je podružnica Skupine Michelin. Vozila so opremljena z gorivno celico za povečevanje dosega (range extender), ki zagotavlja 10 kW električne in toplotne moči, s tem pa doseg modelov Renault Master Z.E. Hydrogen in Kangoo Z.E. Hydrogen poveča na več kot 350 km. Dodatna prednost vodika je, da polnjenje traja le pet do deset minut. Vodik omogoča izpolnitev potreb poklicnih uporabnikov, ki jih za sedaj električna vozila še ne morejo, to je intenzivna raba vozil in vožnje na daljše razdalje.

Vodik se v ponudbo Renaulta uvršča kot dopolnilna rešitev v okviru strategije električnega in hibridnega pogona.

Renault
Imel bo potrojen doseg (s 120 km na 350 km* in bo na voljo v različicah furgon (dve izvedenki) in podvozje s kabino (dve izvedenki). Foto: Tovarna

Ponovno polnjenje v 5- 10 minutah

Vodikova gorivna celica zagotavlja dodatno energijo za do trikrat večji doseg kot povsem električno gnana vozila, ponovno polnjenje pa je opravljeno v zgolj 5 do 10 minutah. Ti električni vozili na vodik obratujeta z dodano gorivno celico, ki proizvaja električno energijo (za pogon elektromotorja) s kombinacijo vodika iz posod in kisika iz zraka. Prva prednost teh vozil je, da ustrezata novim okoljskim zahtevam sodobne urbane mobilnosti. Te prednosti pomenijo, da so električno gnana vozila na vodik posebno primerna za intenzivno in poklicno rabo v velikih urbanih območjih vse do obrobja mest: za prevoze in oskrbo, mestne službe in lokalne skupnosti, hitro ali posebno dostavo.

Preberite tudi:  Pilotna faza: DKV na Madžarskem
Renault
Kangoo Z.E. Hydrogen se bo od konca leta 2019 ponašal z največjim dejanskim dosegom med vsemi električnimi dostavniki na trgu, ki bo znašal 370 km Foto: Renault
Oznake:
DAF je izbral mednarodnega trgovca leta, naziv je odšel na Otok 10.04.2021 Prodaja tovornih vozil v teh zahtevnih časih zagotovo ni mačji kašelj, tega se še kako zavedajo tudi pri nizozemskem DAF-u,…
Renault Trucks predstavil prenovljeno serijo tovornjakov kar v videoigri 07.04.2021 Francoski proizvajalec tovornih vozil Renault Trucks je prenovljeno serijo tovornjakov T, C in K predstavil na precej neobičajen način. Klasično…
V Postojni začetek delovanja avtocestne policije 01.04.2021 V Postojni je svoja vrta odprla Uprava avtocestne policije, slednja bo s sistematičnim vzpostavljanjem reda na avtomobilskih in hitrih cestah…
Ford ima pametno ogledalo 29.03.2021 Ford si je domislil pametno ogledalo, novi sistem je videti povsem običajno notranje ogledalo, a je dejansko zaslon z visoko…