×
Trucker.si

Iščite po portalu

Continental Black Chili

Pri Renaultu bodo dopolnili ponudbo alternativnih goriv. Po električnih dostavnikih, sedaj sledijo še Renault Kangoo Z.E. Hydrogen, ki bo v prvih izbranih državah na voljo konec leta 2019 in Renault Master Z.E. Hydrogen v letu 2020. Oba modela bodo poganjale vodikove gorivne celice.

 

Renault
Električni Kangoo bo v prvih izbranih državah na voljo konec leta 2019, in Renault Master Z.E. Hydrogen v letu 2020. Foto Tovarna

Domet preko 350 kilometrov

Renault uporabo električnih lahkih gospodarskih vozil razširja z uvedbo vodika. Skupina  je vodikovo tehnologijo preskušala od leta 2014 in razvijala v partnerstvu s podjetjem Symbio, ki je podružnica Skupine Michelin. Vozila so opremljena z gorivno celico za povečevanje dosega (range extender), ki zagotavlja 10 kW električne in toplotne moči, s tem pa doseg modelov Renault Master Z.E. Hydrogen in Kangoo Z.E. Hydrogen poveča na več kot 350 km. Dodatna prednost vodika je, da polnjenje traja le pet do deset minut. Vodik omogoča izpolnitev potreb poklicnih uporabnikov, ki jih za sedaj električna vozila še ne morejo, to je intenzivna raba vozil in vožnje na daljše razdalje.

Vodik se v ponudbo Renaulta uvršča kot dopolnilna rešitev v okviru strategije električnega in hibridnega pogona.

Renault
Imel bo potrojen doseg (s 120 km na 350 km* in bo na voljo v različicah furgon (dve izvedenki) in podvozje s kabino (dve izvedenki). Foto: Tovarna

Ponovno polnjenje v 5- 10 minutah

Vodikova gorivna celica zagotavlja dodatno energijo za do trikrat večji doseg kot povsem električno gnana vozila, ponovno polnjenje pa je opravljeno v zgolj 5 do 10 minutah. Ti električni vozili na vodik obratujeta z dodano gorivno celico, ki proizvaja električno energijo (za pogon elektromotorja) s kombinacijo vodika iz posod in kisika iz zraka. Prva prednost teh vozil je, da ustrezata novim okoljskim zahtevam sodobne urbane mobilnosti. Te prednosti pomenijo, da so električno gnana vozila na vodik posebno primerna za intenzivno in poklicno rabo v velikih urbanih območjih vse do obrobja mest: za prevoze in oskrbo, mestne službe in lokalne skupnosti, hitro ali posebno dostavo.

Preberite tudi:  Volkswagen začenja z razvojem in izdelavo baterijskih celic
Renault
Kangoo Z.E. Hydrogen se bo od konca leta 2019 ponašal z največjim dejanskim dosegom med vsemi električnimi dostavniki na trgu, ki bo znašal 370 km Foto: Renault
Renault: Prodanih več kot 300.000 električnih vozil Renault je v Evropi prodal že več kot 300.000 električnih vozil. Obenem je bilo samo v Franciji registriranih več kot…
Klaut Egon Transport: Prevozništvo z italijanskim pridihom Prevozniška zgodba nas je tokrat zapeljala v Šempeter pri Gorici, mesto na skrajnem zahodu Slovenije, ki je vpeto med Vipavsko…
Mercedes-Benz S: Nova admiralska ladja napoveduje še več tehnologije Ko na trg prihaja novi Mercedes-Benz S se vselej vprašamo, kaj nam ta lahko še ponudi. Zdi se, da je…
Volkswagen T7: Tančica skrivnosti se počasi razkriva Še ne dolgo nazaj smo dobili posodobljenega VW T.6.1, toda vse več je znanega tudi o njegovem nasledniku. Internet so…