×
Trucker.si

Iščite po portalu

 Södertälje, umirjeno, od vrveža odmaknjeno mestece na juguzahodu Švedske z nekaj več  kot 70-tisoč prebivalci je bilo letos glavno prizorišče velikega finala Scania Drivers Competitons. Zakaj prav tu, verjetno ni potrebno prav posebej podarjati. Södertälje je kraj, kjer je luč sveta leta 1912 ugledala prva Scania, mesto, kjer Scania ni le tovornjak, je preprosto način življenja.

IMG 5609
Anderson Nordsjö veliki zmagovalec. Drugo mesto je pripadlo domačinu Frederiku Arwidmarku, kot tretji pa je zaključil karizmatični Poljak Pioter Dolengiewicz.

Letos smo bili priča izjemnemu tekmovanju Scanjinih voznikov, ki je potekal širom Evrope. V začetnem kvalifikacijskem ciklusu, ki je potekal v posamičnih državah je sodelovalo preko 20-tioč voznikov iz 30 držav. Med njimi je bil tudi slovenski predstavnik 23-letni Rok Bečan.

Rok je svoje vozniške sposobnosti pokazal že na regionalnem tekmovanju v Zagrebu, kjer je ugnal vso konkurenco in se uvrstil v veliki finale na Švedsko.  Zelo dobro se je izkazal tudi na največjem »odru« , kjer je že prvi dan tekmovanja ostal blizu najboljšim. Tekmovalci so se pomerili v sedmih različnih vajah, ki so obsegale različne aspekte s katerimi se vozniki srečujejo tudi v svetu prevozništva, vse od varčne vožnje, prve pomoči, varne pritrditve tovora…

IMG 5464
23-letni Rok Bečan uspešno zastopal slovenske barve

Po prvem kvalifikacijskem dnevu tekmovanj organizatorji niso v celoti izdali rezultatov voženj, saj je trideseterico čakala še zadnja preizkušnja Knog the King , ki je štela za skupno uvrstitev.  Vozniki so se  pomerili v preizkušnji, kjer so nastopili trije udeleženci hkrati. Rok bečan je v svojem nastopu je ugnal  Srba Gergelja Homolja in Andersona Jeromenkosa, kar pa je bilo žal premalo, da bi se uvrstil med najboljšo osemnajsterico. V osemnajsterico najboljših so se uvrstili tekmovalci z najvišjim številom, točk v vseh vajah.

IMG 5439

Rok Bečan je svoj krstni nastop končal na 26. mestu

Po prvem delu tekmovanja  je ostalo 18 tekmovalcev, ki jih je čakal »Wather challenge«, pri katerem je tekmovalec moral s pomočjo dobrega manevriranja tovornjaka obdržati čim več vode v  rezervoarju, ki je bil pritrjen na podvozju tovornjaka.  V tem delu tekmovanja sta se pomerila po dva tekmovalca, zmagovalec pa se je uvrstil v polfinalni obračun med deveterico najboljših. 

Preberite tudi:  Scania R 650 V8: Petosna lepotica s spektakularno nadgradnjo
IMG 5372
Adnan Mujkič med 4 najboljšimi v Evropi

Odličen nastop predstavnika Bosne in Hercegovine

Polfinalni obračun je prinesel deveterico najspretnejših voznikov stare celine, med katere se je z odličnimi predstavami uvrstil tudi predstavnik Bosne in Hercegovine Adnan Mujkič.

V polfinalni obračun 9 najboljših

IMG 5565
Finalna vožnja Šveda

V predzadnji vaji imenovani Super Y so se pomerili zopet po trije udeleženi hkrati, zmagovalec pa se je uvrstil v veliko finale » Extreme Knock the King«. Vaja je temeljila na varnem manevriranju tovorne kompozicije in podiranju stožcev.  Tudi tu je Mujkič pokazal izjemno vožnjo in za las zgrešil veliki finale, v katerega so se uvrstili Poljak Pioter Dolengiewicz, Šved Frederik Arwidmark in Norvežan Anderson Nordsjö.

IMG 5562
Zadnji izziv

Za zadnjo nalogo so morali tekmovalci pokazati znanje gašenje požara, varno manipuliranje tovora in tudi hitro in varno manevriranje  tovornjak. Veliko finale je prinesel izjemen obračun, ki ga je po tesni bitki dobil Norvežan Andreson Nordsjö in tako prejel prestižno nagrado. Drugo mesto je pripadlo domačinu Frederiku Arwidmarku, kot tretji pa je zaključil karizmatični Poljak Pioter Dolengiewicz.

IMG 5351
Veliko zanimanje tudi na tribunah, ki so bile polne do zadnjega kotička

Tekmovanje Scania Driver Competitions je znova pokazalo, da je strast do Scanjinih tovornjakov zaznati širom Evrope, pravzaprav bi s iupal reči, da gre verjetno najbolj lojalne kupce,  ki sami pravijo »Scania is a way of life«.

Dobra novica za lastnike vozil na zemeljski plin 25.02.2021 Vlada je na včerajšnji redni seji določila besedilo predloga novele Zakona o trošerinah. Z novelo za vozila na zemeljski plin…
Nalepka za mrtvi kot, ki jo ni mogoče spregledati 24.02.2021 V Franciji so pred kratkim uvedli obvezno uporabo nalepk, ki prikazujejo mrtve kote vozila. Nalepke morajo imeti nameščena vsa vozila…
Po e-Rifterju, sedaj še ë-Berlingo 24.02.2021 Električni floti Citroënovih vozil se je pridružil ë-Berlingo. Enako kot pri elektrificiranem Rifterju, tudi Berlinga poganja električni motor, ki zmore…
Scania 540 S osvojila dvojno krono 23.02.2021 Na lanskih zahtevnih primerjalnih testih 1000 Punkte in European Truck Challenge, pod okriljem nemških transportnih revij, je Scania 540 S…