Češki proizvajalec avtomobilov v svoji posodobljeni aplikaciji Škoda Connect združuje funkcije aplikacij Connect in OneApp. Poleg tega razširja ponudbo aplikacije z dodatnimi funkcijami in zagotavlja, da bosta dostop na daljavo ter neposredna komunikacija z vozilom v prihodnosti še enostavnejša. V prihodnosti bo uporabniška izkušnja v celoti na voljo na napravah kot sta pametni telefon in pametna ura, ter na osrednjem zaslonu infotainment sistema.

Doslej so lahko lastniki vozila znamke Škoda do informacij o svojem vozilu dostopali prek dveh različnih aplikacij. Z aplikacijo Škoda Connect so lahko na primer prek spleta na daljavo odklenili in zaklenili svoje vozilo ali si ogledali, kje so ga parkirali. Poleg tega so lahko aktivirali smernike in hupo, kar jim je olajšalo iskanje vozila po velikem parkirišču. Z njo so lahko vklopili ogrevanje mirujočega vozila in se servisno delavnico dogovorili za termine servisa. Uporabniki so morali aktivirati storitve ŠkodaConnect.
Škoda Connect združuje aplikaciji
Za uporabo aplikacije OneApp so morali imeti lastniki dostop do tehnologije SmartLink+ v vozilu
in neposredno povezavo s pametnim telefonom. Aplikacija je prek tehnologij MirrorLink ali Apple CarPlay omogočala dostop do podatkov o vozilu. Obe aplikaciji sta na podoben način omogočali dostop do podatkov o vožnji v realnem času oziroma dnevnika ali ponujali pregled nad načrtovanjem potovanja in trenutnim statusom vozila.