×
Trucker.si

Iščite po portalu

Domačo premiero je doživel eden najbolj priljubljenih karavanov pri nas. Na slovenska tla je zapeljala Škoda Octavia, kultno družinsko vozilo, ki je del mnogih družinskih zgodb, veliko med njimi je tudi slovenskih. Tista prva je zapeljala na ceste pred 24 leti in bila prodana v 1.4 milijonih primerkih. Danes ta model predstavlja skoraj 40% prodajnih številk znamke.

 

Škoda Octavia
Škoda Octavia je glavni adut znamke. Predstavlja okoli 40% vseh prodajnih številk znamke. Foto: Tomaž Ficko

Prodaja raste tudi v krizi

Škoda Octavia je zagotovo svojevrsten fenomen, dejstvo je, da jo v zadnji moderni dobi avtomobilizma poznamo že od leta 1996 (prva je bila sicer leta 1959). Od tedaj je minilo 24 let, v tem času so jih po svetu uspeli prodati  v več kot 6,5 milijona primerkih, kar so izjemne številke. Zadnja, ki smo jo spoznali pa napoveduje morda celo še boljše čase. Namreč v prvem polletju je navkljub prodajni krizi, ki vlada sedaj, je bil njen prirastek skoraj 8 % v primerjavi z prejšnjim letom. Zanimiv podatek je tudi ta, da njene prodaje ne zmanjša niti prihod številnih kompaktnih športnikih terencev, ki so ta čas najbolj vroča roba. 

Škoda Octavia
Zunanjost je sedaj večja, na merah sta pridobila tako limuzina kot kombi izvedenka.  Foto: Tomaž Ficko

Pridobila na merah

Zunanjost je sedaj večja, na merah sta podrobila tako limuzina kot kombi izvedenka. Slednja je v dolžino pridobila 19 mm in sedaj meri 4.689mm, prirastki so prav tako v širino in sicer za 15 mm, ki znašajo 1.829 milimetrov. Sprednji del Octavie je pridobil nove žaromete in masko, ki smo jo lahko videli že pri Scali. Na bokih vozila izstopa nova “tornado” linija, ki je nekoliko bolj izrazita v primerjavi z prejšnjo generacijo. Zadek ostaja prijeten na ogled, zadnje luči smo lahko tudi že videli pri novih hišnih izvedenkah. Kupci bodo lahko izbirali med tremi osnovnimi in devetimi kovinskimi barvami. Prvič pa so na voljo tudi 19-palična platišča, ki so bila do sedaj rezervirana samo za izvedenko Škoda RS

Preberite tudi:  Renault Clio: Slovencem se je predstavil novomeški šampion
Škoda Octavia
Oblikovalske linije so poznane že iz zadnjih hišnih modelov. Foto: Tomaž Ficko

Veliko novosti v notranjosti

Notranjost je povsem na novo zasnovana, v oči nam hitro pade bolj minimalistična sredinska konzola, kjer so po novem vse funkcije, vključno z klimatsko napravo, ki se opravlja preko 8 ali 10 paličnega zaslona na dotik. Pod njim je letev z najnujnejšimi stikali, s katero lahko opravljamo najnujnejše funkcije vozila, ki se pritičejo klimatizaciji, zaklepanju in vklopu varnostnih utripalk. Novitete se nadaljujejo z novim dvokrakim volanskim obročem, prvič je tudi v Škodi možnost proicirnega salona, ki ga lahko voznik poljubno nastavlja v štiri smeri in celo izbira naklon projekcije. Kupci bodo kaj hitro opazili tudi nove obloge na vratih in armaturni plošči ter uporaba tkanine na armaturni plošči, kar naredi se poseben oblikovalski vložek.

 

Škoda Octavia
Notranjost je minimalistična in lepo dovršena, novost je tehnologija menjalnika “shift by wire”, dvokraki volan in 10-palični zaslon na dotik. Foto: Tomaž Ficko

Da ne bo prevroče, pa poskrbi prvič tudi tri področna klimatska naprava. Novosti je veliko, še posebej v notranjosti, ki ne razočara. Motorizacija vključuje tri bencinske TSI motorje v razponu od 110 do 190 konjskih moči, ter tri dizelske 2.0 TDI v razponu od 116 do 200 konjskih moči. Kasneje bosta na voljo tudi blaga hibrida z 110 in 150 konji. V motorni pa lahko pričakujemo tudi priključni hibrid ter z CNG s pogonom na zemeljski plin. Kar se tiče cene, začetki bencinske limuzine so pri 17.700, za kombi izvedenko pa boste morali odšteti 700 evrov več. Za vse ljubitelje dizelsko gnanih agregatov pričakujte cene od 20.300 za limuzino ter kombi 20.900. Večina pa bo verjetno posegla pri 2.0 TDI karavanski različici z 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom in 150 konjskimi močmi s ceno 25.300 evrov. 

 

Scania R770 XT: je to ta trenutek najbolj zmogljiv tovornjak? 30.09.2020 Pri Scaniji so le nekaj dni po uradni objavi o novi seriji V8 motorjev in novem menjalniku že postregli s…
Hödlmayr logistika po prestrukturiranju optimistično v jesen 30.09.2020 Avtomobilska industrija po dramatičnih mesecih zaradi pandemije koronavirusa postopoma okreva. Tudi hčerinsko podjetje skupine Hödlmayr, Hoedlmayr logistika d.o.o. s sedežem…
Znamka Peugeot šteje 210 let 30.09.2020 Znamka Peugeot, ki je v 19. stoletju prešla iz modne revolucije do revolucije mobilnosti s kolesi in avtomobili, je od…
DAF s treningi varčne vožnje po vsej Evropi 30.09.2020   Pri Daf-u so se lotili obširnega usposabljanja njihovih voznikov po Evropi. Program EcoDrive zajema spoznavanje hišnih sistemov za bolj…