Skupina Renault je v tretjem tromesečju prodala 806.320 vozil, kar je za 6,1 odstotka manj kot v tretjem tromesečju leta 2019. Znamka Renault je okrepila svoj vodilni položaj na trgu električnih vozil in pospešila uvajanje hibridov in priključnih hibridov E-TECH v svoje modele v Evropi.

Prihodki Skupine v tretjem četrtletju so dosegli 10,374 milijarde evrov, kar je za 8,2 odstotka manj kot v enakem obdobju lani. Ob enakih menjalnih tečajih in obsegu bi upad znašal 3,2 odstotka.
V Evropi
Na evropskem trgu, ki je upadel za 5 odstotkov, je Skupina Renault v tretjem tromesečju ohranila dobro dinamiko s 405.223 prodanimi enotami (- 2,9 %). Njen tržni delež je zrasel za 0,2 odstotne točke na 10,3 odstotka. Prodaja znamke Renault je zrasla za 0,8 odstotka zahvaljujoč uspešnosti modelov Clio, Captur in ZOE, ki so vodilni vsak v svojem segmentu. Prodaja znamke Dacia je upadla za 9,9 odstotka predvsem zaradi visoke primerjalne osnove v tretjem tromesečju leta 2019
Električna vozila: ZOE vodilni model na rastočem trgu
Znamka Renault je vodilna na trgu električnih vozil v Evropi, ki je zrasel za 107,2 odstotka. ZOE je najbolje prodajano električno vozilo z 157,4-odstotno rastjo prodaje na več kot 27.000 primerkov v četrtletju.